اقتصادیبرترین های کسب و کار

چرا از یخچال توکار استفاده کنیم؟

راهکار های زیادی وجود دارد که آشپزخانه تان را به نحوی تزئین نمایید که انگار آشپزخانه مهم ترین بخش در هر منزلی محسوب می گردد، وسایل و لوازم پر زرق و برق، فضای زیاد و یک یخچال زیبا. اما اینجای کار باید تصمیم بگیرید، که یخچالتان را از همان یخچال های معمولی با قابلیت جابه جایی تهیه می کنید یا یک یخچال توکار نصب می نمایید. در انجام این تصمیم گیری هزینه ها و مبلغی که باید برای این یخچال ها پرداخت نمایید، نقش مهمی را ایفا می نمایند. البته فضای آشپزخانه را نیز می توان جزء فاکتور های تصمیم گیرنده در نظر گرفت. همراه ما باشید در مقاله ای خواندنی و مفید با عنوان ” بررسی مزایا و معایب یخچال توکار “و “یخچال کوپرزبرگ

قیمت یخچال توکار اسنوا | قیمت یخچال توکار ایرانی | معایب یخچال توکار

تعریف کلی از محصولات توکار

یخچال های توکار و به صورت کلی محصولات توکار را می توان شاهکاری هنری که قابلیت ارتقا کیفیت اشپزخانه های شما را دارند در نظر گرفت، البته هر پیشرفتی ( حتی پیشرف تکنولوژی، پیشرفت در صنعت خودرو و … ) در کنار مزایای خود، معایبی را نیز به همراه دارد. استفاده از محصولات توکار در سایر کشور های اروپایی و حتی آسیایی طی سالیان اخیر بسیار باب شده و در ایران نیز در حال گسترش می باشد، به صورتی که امروزه شاید کمتر اشپزخانه ای ( البته اشپزخانه هایی که طی سالان اخیر ساخته شده اند ) از اجاق گاز های مبله استفاده می کنند. بلکه این اجاق گاز ها جای خود را به اجاق گاز های رومیزی ( که به صورت توکار نصب می شوند ) داده اند. این را می توان قدمی در نظر گرفت در جهت استفاده از محصولات توکار. جهت کسب اظلاعات بیشتر از یخچال ساید به سایت مراجعه کنید.

محصول توکار ) لباسشویی توکار، ظرفشویی توکار، فر توکار و … ? ) به وسیله ای گفته می شود که فاقد بدنه بوده و در داخل کابینت های مکانی که در آن قرار می گیرد نصب می شود. بسیاری از این محصولات حتی فاقد درب نیز می باشند ( مانند یخچال توکار ) و درب آنها از جنس کابینت هایی که در داخل آن قرار می گیرند ساخته می شود. البته وقتی گفته می شود که فاقد بدنه هستند، منظور این نیست که هیچ بدنه ای ندارند بلکه این عبارت بدین معنی است که بدنه آنها زیبایی نداشته و فقط به منظور شکل دادن به دستگاه، تعبیه شده است و در واقع به نحوی ساخته شده اند که در داخل کابینت جای گیرند.

و اما مزایا و معایب یخچال توکار

شاید شما طرفدار لوازم لوکس و لاکچری هستید و همیشه دوست دارید تا اموالتان جلب توجه نماید، شاید یک یخچال معمولی شما را راضی نمی کند، اینجاست که ما یخچال های توکار را به شما معرفی می نماییم. اما همانطور که گفته شد هر پیشرفتی مزایا و معایبی را به دنبال دارد. مزایا و معایب خرید یخچال توکار را در ادامه مطالعه فرمایید.

