مشکلات سوخت‌گیری آزاد؛ از کارت جایگاه‌ تا کارت‌های شخصی

سرخط نیوز/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان خواستار افزایش سهمیه آزاد کارت‌های سوخت شخصی شد و گفت: اعمال محدودیت در کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با سرخط نیوز، اظهار کرد: محدودیت‌هایی که در کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌های سوخت از چند وقت گذشته اعمال شده مشکلاتی را در بحث ترافیکی در جایگاه‌ها به وجود آورده و مدت زمان سوخت‌گیری را بیشتر کرده است.

وی افزود: در حال حاضر هر جایگاه یا هر سکوی سوخت فقط یک کارت سوخت آزاد دارد که با توجه به درخواست‌های زیادی که وجود دارد، سهمیه کارت به اتمام می‌رسد و محدودیتی که به وجود می‌آید برای مردم و جایگاه مشکل‌ساز می‌شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: سهمیه ۶۰ لیتری ۱۵۰۰ تومانی و سهمیه آزاد ۱۵۰ لیتری برای خودروها سهمیه محدودی است که برای بسیاری در طول یکماه کم است و از این رو در جایگاه‌ها به دنبال مصرف سوخت آزاد هستند و اعمال محدودیت در کارت سوخت آزاد جایگاه‌ها مشکلاتی در این خصوص به وجود آورده است.

الباجی عنوان کرد: ترافیک و صف‌های طولانی در جایگاه‌ها و همچنین گاهی برخوردهای میان مردم و مشکلات دیگری که در این زمینه برای مردم به وجود آمده از جمله مواردی است که باید در خصوص این اعمال محدودیت کارت‌های سوخت مورد توجه قرار بگیرد و در صورت امکان این موضوع اصلاح شود.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهایی که در این زمینه می‌تواند ارائه شود این است که سهمیه آزاد کارت‌های سوخت شخصی افزایش یابد و بیشتر از ۱۵۰ لیتر شود تا حداقل اندکی از این مشکلات مربوط به سوخت گیری آزاد در جایگاه‌ها حل شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: همچنین یکی دیگر از راهکارها می‌تواند این باشد که تعداد کارت‌های آزاد سوخت جایگاه‌ها افزایش یابد تا بهتر بتوان به مردم خدمات رسانی کرد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل