برترین های کسب و کارعمومی

هزینه ليفت سينه با نخ نی نی سایت

روش بالا کشیدن سینه با نخ

روش نخ گذاری آپتوس یکی از روش‌های است. با این روش پوست سینه با استفاده از نخ به سمت بالا کشیده می‌شود. به همین دلیل به آن «بالابر سینه» نیز گفته می‌شود. در این روش درمانی از نخ‌های کوچک خاردار آپتوس استفاده می‌شود.

بالا کشیدن سینه با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

لیزر درمانی نیز یک روش برای بالا کشیدن سینه بدون نیاز به جراحی محسوب می‌شود. لیزر درمانی با استفاده از پرتوهای پرتوان انرژی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و در عین حال تولید کلاژن را نیز افزایش خواهد داد. به همین دلیل، از لیزر درمانی معمولاً برای درمان چین و چروک‌های پیشرفته، لکه‌های پوستی و جای زخم استفاده می‌شود.

افزایش تولید کلاژن می‌تواند کشش پوست را در ناحیه قفسه سینه کمی افزایش دهد. اما در هر صورت نتیجه لیفتینگ سینه با لیزر موقتی و جزئی خواهد بود. همچنین درمان‌های مکرر با لیزر برای دیدن نتایج قابل مشاهده ضروری است. روش‌های درمانی لیزر این ریسک‌ها را نیز به دنبال دارد:

  1. ایجاد زخم در محل لیزر
  2. درد
  3. تغییر رنگ پوست
  4. تغییراتی چون سوختگی در پوست.

بالا کشیدن سینه با روش ترماژ چگونه است؟

پس از درمان ترماژ، احتمالاً فرد بلافاصله پوست سفت‌تری را مشاهده خواهد کرد. الیاف کلاژن سفت شده در ناحیه قفسه سینه همچنین می‌تواند خطوط طبیعی را افزایش دهند. با این حال، این روش درمانی باید تکرار شود زیرا اثرات آن موقتی است. نتیجه ترماژ نیز مانند لیزر جزئی و محدود است و برای همه کاربرد ندارد. بنابراین مزیت‌های جراحی بالا کشیدن سینه نسبت به این روش نیز بهتر است.

آیا راهکارهای طبیعی و خانگی برای بالا کشیدن سینه موثر است؟

بنابراین روش‌هایی که برای تقویت عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرند (مانند ورزش، تغذیه و…) مستقیما باعث کشیده شدن سینه به سمت بالا نمی‌شوند. آن‌ها با تقویت عضلات بالای سینه، شانه و سایر عضلات نزدیک به پستان‌ها باعث می‌شوند که آن‌ها خوش فرم‌تر به نظر برسند. بنابراین نمی‌توان آن‌ها را به عنوان روش‌های مستقیم برای بالا کشیدن سینه به شمار آورد. دیگر خدمات ما

در همین زمینه

68 نظر برای “لیفت صورت با نخ

میشه لطفا هزینه رو هم بفرمایین

سلام برای دریافت هزینه ها با شماره های کلینیک تماس بگیرین

سلام دکتر من لیفت با نخ انجام دادم و قبلش یه پزشک اطلاع دادم ۱.۵ ماه پیش بوتاکس زده بودم گفت عیب نداره یک چشمم رو ۴ نخ زدن و تغییری نکرد و من اجازه ندادم چشم بعدی رو بزنن بعد از چند دقیقه متوجه شدم ابروم بی حرکتی گرفته گفت خوب میشه بعد ۲ روز رفتم به پیشنهادش که میگفت بی حرکتی به خاطر گره هاست نخ هارو در آوردم تورم و کبودی وحشتناک به کنار اما بی حرکتی همچنان پابرجاست ممکنه دایمی باشه؟ اگر خیر چقدر طول میکشه حرکت ابروم برگرده و اگه بله راه درمان چیست با تشکر

درود بر شما ، من ۶ تا نخ لیفت صورت و ۲ عدد غبغب انداختم و بعدشم بوتاکس ،چون ۴ ماه پیش عمل اسلیو معده داشتم وزنم ۱۵ ک پایین اومده و پوست صورتم شل بود ایا اگه همچنان کاهش وزن داشته باشم نخها شل میشن ولپ و غبغبم مثه قبل افتاده میشه ؟کبودی ندارم ورم و درد فقط دارم این تا چندروز به حالت اولیه صورت بدون هیچ ورمی برمیگرده؟ایا خوابیدن بصورت پهلو روی صورت نخهارو شل میکنه ؟ ایا چسب ضد حساسیت تا ۴ ماه هنگام خواب شبانه روی نواحی نخ لازمه ؟ سپاس ?

