برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

مهمترین مزایای کاشت ابرو

مزایای جراحی کاشت ابرو

جراحی ابرو یکی از مطمئن ترین و موثرترین روش هایی است که می تواند شلی ابرو، ایرادات و شکستگی های ابرو را به طور کامل از بین ببرد و همچنین برای فرم صحیح و بهبود صحیح ابروها و چشم ها.

کاشت ابرو

این متخصص کاشت ابرو را فقط به کسانی توصیه می کند که دارای نقص یا شکستگی در صورت هستند و یا بر اثر تصادف یا سوختگی ابروهای خود را از دست داده اند و یا به دلیل بیماری های خاص مو و ابروهایشان ریزش کرده یا رشد نکرده اند. این یکی از روش هایی است که در آن کاشت ابرو نقش مهمی در مدل سازی صورت برای کانتورینگ صورت دارد.

تکنیک کاشت ابرو استفاده از موهای بلند برای خواباندن ابروها به صورت کاملا طبیعی و پرپشت می باشد.

از جمله دلایلی که باعث ایجاد نقص در ناحیه کمر و ابرو می شود:

دست زدن به ابروها با دست، به عنوان مثال با کشیدن آنها با موچین یا رنگ کردن مداوم آنها به مدت طولانی، می تواند باعث تحریک و آسیب به ریشه مو شده و رشد مو را در آن ناحیه کاهش دهد یا از آن جلوگیری کند.

کم کاری تیروئید همچنین می تواند روی رشد مو تاثیر بگذارد و باعث کم پشتی ابرو شود.

استفاده از تکنیک های مختلف ابرو از جمله خالکوبی و اپیلاسیون و تغییر مکرر ابرو به روش های مختلف باعث می شود که ابروها به حالت اولیه خود برنگردند.

بیمارانی که تحت برخی از روش های پزشکی مانند شیمی درمانی یا پرتودرمانی پلک های خود را از دست می دهند.

فواید کاشت ابرو

مداد خط چشم نگرانی از کشیدن ابروی مناسب و استرس پاک کردن را در شرایط مختلف مانند گرما و تعریق برطرف می کند.

با ابروهای پرپشت زیبایی طبیعی ایجاد کنید

راحت در طراحی فرم ابروها و رنگ آنها

معایب کاشت ابرو

تورم و کبودی بسیار کم

ایجاد زخم در ناحیه کاشت ابرو

احساس خارش در ناحیه ابرو و اطراف آن به مدت یک تا دو روز که با استفاده از پمادهای مخصوصی که پزشک تجویز می کند برطرف می شود.

احتمال نداشتن همان مقدار موی ابرو بعد از کاشت

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو که یک عمل زیبایی دائمی محسوب می شود، نیازمند تخصص، تجربه و دقت بالای پزشک است، بنابراین هزینه آن بسیار بیشتر از روش های موقتی مانند اسپری تاتو، فرم دادن به ابرو است.

چرا کاشت ابرو را انتخاب کنیم؟

ابروها ناحیه مهمی از صورت انسان هستند که به مرور زمان ناپدید می شوند یا به هر دلیلی تراکم خود را از دست می دهند. در این زمینه کاشت ابرو را می توان منطقی ترین راه حل برای غلبه بر چنین مشکلاتی دانست. مزایای اصلی کاشت ابرو طبیعی که زیبایی جویان را به خود جلب می کند به شرح زیر است:

ابروهایی با ضخامت دلخواه: یکی از مهم ترین مزایای کاشت ابرو این است که به شما امکان می دهد ضخامت ابرو مورد نظر را داشته باشید.

ظاهر و نتیجه طبیعی: اگرچه کاشت چشم یک عمل زیبایی است، اما نتایج بسیار طبیعی خواهد بود، به خصوص اگر توسط جراح متخصص و آموزش دیده انجام شود. در این صورت می توان گفت که نتیجه معمولاً با چشم های طبیعی تفاوتی ندارد

مخفی کردن جای زخم و اسکار. اسکارهای مختلفی می توانند در ناحیه ابرو به دلیل ضربه یا چیزهای دیگر ظاهر شوند که تأثیر بسیار منفی بر ظاهر کلی دارند. با کاشت ابرو موفقیت آمیز می توان این اثرات را برای همیشه پنهان کرد.

تقویت اعتماد به نفس: افراد از ظاهر کلی خود آگاه هستند و بر همین اساس اعتماد به نفس آنها تحت تاثیر قرار می گیرد، بنابراین اگر فردی در نظر داشته باشد و باور داشته باشد که ظاهر خوبی دارد، عزت نفس او به طور مستقیم افزایش می یابد. با کاشت ابرو، صورت شما ظاهر دلخواه را خواهد داشت.

کاشت ابرو در شیراز

با سال ها تجربه در زمینه مراقبت های زیبایی، سابقه خوبی در بازخورد مثبت آرایشگران خود دارد. ما بهترین راه حل را برای درمان ریزش ابرو با کاشت موی طبیعی با هزینه مناسب ارائه می دهیم. کاشت ابرو به روش FUE و FUT به عنوان روش‌های «غیر پزشکی» در نظر گرفته می‌شود و در واقع روش‌های زیبایی هستند، به این معنی که معمولاً تحت پوشش بیمه سلامت نیستند، مگر در مواردی مانند سوختگی تصادفی.

اخرین سخن

لازم است بدانید که هیچ داروی گیاهی یا روشی وجود ندارد که بتواند ریشه موهای از دست رفته را به طور کامل بازگرداند. و کسانی که احساس می کنند با استفاده از این روش ها به نتیجه رسیده اند، ممکن است بعد از استفاده از این روش ها موهایشان آسیب دیده و در آن نواحی احساس بهتری داشته باشند، اما باید گفت که این مشکلات بدون درمان و با گذشت زمان بهبود می یابند. پیدا خواهند کرد