اقتصادی

نقص فنی پرواز اهواز – تهران پیش از تیک‌آف/ توضیحات فرودگاه

سرخط نیوز/خوزستان مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص نقص فنی و سرگردانی مسافران پرواز هواپیمایی وارش در فرودگاه اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

سید مهدی رزاز در گفت و گو با سرخط نیوز، اظهار کرد: صبح امروز پرواز شماره ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش که قرار بود اهواز را به مقصد تهران ترک کند پیش از تیک‌آف، خلبان اعلام کرد که هواپیما دچار نقص فنی شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام این موضوع از سوی خلبان برای اینکه مسافران در گرما در پرواز نمانند آن‌ها را پیاده کردند تا در ترمینال که هوای مناسبی دارد استراحت کنند تا وضعیت پرواز مشخص شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: با توجه به اتفاق رخ داده اگر مشکل نقص فنی هواپیما ظرف مدت یکی دو ساعت حل شود نسبت به حل مشکل اقدام و سپس هواپیما پرواز می‌کند اما اگر این نقص حل نشود ایرلاین باید هواپیمای جایگزین بفرستد.

رزاز عنوان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که می‌تواند در این خصوص اجرایی شود این است که خود ایرلاین مسافران را از طریق یک پرواز دیگر به مقصد موردنظر بفرستد.

به گزارش سرخط نیوز، امروز جمعی از مسافران پرواز شماره ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش از مبدا اهواز از سرگردانی خود در فرودگاه بین المللی اهواز خبر داده و نسبت به این مساله گلایه داشتند.

انتهای پیام