برترین های کسب و کارعمومی

چگونه فیفا موبایل را روی گوشی نصب کنیم؟

فیفا به همان جذابیت فوتبال واقعی

اولین نکته‌ای که در دانلود فیفا موبایل توجه شما را به خود جلب می‌کند گرافیک خوب آن است. و فیفا موبایل جزو بازی‌های باکیفیت روی گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود  که همین مسئله آن‌ را به شدت جذاب کرده است.  فیفا در دسته دانلود بازی دیتادار قرار می گیرد. طراحی استادیوم‌ها جالب است و انیمیشن‌های بازیکنان هم با ظرافت و دقت خوبی تولید شده که همین مسئله باعث شده تا تجربه این بازی به اندازه فوتبال دیدن مهیج باشد.

نکته مهم بعدی حضور بازیکنان واقعی در این بازیست. بیش از ۱۵ هزار بازیکن که به صورت حرفه‌ای فوتبال را بازی می‌کنند، در فیفا موبایل هم حضور دارند. این مسئله باعث شده تا حضور چهره‌های مطرحی مثل کیلیان امباپه، لیونل مسی، نیمار، کریستیانو رونالدو، کوین دی‌بروین و ارلینگ هالند در بازی آن را بیش از پیش به فوتبال واقعی نزدیک کند. شباهت ظاهری بسیاری از این بازیکن‌ها به چهره‌شان در دنیای واقعی دیگر مسئله‌ای است که باعث شده تا فیفا موبایل یک بازی طبیعی و جذاب باشد. برای دانلود از APKCombo استفاده کنید.

آموزش فیفا موبایل 2023 | آموزش وارد شدن به فیفا موبایل 2022 | آموزش وارد شدن به فیفا موبایل 2023

تیم رویایی‌ات را تشکیل بده

امکان بازی به صورت کامل هم با تیمی که ساخته‌اید وجود دارد. در واقع، ۱۱ بازیکن تیم شما در مقابل ۱۱ بازیکن تیم مقابل قرار می‌گیرد و ۹۰ دقیقه فرصت دارید تا بازی را ببرید، درست مانند نسخه کنسولی فیفا یا بازی‌های واقعی فوتبال. با انجام این دست از مسابقات، شما می‌توانید پول و پک‌های مختلف به دست بیاورید که از پک‌های مختلف، آیتم‌ها و بازیکنان جدید به دست می‌آید.

بازار بازیکنان فعلی و قدیمی فیفا موبایل

فیفا موبایل دارای یک بازار نقل و انتقالات یا همان بازار خرید و فروش بازیکن هم هست و از طریق آن شما می‌توانید بازیکنانی که دیگر نیازی به آن‌ها ندارید را به فروش برسانید و سپس با توجه به بودجه خود، برای خرید بازیکنان جدید اقدام کنید. این قضیه باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید با انواع و اقسام بازیکنان بازی کنید و نیازی نیست که همواره یک تیم یکسان داشته باشید.

فیفا موبایل علاوه‌بر بازیکنان جدید، دارای بازیکنان قدیمی نیز هست و بازیکنانی نظیر رونالدو نازاریو، زیدان، دیوید بکام، رونالدینیو و حتی پله را می‌توانید برای تیم خود بخرید. البته این بازیکنان بسیار گران هستند. هر از گاهی هم چالش‌های مختلفی درون بازی قرار می‌گیرد که با انجام آن‌ها می‌توانید پک‌های ارزشمند یا بازیکنان را به تیم خود بیاورید. چالش‌ها مدام به روز می‌شوند و به همین خاطر همیشه چیزهای جدیدی در فیفا موبایل برای تجربه وجود دارد. از سمت دیگر، بازیکنان نیز کارت‌های مختلف با قدرت بالاتر در طول فصل دریافت می‌کنند و همیشه شما این حس که باید تیم‌تان را از چیزی که هست قوی‌تر کنید را در خود خواهید داشت.

کریر مود بازی فیفا موبایل

با فیفا آنلاین، همیشه در جریان فوتبال قرار خواهید داشت و محتویات تازه‌ای که این بازی دریافت می‌کند، آن را تبدیل به یک بازی هیجان‌انگیز برای طرفداران فوتبال کرده است.

. وجود بازیکنان جدید و قدیمی با چهره واقعی

. دریافت مداوم محتوای جدید