برترین های کسب و کارعمومی

نفیس مس زنجان تولید کننده انواع مدل ظروف مسی با کیفیت بالا و اصل

از قدیم الایام بیشتر تمدن ها از ظروف مسی استفاده می کردند. امروزه نیز مردم برای پخت و پز، ظروف مسی اصل زنجان در طرح ها و مدل های جدید را انتخاب کرده اند. از این ظروف زیبا می توان علاوه بر پخت و پز در دکور خانه، در پذیرایی از مهمانان هم استفاده کرد.

ظروف مسی از گذشته خیلی مورد استفاده مردم بوده و نقش خاصی در زندگی سنتی ایرانیان داشته است.  امروزه علاوه بر مردم کشور خودمان، توریست ها هم از این ظروف مسی قدیمی که ارزش بسیار بالایی دارند استقبال کرده اند. کاربرد مس علاوه بر ظروف مسی در صنایع دیگر نیز مورد استفاده است: در صنعت برق، ساختمان، کشاورزی، پزشکی و…

نفیس مس زنجان تولید کننده انواع مدل ظروف مسی با کیفیت بالا و اصل

ظروف مسی زنجان

یکی از معروف ترین صنایع دستی زنجان مس می باشد که این روزها رونق زیادی پیدا کرده است و گردشگران و هنرمندان زیادی، علاقمند به خرید ظروف مسی از زنجان هستند.

با توجه به رنگ زیبایی که دارند جلوه ی خیلی قشنگی به میز پذیرایی می دهند. یکی از گزینه های خیلی خوب برای خرید هدیه ظروف مسی هستند، زیرا کارایی بالایی دارند.

درکشور ما، استان زنجان یکی از تولیدکننده های ظروف مسی اصل است که محصولات مسی خود را به سایر شهرهای کشور ارسال می کند. خانم هایی که از کم خونی رنج میبرند میتوانند غذا هایشان را در ظروف مسی طبخ کنند تا فقر آهن شان جبران شوند. ظروف مسی از خواص بالایی برخوردار است، به همین دلیل ما به شما این ظروف را توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: محققان طی تحقیقاتی که انجام داده اند، دریافتند مس برای سلامتی بدن بسیار حائز اهمیت است و نوشیدن مایعات در لیوان مسی و سرو غذا در ظروف مسی بسیار پر منفعت است. خوردن آب از لوله ها و مخزن های قدیمی مسی که در آن آب ها را نگهداری می کردند اثر مثبتی داشته است. از دیگر مزایای آن رفع مشکلات پوستی از جمله ورم و طحال و تاثیر آن در شفاف کنندگی پوست می باشد و باعث جلوگیری از جوش زدن می شود.

مواد موجود در مس ضد میکروب، ضد قارچ و ضد سرطان است برای افرادی که بیماری قلبی دارند بسیار موثر است. از حملات و سکته قلبی جلوگیری می کند. باعث جذب کلسیم در بدن می شود. این ظروف پر خواص به کشور های دیگر ازجمله ژاپن نیز صادر می شود تا از این مزایا بهره مند شوند. یکی دیگر از مزایای شگفت انگیز ظروف مسی قابل بازیافت بودن آن ها است.

قیمت ظروف مسی زنجان

طبیعتا قیمت با هم متفاوت است. تولیدکنندگان مس زنجان، این ظروف را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند همانطور که می دانید مس به دلیل اینکه گرما را یکنواخت به تمام نقاط ظرف پخش می کند غذا را خیلی لذیذ و خوش طعم تر می کند و خانم هایی که با سلیقه هستند و طعم غذا برایشان مهم است، از این ظروف استفاده می کنند. صنعت مس زنجان ظروف مسی در طرح های جدید و شکیل را تولید کرده اند که رونق این صنعت می تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور بکند.

بیشتر بخوانید: ممکن است برایتان سوال پیش بیاید ظروف مسی زنجان کیلویی چند است؟ قیمت این ظروف بر اساس وزن و کاری که روی آن ها انجام شده در نظر گرفته می شود.

ظروف دارای جنس های مختلفی از جمله: چینی، پلاستیکی، فلزی هستند که سالم ترین آن ها مسی می باشد که بسیار پر طرفدار است و این محصول زیبا از شهرهایی مثل زنجان، به کشور های دیگر نیز صادر می شوند.

بیشتر بخوانید: به خاطر زیبایی و کاربرد بالایی که دارند بسیار مورد توجه مردم دنیا قرار گرفته است. ظروف مسی اصل رنگشان قرمز درخشان است و مس تقلبی زرد رنگ است چون در آن از مس و برنج با هم استفاده شده است.

جالب است بدانیدکه کلمه مخفف ظروف مسی زنجان zmz است. شما می توانید با کم ترین امکانات ظروف مسی خود را در خانه تمیز و براق کنید. ما در این مقاله می خواهیم نحو تمیز کردن بیرون ظروف مسی با رب گوجه فرنگی و نمک را به شما آموزش دهیم: نمک را به رب گوجه فرنگی اضافه کنید و مقداری از آن را روی بیرون بمالید.

اجازه بدید چند دقیقه روی ظرف بماند. سپس با آب و مایع ظرفشویی بشورید تا مواد اسیدی رب گوجه فرنگی به طور کامل از روی ظروف مسی پاک بشود که صورتی رنگ نشود و بعد کاملا خشک کنید. برای تمیزکردن قسمت داخلی ظروف مسی با جلاسنج می توانیم این کار را انجام بدهیم، مقدار کمی از جلاسنج را روی ظرف بریزید و با یک تکه دستمال روی ظرف بکشید. سپس با یک دستمال کاملا پاک کنید.

برای از بین بردن چربی جلاسنج هم می توانید از آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید هنگام استفاده از ظروف مسی شعله را زیاد نکنید و به هیچ وجه ظروف مسی خالی را روی شعله قرار ندهید زیرا قلع موجود در مس از بین می رود. شما که قصد خرید ظروف مسی زنجان را دارید میتوانید با مراجعه به فروشگاه نفیس مس متنوع ترین محصولات مس را مشاهده کرده و سفارش دهید. بر روی بدنه برخی از ظروف مسی که برای میهمانی ها استفاده می شود : مینا کاری، قلم کاری و فیروزه کوبی انجام شده که زیبایی این محصول رو چند برابر می کند.

اگر به دنبال ظروف مسی پذیرایی زنجان هستید ما به شما ظروف مسی نیک زنجان را پیشنهاد می کنیم. هنر مسگری زنجان به عنوان قدیمی ترین هنر بوده و صنایع دستی مسی، از جمله ظروف مسی: قابلمه، لیوان، پارچ، شکلات خوری، سرویس سماور، چراغ گرد سوز، سینی وکتری و… در طرح های متنوع و جدید در اختیار شما دوست داران ظروف مسی قرار گرفته است.

امروزه، برای خرید ظروف مسی اصل ایرانی در برند های مختلف و از سایت های معتبر می توانید به آسانی بهترین خرید اینترنتی خودتان را ثبت کنید. ظروف مسی امروزه بسیار پرطرفدار شده و جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و صادرات آن به کشور های دیگر نیز رونق گرقته است.