برای اطلاع از تعداد جلسات پی ار پی مو در مرکز prp تهران اینجا کلیک کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند

سلام و عرض ادب

دوست عزیز اگر در کلینیک جردن انجام داده اید اگر مشکل رفع نشد به همان پزشک مراجعه نمایید
اما در هنگام کار گذاشتن نخ لیفت در لایه مشخصی در زیر پوست ممکن است در ابتدا کشیدگی ایجاد گردد و بافت پوستی کمی ناهموار به نظر برسد هنگامی که نخ در بافت پوست بعد از مدتی ادجاست می شود و تنظیم می گردد ممکن است این ناهمواری ها رفع گردد اجازه دهید تا یک هفته تا ۱۰ روز از انجام این پروسیجر بگذرد اگر کم نشد برای ویزیت بیایید . در ضمن شما باید مراقبت های بعد از انجام نخ لیفت را کملا انجام داده باشید این که دهانتان خیلی کم باز شود – ادامس نجوید غذای سخت نجوید – لقمه بزرگ در دهان نگذارید – ورزش هایی که فشار به صورت میاورند مانند بلند کردن وزنه و دویدن انجام ندهید و روی صورت خود نخوابید .

سلام ۳۸ سالمه و کمی افتادگی ابرو دارم میخواستم بدونم برای لیفت ابرو و شقیقه با نخ هزینه اش چقدر میشه

سلام و عرض ادب
دوست عزیز ابتدا شما باید با یکی از پزشکان متخصص مجموعه ویزیت شوید پزشک متخصص در روز مشاوره به شما اعلام می نماید چه درمانی برای شما مفید تر می باشد و اگر نظر پزشک متخصص استفاده از نخ لیفت بود نوع نخ لیفت و تعداد نخی که قرار هست برایتان استفاده گردد هزینه شما را تعیین می نماید .

 

با سلام بنده برای رفع خط اخم نخ pdo و کلاژن ساز در ناحیه بین دوابرو و خط اخمهاگذاشتم بعد جذب نخها و چند ماه اسکار و سوراخ روی پوستم همون قسمت ایجاد شدو بعد از دوسال و انجام ار اف و لیزر ..برطرف نشده چطور میتونم برطرفش کنم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاس

 

سلام و عرض ادب

دوست عزیز اگر در کلینیک جردن انجام داده اید توسط پزشک متخصص که برایتان مداخله را انجام داده اند حتما ویزیت شوید زیرا متد های مختلفی جهت رفع اسکار وجود دارد که با ویزیت حضوری با پزشک متخصص مجموعه می توانید بهترین درمان را دریافت نمایید .

  1. فاطمه جمعه 09 سپتامبر 2022 در 10:56:47 ب.ظ

با سلام
میخواستم بدونم لیفت با نخ برای درمان جای جوش مناسب هست یا؟؟
هزینه تقریبی چقدر هست و زمان ماندگاریش چه مقدار؟؟

 

سلام و عرض ادب

دوست عزیر اسکار ناشی از آکنه درمانهای بسیار موثر ری نسبت به لیفت نخ دارد شاید لیفت نخ هم موثر باشد زیرا هنگامی که نخ لیفت زیر لایه ی مشخصی از پوست شما کار گذاشته می شود میتواند سبب باز شدن رشته های فیبروزی در ناحیه ی اسکار آکنه گردد و همانطور که می دانید نخ لیفت تا حدودی تحریک تولید کلاژن در ناحیه مداخله می نماید که می تواند موثر در درمان اسکار باشد . اما متد های دیگری از جمله سابشیژن با کانول – نیدل و اندولیفت هم می تواند بسیار موثر باشد که نتایج اثر بخش این متد ها در ژورنال های معتبر بین المللی به چاپ رسیده است . با مشاوٰره حضوری با پزشکان متخصص مجموعه می توانید بهترین درمان را برای اسکار ناشی از آکنه بدست آورید . هزینه تقریبی با توجه به درمانی که برای شما در نظر گرفته میشود تعیین می گردد.