مزایای یخچال توکار

نگران ست شدن یخچال با آشپزخانه تان نباشید

همانطور که از نامشان پیداست این یخچال ها در داخل کابینت قرار گرفته و کاملا فیکس می شوند، به عبارتی امکان جابه جایی آنها غیر ممکن است. همچنین یخچال های توکار فاقد بدنه ای قابل قبول می باشند. سه طرف از چهار طرف این یخچال ها یعنی : پشت و اطراف یخچال در داخل کابینت بوده و غیر قابل رویت می باشند، اما قسمت بیرونی آنها، که مهترین قسمت نیز می باشد، کاملا مشخص است. به منظور پوشش این قسمت یعنی درب یخچال، شما می توانید دربی مناسب، با طراحی دلخواه از جنس کابینت های منزلتان تهیه نموده و یخچال را کاملا با فضای اشپزخانه تان ست نمایید.

آشپزخانه مدرن

اگر از بابت پرداخت هزینه بیشتر یخچال توکار مشکلی ندارید، چرا معطلید؟ مگر شما دنبال این نیستید که با خرید یخچالی زیباتر اپشزخانه مدرن تری داشته باشید؟ بهترین انتخاب برای مدرن تر کردن آشپزخانه ها را می توان قرار دادن یخچال توکار دانست، این یخچال ها به دلیل ظاهر بهتری که به دلخواه شما تعیین گشته و متناسب با کابینت ها است، بسیار مدرن و لوکس می باشند.

مصرف بهینه

اگرچه بسیاری از یخچال های امروزی، مصرف انرژی پایینی دارند، اما هنوز هم هستند یخچال های کم مصرفی که همچنان طرفداران خاص خود را داشته و و به فروش می رسند اما یخچال های توکار عموما مصرف انرژی کمتری داشته، کیفیت ساخت بالاتری دارند و به دلیل سیر تکامل بازار به این سمت، با کیفیت بالایی نیز ساخته می شوند ( البته در نظر داشته باشید که این پاراگراف بدین معنی نیست که کیفیت یخچال های معمولی از یخچال های توکار کمتر است و یا اصلا کیفیت ندارند).

عدم وجود فضای مرده در آشپزخانه

بیشتر افراد به هنگام ساخت کابینت های خود، فضایی حدودا با پهنای 1.5 الی 2 متر را به منظور قرار دادن یخچال خالی می گذارند، این فضا اغلب اوقات اضافه بوده و قسمتی از آن باقی می ماند. این فضای باقی مانده را فضای مرده یخچال ( یعنی بدون استفاده ) می نامند. اما در صورت تصمیم به استفاده و نصب یخچال توکار، شما به هنگام ساخت کابینت های منزلتان فضایی برابر با عرض و ارتفاع یخچال را برای قرار دادن آن ساخته و هیچ فضای مرده ای نخواهید داشت.

معایب یخچال توکار

عمق کم

معمولا کابینت های آشپزخانه را با عمق 60 سانتیمتر می سازند، سخت است یافتن اشپزخانه ای که کابینت های عمیق تری دارد. این مقدار، اندازه ایست استاندارد برای ساخت کابینت. بنابراین، یخچال های توکار نیز با اندازه استاندارد، یعنی عمق 60 سانتیمتر ساخته می شوند. این عمق، معمولا از عمق سایر یخچال های داخل بازار کمتر بوده و در نتیجه فضایی کمتر در اختیار شما قرار می دهد.

خانه خود را عوض نکنید!

یخچال توکار، با پیچ و مهره وصل می شود : یعنی کاملا فیکس شده و به اسانی قابل جا شدن نیست، اگر از آن دسته از افراد هستید که هر چند سال یک بار خانه خود را عوض می نمایید، به احتمال زیاد یخچال توکار به درد شما نمی خورد. زیرا جداکردن و تغییر مکان این یخچال بسیار سخت بوده و شاید اصلا مناسب برای آشپزخانه جدیدتان نباشد.

احتمالا بیان این مورد از معایب یخچال توکار ارزشی نداشته باشد، زیرا مطمئنا تا الان خودتان به این نتیجه رسیده اید که یخچال توکار هزینه ای بسیار بیشتر از یک یخچال معمولی نیاز دارد. به عنوان مثال یک که در حال حاضر محبوب ترین یخچال توکار موجود در بازار ایران است، قیمتی 3 تا 4 برابر یخچال های دوقلو معمولی دارد.