برترین های کسب و کار

معرفی مدل ترند و جذاب کراپ زنانه

معرفی مدل ترند و جذاب کراپ زنانه

یکی از جذاب ترین مدل های لباس دخترانه، انواع مدل های کراپ است که استایل شما را زیباتر می کند. ویژگی و ویژگی اصلی لباس کراپ; در ارتفاع کوتاه خود، نیمه بالایی بدن را می پوشاند. در مورد انواع کراپ چه می دانید؟ آیا با بهترین مدل لباس دخترانه زیبا و نحوه ست کردن آن آشنا هستید؟

در قسمت بعدی راهنمای انتخاب لباس زیر و ژورنال Secret با جدیدترین انواع مدل های کراپ و نحوه هماهنگی آنها با استایل خود آشنا شوید. همچنین می توانید بهترین مدل این لباس خاص را برای خود انتخاب کنید.

لباس کراپ چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، در زمان جنگ جهانی دوم، زمانی که با بحران و کمبود تولید پارچه مواجه شد، لباس های نیم قد یا کوتاه وارد عرصه مد آن دوره از تاریخ شد که اغلب به عنوان لباس ساحلی یا شنا می پوشیدند. خواهد بود در دهه های 1970 و 1980، انواع مدل های لباس کراپ در بین مردان به ویژه ورزشکاران و بدنسازان رایج شد و بخشی از روند آن زمان مد و استایل مدل های مختلف لباس زیر بود.

اگر به دنبال استایل دخترانه و جذاب هستید، حتما از انواع لباس های کراپ در استایل خود استفاده کنید.

تاپ های برش کوتاه تر از پیراهن ها و تی شرت های معمولی هستند و فقط بالاتنه شما را می پوشانند. در ادامه این مطلب شما را با انواع مدل لباس های کراپ آشنا می کنیم.

تفاوت بین کراپ و نیم تنه چیست؟

تفاوت بین کراپ و نیم تنه در مدل آنهاست. کراپ به طور کلی بلندتر از مدل های سینه هستند و بلندتر از نیم تنه هستند. اما مدل کلی قفسه سینه، کارپال و تنه تقریباً یکسان است. مدل های نیم تنه و کراپ موجود در فروشگاه های معتبر مانند لباس سکرت هم با لیوان و هم بدون لیوان هستند و از این نظر تفاوتی ندارند.

انواع مدل های کشت و کاربرد آنها را بشناسید

به طور کلی، لباس کراپ; در دو نوع اسپرت و فانتزی طراحی و تولید شده است. تفاوت این دو مدل لباس کوتاه در پارچه های آنهاست. لباس‌های کراپ فانتزی عموماً از پارچه‌های توری تولید می‌شوند و لباس‌های کراپ اسپرت عموماً از پارچه‌هایی با قابلیت کشسانی بالا تولید می‌شوند. به همین دلیل می توانید این سبک سوتین را در مدل های لیفت سینه و فرم دهی سوتین خریداری کنید.

لباس کراپ فانتزی یا نیم تنه فانتزی چیست؟

برای داشتن ظاهری باثبات و نیمه رسمی از یک لباس کراپ فانتزی استفاده کنید. این نوع لباس زنانه در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین موجود می باشد. بهتر است یک تاپ کراپ فانتزی را با یک شلوارک یا یک دامن کوتاه بپوشید یا اگر به دنبال استایل مجلل تری هستید، تاپ فانتزی خود را با لباس خواب و پیژامه زنانه ست کنید. بهترین و شیک ترین مدل های لباس خواب زنانه را با تخفیف ویژه در لباس های مخفی ببینید.

اگر استایل غیررسمی دوست دارید، از یک تاپ کوتاه بلندتر با یک ژاکت به سبک خود استفاده کنید. معمولاً لباس‌های کراپ فانتزی از توری، پنبه، پلاستیک، پلی استر و غیره ساخته می‌شوند که ممکن است دارای گلدوزی، پولک، مروارید یا طرحی شیک باشند. انواع مدل لباس کراپ فانتزی در مواد توری و پارچه کش تولید می شود که پرطرفدارترین مدل های آن کراپ توری می باشد.

بهتر است کراپ فانتزی خود را با مدل های مختلف سوتین فانتزی یا لباس خواب فانتزی هماهنگ کنید.

کراپ مجلسی

از جمله پرطرفدارترین انواع مدل های کشت می توان به کراپ مجلسی اشاره کرد. همانطور که از نام این مدل لباس پیداست، از زراعت مجلسی در مراسم و مجالس به عنوان یک نوع لباس استفاده می شود.

کراپ تاپ

کراپ تاپ یک مدل کلی از این سبک لباس زیباست که به راحتی با انواع مدل لباس ست می شود. مدل های متنوع با رنگ های متنوع که می توان آن را با انواع شلوار ست کرد. هنگام خرید تاپ کراپ حتما به راهنمای انتخاب سایز لباس زیر توجه کنید.

همچنین میتوانید به سایت شنل قشم مراجعه کنید که مرجع خرید کراپ ارزان شنل قشم است و طیف گسترده ای از محصولات را دارا است..

تاپ کراپ فانتزی

از جمله مدل های پرفروش کراپ تاپ در فروشگاه های لباس زیر معتبر مانند برند Lebassecret می توان به تاپ فانتزی اشاره کرد. این سبک کراپ را می توان به راحتی با انواع لباس ها ست کرد و به تنهایی با شلوار یا دامن زیبا استفاده کرد.

تاپ کراپ فانتزی نیم تنه را می پوشاند و مدل های محبوب آن می تواند شما را خوش اندام و شیک تر از همیشه نشان دهد. مدل های جدید و به روز کاداپ تاپ را در فروشگاه لباس سکرت ببینید.

نحوه ست کردن کراپ

لباس های کراپ در سبک های مختلف از جمله کژوال، اسپرت و حتی رسمی وجود دارد. برای مثال برای داشتن استایل مهمانی می توانید یک لباس کوتاه کوتاه (مانند مدل های چین دار، آستین های پف دار، آستین های کاف دار و …) را با شلوار جین، چاک دار یا ساق های براق ست کنید تا استایلی رسمی و شیک داشته باشید.

همچنین می توانید انواع مدل های کراپ را با شلوار مامان و مامان فیت ست کنید و ظاهر خود را جذاب تر از همیشه طراحی کنید. از رنگ های شاد استفاده کنید که با لباس های دیگرتان همخوانی داشته باشد. مدل های کراپ با رنگ های گرم برای افراد با پوست روشن پیشنهاد می شود. برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی در مورد انتخاب لباس زیر و همچنین آنچه باید در مورد انتخاب لباس خواب مناسب بدانید، با این سری لباس های مخفی همراه باشید.