علمی و پزشکی

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز اورژانس

وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن روز اورژانس، از خدمات پرسنل اورژانس در سراسر کشور تقدیر کرد.

به گزارش سرخط نیوز و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در متن پیام تبریک دکتر بهرام عین اللهی آمده است:« بیست و ششم شهریور ماه، روز گرامیداشت مقام انسانهای شریف، با اخلاص و فداکاری است که آرمان‌شان جانفشانی برای نجات زندگی انسان‌هاست. کارکنان خدوم اورژانس ۱۱۵ که در اولین لحظه از سانحه همچون فرشتگان نجات بر بالین بیمار حضور می‌یابند و وظیفه خطیر حفظ حیات بیماران را به عهده می‌گیرند، در نزد خداوند متعال اجری عظیم دارند.

بی‌تردید موهبت خدمت به انسان‌ها و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که خداوند متعال نصیب بندگان مورد عنایت خود می‌فرماید؛ قهرمانانی که به مدد ایمان الهی، اخلاق اسلامی، دانش روزآمد و مهارت فنی، هر روز در گوشه گوشه این سرزمین، بر بالین مصدومان و دردمندان حاضر می‌شوند و حماسه‌ای بی‌بدیل از عشق به همنوع را رقم می‌زنند.

۲۶ شهریور روز قدردانی از فرشتگان نجات‌بخش اورژانس پیش بیمارستانی است. اینجانب به نمایندگی از مردم شریف ایران به ویژه آنان که به برکت تلاش همکاران خدوم اورژانس، حلاوت نعمت سلامت دوباره را چشیده‌اند، ضمن تبریک این روز به تمامی تلاشگران سازمان اورژانس کشور، پیروزی، سربلندی و تندرستی ایشان را از بارگاه خداوند متعال مسألت دارم.»

انتهای پیام

نشر علمی پزشکی

به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، می‌خواهم با ارائه مطالبی که بر اساس پژوهش‌های روز و رویکردهای معتبر تهیه شده‌اند، به شما در درک بهتر و مدیریت بهتر سلامتی کمک کنم.