 

با سلام و احترام
من دچار بیماری ویتیلیگو هستم و با توجه به این که هرگونه برش و جراحی ریسک سفید شدن پوست در آن ناحیه را دارد میخاستم بدانم آیا لیفت با نخ هم این ریسک را بالا میبرد که در ناحیه ای که نخ استفاده شده پوست سفید گردد؟

 

سلام و عرض ادب دوست عزیز
شما حتما قبل از انجام پروسیجر مورد نظر باید با یکی از پزشکان متخصص مجموعه ویزیت حضوری شوید و پزشک متخصص با توجه به گستردگی ویتیلیگو و ناحیه ای که قرار هست نخ لیفت در آن ناحیه گذاشته شود می تواند شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند .

ایا از نخ برای لیفتپلک استفاده کرد

سلام و عرض ادب

بله دوست عزیز از نخ های بخصوصی در ناحیه ی شقیقه استفاده میگردد که زمانی که شقیقه لیفت می شود در پی آن نیز پلک فوقانی کشیده شده و لیفت پیدا می نماید

 

سلام وقتتون بخیر ماندگاری لیفت با نخ چه مدت هست؟ شما تو اصفهان مطب دارین؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز
لیفت با نخ از این لحاظ که می تواند فیبرهای کلاژن پوست شمارا تحریک و آن ها به هم متصل نماید و فیبر ضخیم تری در بافت پوست شما القا نماید می تواند تاثیر بسزایی در لیفت پوست داشته باشد زیرا نخ های لیفت از الیاف هایی هستند که دارای کلاژن بوده و در پوست تحریک تولید کلاژن می نمایند . هزینه ها با توجه به تعداد نخ به کار رفته – ناحیه ی مداخله مورد نظر در پوست صورت که تعیین می کند چه نوع نخی استفاده شود متفاوت می باشد . پزشک متخصص مجموعه هنگامی که شما را مشاوره نمایند مشخص می نمایند چه تعداد نخ و چه برندی برای شما مناسب می باشد . ماندگاری ممکن است طولانی بیش از دو سال باشد در صورتی که فرد smoking نداشته باشد در کنار این متد قرص مکمل که کلاژن سازی را تقویت می نماید استفاده نماید .(البته اگر بیماری زمینه ای نداشته باشد ). کلینیک جردن شعبه دیگر در هیچ شهر در ایران ندارد اما در دبی – عمان -ترکیه – سوئد با هماهنگی قبلی وقت دهی دارد .

سلام وعرض ادب آقای دکتر
ابروهای من بر اثرجراحی آندوسکوپی پیشانی غلط فیکس نشده وابروها قرینه نیست وزیاد بالاست آیا می توان ابروها را قرینه کردوکمی ابروها را پایین آورد وابروها فیکس شود

سلام و عرض ادب
دوست عزیز در کلینیک جراحی پوست انجام نمی شود اما شما می توانید با یکی از پزشکان مجموعه وقت ویزیت بگیرید و به صورت حضوری تشریف بیاورید تا بتوانند شما را راهنمایی کنند که چه درمانی را باید انجام دهید .

سلام و عرض ادب دوست عزیز
لیفت با نخ از این لحاظ که می تواند فیبرهای کلاژن پوست شمارا تحریک و آن ها به هم متصل نماید و فیبر ضخیم تری در بافت پوست شما القا نماید می تواند تاثیر بسزایی در لیفت پوست داشته باشد زیرا نخ های لیفت از الیاف هایی هستند که دارای کلاژن بوده و در پوست تحریک تولید کلاژن می نمایند . هزینه ها با توجه به تعداد نخ به کار رفته – ناحیه ی مداخله مورد نظر در پوست صورت که تعیین می کند چه نوع نخی استفاده شود متفاوت می باشد . پزشک متخصص مجموعه هنگامی که شما را مشاوره نمایند مشخص می نمایند چه تعداد نخ و چه برندی برای شما مناسب می باشد .

