برترین های کسب و کارعمومی

چگونه روکش صندلی ال نود پارچه ای را بشوییم؟

چگونه روکش صندلی ماشین را بشوییم؟

رانندگان هر از گاهی ماشین، شیشه ها و لاستیک ها را تمیز می کنند.

شستن خودرو تنها به ظاهر خودرو مربوط نمی شود، بلکه خوب است فضای داخلی خودرو را تمیز کرده و به زیبایی و زیبایی آن فکر کنید. روکش خودرو بخش مهمی از فضای داخلی است. در این مقاله سعی می کنیم شما را راهنمایی کنیم که چگونه روکش صندلی خود را از آلودگی های محیطی تمیز نگه دارید و در صورت بروز مشکل چگونه دوباره روکش صندلی خود را تمیز کنید.

تمیز کردن صندلی ماشین

قبل از پاک کردن لکه، بهتر است سطح صندلی ها را با مواد شوینده پاک کنید تا گرد و غبار از روی آن کاملا پاک شود. برای پاک کردن گرد و غبار تمام سطوح و پرچ های صندلی از پاک کننده مخصوص استفاده کنید. با این کار لکه ها خود را بهتر نشان می دهند و در مرحله بعد می توانید آنها را کاملا تمیز کنید.

به طور کلی اگر هفته ای یکبار سطح صندلی های میز ماشین خود را تمیز کنید و ذرات گرد و غبار را با جاروبرقی پاک کنید، عمر روکش را افزایش داده و اثر خود را از دست نمی دهید.

ابزار مورد نیاز برای تمیز کردن صندلی های پارچه ای ماشین

برداشتن

بطری اسپری

پودر ظرف شویی

ترش

آب گرم

ماشین تمیز کردن

حوله های نخی را تمیز کنید

توجه: برس انتخابی شما نباید خیلی سفت باشد تا به موقعیت روکش صندلی آسیبی وارد نشود.

نحوه تمیز کردن روکش صندلی ال نود پارچه ای

اکنون زمان پاک کردن لکه است. برای از بین بردن لکه روی روکش صندلی هایکو بهتر است کمی مواد شوینده نانو مخصوص را با کمی آب مخلوط کنید و مقداری محلول را روی لکه یا با پارچه بمالید.

اگر لکه لکه قهوه یا چای است، می توانید از مخلوط سرکه سفید و آب برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

این معمولاً به دلیل غذای روی درب یا دست‌های چرب کودک هنگام رانندگی ایجاد می‌شود. برای از بین بردن لکه های چربی می توانید مقدار کمی مایع ظرفشویی را در آب رقیق کنید و کف حاصل را با اسفنج یا پارچه به لکه بمالید.

اما اگر می خواهید از مواد طبیعی برای از بین بردن لکه های چربی استفاده کنید، مخلوط نمک و وایت اسپریت را امتحان کنید. کمی نمک را در ایزوپروپیل الکل مخلوط کنید و لکه را اسفنج کنید تا کاملا تمیز شود. اگر مقداری الکل روی پارچه باقی ماند، دوباره با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

سرسخت ترین لکه های روغن را می توان با جوش شیرین و پودر ماشین لباسشویی پاک کرد. برای این کار ابتدا لکه را با پارچه آغشته به جوش شیرین فشار دهید تا لکه از جوش شیرین اشباع شود. سپس مقداری پودر ماشین لباسشویی به آب اضافه کنید و از کف به دست آمده برای تمیز کردن لکه استفاده کنید. در این مرحله، کف پارچه را با یک پارچه مرطوب و تمیز تمیز کنید. هیچ اثری از لکه باقی نمی ماند.

ماشین را با آخرین تکنولوژی روز دنیا بشویید

با کمک یک راه حل جدید فناوری نانو، صرفه جویی در زمان و مصرف آب، شستشوی خودرو به ایده آل ترین شکل ممکن انجام می شود. کارواش با فناوری نانو بدون آب با استفاده از اسپری های کارواش نانو با خاصیت آنتی استاتیک با این ترکیب تمام کثیفی ها از روکش صندلی جدا شده و باعث می شود روکش دیرتر کثیف شود.

اما نانوتکنولوژی چگونه کار می کند و چه مزایایی برای شما دارد؟

عوامل پاک کننده نانوتکنولوژیک به سطوح با اندازه های بسیار کوچک نانومتری نفوذ می کنند و در هنگام شستشوی پوشش به داخل الیاف بافت نفوذ می کنند و رشته های به هم پیوسته را تشکیل می دهند. بنابراین، توده های بسیار کوچک و نامرئی از سطح در مقیاس نانو حذف می شوند. همچنین این مواد با تشکیل لایه ای با چسبندگی بالا پس از فرآیند تمیز کردن، از سطح محافظت می کنند.

بخارشوی کاپوت ماشین بهترین گزینه برای ماشین شماست

شستشوی خودرو با بخار و بدون نیاز به آب در کمترین زمان و با کیفیت عالی انجام می شود. فروشگاه هایکو کارواش در محل با کارواش بخار و بدون آب ارائه می دهد. استفاده از روش های جدید و استفاده از فناوری نانو در بخارشوی فضای داخلی خودرو از ویژگی های این شستشوی جدید است.کارواش یک روش بخار نانو با دما و فشار استاندارد است که تمامی آلودگی ها را از بین می برد. و هر نوع چربی و به سرعت، به آرامی تمیز می شود

استفاده از بخار در هنگام شستشوی خودرو برای زدودن بوهای نامطبوع از داخل خودرو و ضدعفونی آن از هرگونه آلودگی بسیار مناسب است. هنگامی که همه چیز به طور کامل تمیز شد، خوشبو کننده هوای خود را بسازید و آن را در ماشین خود قرار دهید تا بوی تمیزی آن حفظ شود. سه چهارم فنجان جوش شیرین را در ظرف تمیزی بریزید و 5 قطره از عطر مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. آنها را با هم مخلوط کنید و سپس یک پارچه متخلخل روی فنجان قرار دهید

تعویض

گاهی اوقات روکش به قدری کثیف است که با تمیز کردن و شستن روکش جدا نمی شود و یا ممکن است روکش پوسیده و قدیمی شده باشد که در این صورت روکش صندلی ها نیاز به تعویض دارند. در این موارد، شما فقط یک گزینه دارید:

خودتان این کار را انجام دهید و روکش ماشین را تعویض کنید. به سایت بهنیکان مراجعه کنید.