اقتصادی

معاون سازمان برنامه:برنامه‌های عملیاتی استان‌ها، مبتنی بر مزیت‌های آمایش سرزمین تنظیم شود

سرخط نیوز/خراسان رضوی با صدور حکمی از سوی داوود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سید جمال الدین حسینی به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی، در مراسمی امروز، ۴ مرداد ماه باحضور معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی معرفی شد.

ممبینی معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری ماه محرم تاکید کرد: برنامه‌های عملیاتی استان‌ها، مبتنی بر مزیت‌های آمایش سرزمین تهیه و تنظیم شود.

معاون سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها تلاش کنند تا ضمن به روزرسانی اسناد آمایش سرزمین استانی مبتنی بر این سند و همچنین برنامه هفتم توسعه که در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، برش عملیاتی مبتنی بر لایحه برنامه هفتم توسعه را برای استان‌ها تهیه و تنظیم کنند.

معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی این ستاد تهیه برنامه سالیانه استان‌ها مبتنی بر اسناد آمایش سرزمین است.
شایان ذکر است در این مراسم از تلاش‌ها و زحمات رضا جمشیدی قدردانی و باحکم دکتر داوود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، سید جمال الدین حسینی به عنوان سرپرست جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی، معرفی شد.
انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

با درود! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که به دنبال تحقیقات دقیق و تحلیل‌های کامل در زمینه اقتصاد است. با دستیابی به اطلاعات به‌روز و منابع معتبر، تلاش می‌کنم تا به شما مطالب کیفیت بالا را ارائه دهم.