 

با سلام من پیس میکر دارم آیا این روش را می‌توانم انتخاب کنم من ۶۶ ساله هستم و چه روش‌هایی برای جوانسازی پوستم که خشک و نازک است استفاده کنم منظورم با دستگاه لیزر وامواج آن با توجه به ضربان سازی که دارم
با سپاس

سلام و عرض ادب

دوست عزیز در این زمینه باید از پزشک متخصص قلب خود تاییدیه بگیرید که تزریق لیدوکایین ۲ درصد در ناحیه ی صورت برایتان خطری نداشته باشد . زیرا در لیفت نخ در ناحیه ی کار گذاری نخ از تزریق لیدوکایین ۲ درصد جهت بی حسی موضعی استفاده می گردد .

 

سلام و عرض ادب

دوست عزیز نیازی به استفاده از گن پس از لیفت نخ نمی باشد شما از گن در صورت برداشت غبغبب با انجام عمل جراحی باید استفاده نمایید .

 

سلام ده سال است ژل پاژ در صورتم هست ایا امکان لیفت با نخ هست ممنون

 

سلام و عرض ادب

سلام وقت بخیر دوست عزیزمن نخ لیفت صورت انجام دادم ولی دکتر اتمام کار اصلا گره نزدن گفتن احتمال عفونت داره نیاز نیست و اینکه تاثیر با گره و بدون گره رو مشابه میدونه بنظرتون عملکرد کسی که گره میزنه مفیده من الان دو روزه لیفت انجام دادم صورتم یه کوچولونامتقارن شده و یکم ورم داره و هنوز هیچگونه تغییری احساس نکردم نظر شما چیه لطفا نظرتون ممنونم

 

سلام و عرض ادب اگر در کلینیک جردنن انجام داده اید دوهفته پس از انجا م پروسیجر اگر همچنان به وضوح نامتقارن است جهت ویزیت تشریف بیاورید اگر در جای دیگر انجام داده اید به آن مرکز مراجعه نمایید . از انجایی که این متد التهاب دارد باید دو تا سه هفته از انجام مداخله بگذرد تا التهاب برطرف گردد .

سلام وقت بخیر دوست عزیزمن نخ لیفت صورت انجام دادم ولی دکتر اتمام کار اصلا گره نزدن گفتن احتمال عفونت داره نیاز نیست و اینکه تاثیر با گره و بدون گره رو مشابه میدونه بنظرتون عملکرد کسی که گره میزنه مفیده من الان دو روزه لیفت انجام دادم صورتم یه کوچولونامتقارن شده و یکم ورم داره و هنوز هیچگونه تغییری احساس نکردم نظر شما چیه لطفا نظرتون ممنونم

سلام و عرض ادب اگر در کلینیک جردنن انجام داده اید دوهفته پس از انجا م پروسیجر اگر همچنان به وضوح نامتقارن است جهت ویزیت تشریف بیاورید اگر در جای دیگر انجام داده اید به آن مرکز مراجعه نمایید . از انجایی که این متد التهاب دارد باید دو تا سه هفته از انجام مداخله بگذرد تا التهاب برطرف گردد .

بالا بردن سينه هاي افتاده نی نی سایت | بالا كشيدن سينه با ليزر نی نی سایت | سوتین لیفت نی نی سایت

با سلام و احترام
من در یک کلینیک دیگه مشاوره لیفت نخ گرفتم برای از بین بردن جای جوش ، وب ه من گفتن که ماندگاری دائمی هستش و با دونخ جای جوش رفع میشه.هزینه هم گفتن 41 میلیون.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که در کلینیک شما به چه صورت انجام میشود و واقعا ماندگاری دائمی و جای جوش کامل رفع میشود؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز لیفت نخ درمان دایمی نیست اما می تواند اگر مراقبت ها را رعایت نمایید تا دو سال ماندگار باشد اما بهترین پیشنهاد به شما ویزیت حضوری با پزشکان متخصص مجموعه می باشد تا با دیدن نوع پوست و میزان اسکار بهترین راهکار درمانی را به شما توصیه نمایند .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *