اقتصادیبرترین های کسب و کار

میکرو فرز چیست؟ انواع آن

فرز مینیاتوری از معدود فرزهایی است که در طراحی داخلی خانه و کنده کاری های بسیار ظریف و دقیق کاربرد اساسی دارد. جهت آگاهی از میکرو فرز بادی کلیک کنید.

انواع دستگاه فرز | دستگاه فرز اونیورسال | دستگاه فرز تراشکاری

دستگاه فرز می تواند ماشینکاری به سبک صنعتی را در مقیاس کوچکتر برای استفاده در خانه یا کارگاه ارائه دهد. اگرچه این ماشین‌ها اغلب جنبه اقتصادی ندارند، اما این ماشین‌ها قابلیت‌های خوبی دارند که به سادگی نمی‌توان آن‌ها را با ابزارهای ساده‌تر و ارزان‌تر تکرار کرد. چه برای یک تکنسین مستقل، چه برای طراح داخلی خانه، چه از طرفداران DIY یا حتی یک هنرمند، یک فرز مینیاتوری می تواند برای پروژه های شما ارزشمند باشد و حتی می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود.

فرز مینیاتوری در حال اجرا

ماشین فرز از یک ابزار برش ثابت و یک میز متحرک تشکیل شده است که توسط دستورالعمل های دستی یا کامپیوتری کنترل می شود. یک قطعه روی میز محکم می شود که در اطراف یک تیغه چرخان حرکت می کند تا برش ها را برای نتیجه دلخواه ایجاد کند. ماشین های فرز مینیاتوری با اندازه کامل، مینی آسیاب یک آسیاب مهندسی کوچکتر است که می تواند روی یک میز کار قرار گیرد و اجزای مواد چوبی، فلزی یا کامپوزیت مدرن را حکاکی کرده یا شیار های مورد نظر را ایجاد می کند. اگرچه ماشین‌های آسیاب با اندازه کامل می‌توانند افقی یا عمودی باشند، ماشین‌های مینی آسیاب معمولاً جهت عمودی دارند و محور شفت دوار نیز عمودی است.

بهترین فرز با سرعت متغیر: مینی فرز صنعتی گریزلی G8689-4″ x 16″ ، بهترین مینیاتوری میان رده: مینی فرز کلاچ، بهترین دستگاه مینیاتوری رومیزی: دستگاه فرز WEN 33013 ، بهترین دستگاه فرز صنعتی: دستگاه فرز JET JMD-18 ، بهترین دستگاه مینیاتوری میکرو: Proxxon 37110 Micro Mill ، بهترین فرز برای فرز عمیق و سطحی: مینی فرز ابزار فولادی ضد آتش، بهترین دستگاه مینیاتوری چوب: Genmitsu CNC 3018-PRO.

برای مطالعه بیشتر برای انتخاب بهترین دستگاه فرز مینیاتوری به پایین بروید و با این موارد نسبت به بودجه خود انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین دستگاه فرز مینیاتوری رومیزی دستگاه فرز WEN 33013: با این دستگاه، سطوح صاف، لبه‌های زاویه‌دار، سوراخ‌های مستقیم، شکاف‌ها، خطوط سطحی ایجاد کنید، سرعت متغیر (100 تا 2500 دور در دقیقه)، دستگاه مینیاتوری رومیزی فشرده تک فاز WEN 33013 با مخروطی R8، محکم و قابل اعتماد است. سر این فرز 45 درجه به چپ یا راست قابل تنظیم است، دارای یک همه کاره 13 اینچی است و دارای طیف گسترده ای از برش ها و آسیاب ها است. بهترین دستگاه فرز صنعتی، دستگاه فرز JET JMD-18: دستگاه فرز JET JMD-18 350018 علاوه بر ستون چدنی و غلتک‌های سنگین، عمق سنجی آسان و سر چرخش 360 درجه، با این فرز هر چه میز کار بزرگتری داشته باشید میتوانید کارهای بزرگی را انجام دهید.

بهترین دستگاه ها

اگرچه دستگاه JET JMD-18 350018 4175 گران‌تر است، اما یکی از بهترین دستگاه‌های مینیاتوری در حال حاضر در بازار است. فرز صنعتی گریزلی G8689 1230 خیلی مقرون به صرفه، اما همچنان قدرتمند است که در رتبه دوم قرار می گیرد. دستگاه مینیاتوری کلوچ 1049.99 یک دستگاه فرز متوسط عالی با قیمت بسیار پایین است. امیدواریم این مقاله در مورد بهترین دستگاه های مینیاتوری مفید بوده باشد.

www.sciencedirect.comمنبع:

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی