برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

کجا جراحی ابدومینوپلاستی ارزان انجام میده

نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟ برای صحبت با مشاورین زیبایی جراحان .

محتوای این خبر مخفی

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1401 چقدر است؟

هزینه ابدومینوپلاستی سال 1401 از معیارهای مهم برای متقاضیان این جراحی است. ابدومینوپلاستی یا تامی تاک یک عمل زیبایی است که طی آن چربی، بافت و پوست اضافه شکم حذف و بریده می شود.‌ بیشتر افرادی به دنبال انجام ابدومینوپلاستی هستند که پوست آن ها بیش از حد آویزان و شل بوده و از قدرت کشسانی کمی برخوردار است. این عمل پس از خارج کردن چربی های موضعی، پوست اضافه شکم را نیز جدا می کند. پس از جدا کردن چربی ها عضلات شکم به هم نزدیک و بخیه شده و این عمل باعث سفت شدن دیواره شکم می شود. امروزه هزینه عمل ابدومینوپلاستی ارزان به یکی از عوامل موثر در انتخاب جراح تبدیل شده است. مانند تمام عمل های دیگر قیمت ابدومینوپلاستی نیز دارای مقدار مشخص و معین نیست‌. در واقع عوامل زیادی وجود دارد که باعث ایجاد نوسان در هزینه عمل زیبایی شکم می شود.

همانطور که می دانید هزینه عمل های جراحی سالیانه افزایش خواهد داشت. هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1401 نیز دارای تغییراتی بوده است. تغییر قیمت ابدومینوپلاستی برای پزشکان مختلف متفاوت است اما در یک محدوده مشخص بوده و فرق زیادی با هم ندارد. به طور کلی نمی توان قیمت عمل زیبایی شکم در سال 1401 را به طور دقیق بیان کرد اما می ‌توان محدوده آن را بیان کرد. اگر قصد انجام این عمل را دارید برای تعیین هزینه آن به  مراجعه کرده تا پس از معاینه کامل، هزینه جراحی ابدومینوپلاستی ارزان بر اساس شرایط شما مشخص می شود. می توان هزینه ای بین 45 تا 60 میلیون تومان را برای قیمت عمل ابدومینوپلاستی در نظر گرفت.

عوامل موثر در قیمت عمل ابدومینوپلاستی

عوامل موثر بر هزینه ابدومینوپلاستی شامل موارد زیادی است که هر کدام به درجات مختلف رقم نهایی را متاثر می کند. در ادامه عوامل موثر در تعیین قیمت عمل ابدومینوپلاستی را بیان می کنیم.

  • مهارت جراح در انجام ابدومینوپلاستی
  • هزینه مرکز جراحی و یا بیمارستان
  • مدت زمان جراحی
  • حجم چربی های شکم
  • شهری که عمل در آن انجام می شود
  • دستمزد دستیاران جراح
  • هزینه دارو، لباس و

علاوه بر مواردی که ذکر شد، هزینه های دیگری همچون هزینه رفت و آمد، هزینه داروهای مصرفی بعد از عمل و… را نیز باید در نظر داشت.

عمل ابدومینوپلاستی شکم

یک عمل زیبایی است که برای حذف بافت های اضافی شکم به کار می رود. بسیاری از افراد گمان می کنند عمل زیبایی شکم همان لیپوماتیک است اما اینگونه نیست و روش انجام این دو عمل کاملا با هم متفاوت است. ابدومینوپلاستی شکم در دو سطح کوچک (مینی ابدومینوپلاستی) و وسیع انجام می شود. هزینه عمل زیبایی شکم در این دو سطح متفاوت است. تنها زمانی قیمت ابدومینوپلاستی شکم به طور دقیق مشخص می ‌شود که جراح بیمار را از نزدیک معاینه کند.

هزینه عمل مینی ابدومینوپلاستی

مینی ابدومینوپلاستی برای افرادی کاربرد دارد که چربی های موضعی کمتری در ناحیه شکم دارند. مدت زمان این عمل کوتاه تر بوده و نیازی به ایجاد برش در ناحیه دور ناف ندارد همینطور در مینی ابدومینوپلاستی، عضلات دیواره شکمی دست نخورده باقی می ماند. در واقع عمل ابدومینوپلاستی نیمه، محدود تر بوده و زمان کمتری می گیرد. این عوامل باعث می ‌شود قیمت آن کمتر از ابدومینوپلاستی کامل باشد. این عمل هم نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد که این موضوع بر هزینه نهایی تاثیر زیادی دارد. در مواردی که نیاز به جدا کردن پوست باشد، قیمت جراحی مینی لیفت شکم مقداری افزایش می یابد. از آنجایی که این جراحی یک عمل زیبایی محسوب میشود، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. هزینه مینی ابدومینوپلاستی بین 40 تا 50 میلیون تومان است.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن همزمان

ابدومینوپلاستی و دو عمل متفاوت هستند. در صورتی که بیمار قصد انجام عمل جراحی زیبایی شکم و لیپوساکشن را به طور همزمان داشته باشد، در صورت صلاحدید جراح می ‌توان این دو عمل را با هم انجام داد‌. در چنین مواردی هزینه ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن همزمان افزایش می یابد؛ زیرا دو عمل همزمان انجام می شوند و جراح انرژی بیشتری را صرف می ‌کند. در صورتی که انجام این دو عمل به طور همزمان به بیمار فشار وارد کند، باید جداگانه انجام شده و چند ماه فاصله بین آن ها باشد. قیمت ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن به طور بین 45 تا 60 میلیون تومان است.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک همزمان

گاهی اوقات این امکان وجود دارد که عمل ابدومینوپلاستی و به طور همزمان انجام شوند. در چنین حالتی هزینه عمل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک بیشتر از مواردی است که بیمار تنها تحت یک عمل قرار می گیرد. معمولاً در صورتی این دو عمل با هم انجام می شود که بیمار مینی ابدومینوپلاستی انجام دهد. قیمت ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک همزمان به دلیل کاهش هزینه های مرکز جراحی مقداری کمتر می شود. هزینه عمل لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی همزمان چیزی بین 45 تا 60 میلیون تومان برآورد میشود.

هزینه جراحی پوست شکم

جراحی پوست شکم در واقع همان ابدومینوپلاستی است. در مواردی که لازم باشد پوست شکم جمع شود، گفته می شود جراحی پوست شکم انجام شده است. قیمت جراحی پوست شکم بیشتر از مواردی است که تنها چربی ها از زیر پوست استخراج می شود. پس از جراحی جای برش روی پوست شکم باقی می ماند، اما به مرور زمان کم رنگ تر می شود. هزینه عمل زیبایی شکم بسته به عوامل زیادی قابل تغییر است و بین 45 تا 60 میلیون تومان است.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی ۱۴۰۲ یکی از مهمترین عوامل در تصمیم به عمل ابدومینوپلاستی در تهران است. هزینه با توجه به فاکتورهایی مانند دستمزد جراح، هزینه بیمارستان، شرایط جسمی بیمار، میزان پیچیدگی جراحی و غیره بستگی دارد که این هزینه برای هر فرد متفاوت است. بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران پس از معاینه حضوری بیمار قیمت جراحی ابدومینوپلاستی را تخمین می‌زند.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی ۱۴۰۲ در تهران چقدر است؟

قیمت آبدومینوپلاستی در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد، این هزینه مربوط به نوع تکنیک جراحی، شرایط و میزان چربی در نواحی شکم بیمار، هزینه دستمزد جراح و پرسنل اتاق عمل و همچنین هزینه‌های بعد از عمل مانند تهیه دارو است.
۱۴۰۲ بر اساس اینکه به صورت کامل باشد و یا مینی ابدومینوپلاستی (بخشی از شکم و پهلو نیاز به جراحی داشته باشد) هزینه‌های مختلفی دارد.

به طور کلی هزینه انجام ابدومینوپلاستی در تهران در سال ۱۴۰۲ از ۳۵ تا ۸۵ میلیون تومان شروع می‌شود. دقت داشته باشید که این قیمت تعیین شده حدودی است و با توجه به وزن، قد و پیچیدگی عمل (همراه با لیفت باشد یا خیر) دقیق تعیین می‌شود.

ابدومینوپلاستی اقساطی | بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران نی نی سایت | عمل ابدو در بیمارستان دولتی

معرفی بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در تهران

گاهی اوقات افراد با تلاش های فراوان در گرفتن رژیم های سخت و یا ورزش های سنگین، نمی توانند به نتیجه دلخواه برسند. از این رو به دنبال روش های دیگری برای رسیدن به فرم دلخواه خود هستند. یکی از این تکنیک ها برای حذف چربی شکم و پهلو و همچنین کشیدن پوست اضافه، ابدومینوپلاستی است. مراجعه به بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران اهمیت ویژه‌ای دارد و باعث از نتیجه رضایت داشته باشیید.
این جراحی باید توسط پزشکی مجرب و با تجربه بالا انجام شود به همین علت باید برای انتخاب بهترین جراح نهایت دقت را داشته باشید. ما در اینجا لیستی از بهترین جراحان ابدومینوپلاستی در تهران را برای شما آورده ایم که به معرفی آن ها می پردازیم:

دکتر علی اکبر مروتی جراح ابدومینوپلاستی تهران

دکتر علی اکبر مروتی فوق تخصص جراح پلاستیک در تهران هستند.

ایشان دارای بورد تخصص جراحی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند که با بیش از ۱۷ سال سابقه جراحی در زمینه زیبایی از پزشکان سرشناس و باتجربه تهران به حساب می‌آیند. ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با شماره نظام پزشکی ۶۰۴۳۷ می‌باشند. خدمات دکتر علی اکبر مروتی عبارتند از:

✓ لیپوماتیک با دستگاه پال
✓ جراحی های زیبایی شکم (آبدومینوپلاستی، مینی آبدومینوپلاستی، بلت آبدومینوپلاستی)
✓ جراحی های زیبایی سینه (پروتز سینه، ماموپلاستی، ماستوپکسی)
✓ لیفت شکم (آبدومینوپلاستی، مینی آبدومینوپلاستی، بلت آبدومینوپلاستی، بلت آبدومینو فلوردلیس)
✓ لیفت سینه (ماموپلاستی،ماموپلاستی به روش فیری نیپل،ماستوپکسی،پروتز پکسی، پروتز سینه)
✓ لیفت ران (تایوپلاستی)، لیپوماتیک ران
✓ لیفت بازو (براکیوپلاستی)، لیپوماتیک بازو

در ادامه می‌توانید چند نمونه عمل ابدومینوپلاستی دکتر مروتی در تهران را مشاهده کنید:

اطلاعات مطب دکتر مروتی در تهران:

آدرس: تهران، ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان ۱۸، پلاک ۱۵، طبقه ۲، واحد ۴

جهت دریافت نوبت مشاوره و تماس با دکتر علی اکبر مروتی روی دکمه زیر کلیک کنید:

دکتر حمیدرضا وفائی جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر حمیدرضا وفائی متخصص جراحی عمومی در تهران هستند.

دکتر وفائی دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۷۷ دریافت نمودند و پس از آن در زمینه تخصصی جراحی عمومی مشغول به تحصیل شدند و در سال ۱۳۹۲ موفق به اخذ مدرک تخصصی خود گردیدند.
ایشان پس از دریافت بورد تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک در حال حاضر در زمینه های جراحی شکم، پلک، لیپوماتیک، و …. مشغول به فعالیت می باشند.

دکتر محسن فدایی جراح آبدومینوپلاستی در تهران

دکتر محسن فدایی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک در تهران هستند.

دکتر فدایی پس از اخذ دوره پزشکی عمومی خود در سال ۱۳۷۶ در زمینه تخصصی جراحی عمومی مشغول به تحصیل شدند و پس از دریافت تخصص خود در سال ۱۳۸۷، مشغول به ادامه تحصیل در دوره فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک شدند و در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ آن گردیدند.
ایشان همچنین عضو انجمن بین المللی جراحان پلاستیک هستند.

دکتر راضیه جعفری جراح ابدومینوپلاستی تهران

دکتر راضیه جعفری فوق تخصصی جراحی زیبایی و پلاستیک در تهران هستند.

مشاوره و ویزیت قبل ازجراحی:
هر بیمار باید قبل از عمل، ویزیت شده و توضیحات لازم ارائه شود و به سوالات بیمار پاسخ داده شود. بیمارانی که اطلاعات کافی دریافت کرده‌اند با آمادگی بیشتر عمل می‌کنند و دوران نقاهت را با آرامش بهتری طی می‌کنند. تمامی مراحل جراحی شامل مشاوره قبل از عمل و انالیز، عمل جراحی و ویزیت‌ها، مراقبت‌های بعد از عمل، آموزش‌ها و پیگیری‌ها مشخصا توسط خود ایشان انجام شده که طبعا این مسئله تاثیر بسیار مثبتی بر درصد رضایت مندی بالای اعمال جراحی ایشان داشته‌ است. دکتر جعفری علاوه بر پیکرتراشی در زمینه جراحی‌های زیبایی دیگر تخصص دارند که عبارتند از:

خدمات جراحی:

* ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم
* لیپوماتیک و پیکرتراشی
* لیفت سینه و ماموپلاستی
* پروتز سینه
* لیفت بازو و ران
* لیفت صورت و گردن
* لیفت ابرو و پیشانی آندوسکوپیک
* بلفاروپلاستی و افتادگی پلک
* تزریق چربی صورت
* تزریق چربی و فرمدهی باسن
* تزریق ژل،بوتاکس و زاویه سازی صورت

در ادامه می‌توانید نمونه جراحی ابدومینوپلاستی دکتر جعفری در تهران را مشاهده کنید:

اطلاعات مطب دکتر راضیه جعفری در تهران:

آدرس مطب: تهران، پاسداران، بوستان نهم

تلفن تماس: ۰۹۳۹۱۰۱۰۱۶۸

جهت دریافت نوبت مشاوره و تماس با دکتر راضیه جعفری روی دکمه زیر کلیک کنید:

دکتر افسانه ثنایی جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر افسانه ثنایی متخصص جراحی عمومی در تهران هستند.

دکتر ثنایی در سال ۱۳۷۲ دوره پزشکی عمومی خود را به اتمام رساندند و پس از آن مشغول به تحصیل در زمینه جراحی عمومی گردیدند و در سال ۱۳۷۷ موفق به اخذ مدرک فوق تخصص خود شدند.
ایشان در زمینه های جراحی ژنیکوماستی، لیپوماتیک شکم و پهلو، لیپوماتیک با بی حسی، تزریق چربی، تزریق فیلر و … فعالیت دارند.

دکتر مریم شریفی جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر مریم شریفی متخصص جراحی عمومی در تهران هستند.

دکتر شریفی متولد سال ۱۳۵۳ از تهران هستند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۸۲ و از دانشگاه علوم پزشکی بابل دریافت نمودند و پس از آن با تحصیل در زمینه جراحی عمومی، تخصص خود را در سال ۱۳۹۰ و از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کردند.
دکتر شریفی دارای بورد تخصصی با رتبه برتر از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند. ایشان همچنین عضو جامعه جراحان ایران هستند و در حال حاضر جراح دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

دکتر شهریار حدادی جراح ابدومینوپلاستی در تهران

دکتر شهریار حدادی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک در تهران هستند.

دکتر حدادی در سال ۱۳۵۱ و در شهر تهران متولد شدند. ایشان در سال ۱۳۷۷ موفق به اخذ دوره دکتری عمومی خود شدند و پس از آن با تحصیل در رشته جراحی عمومی در سال ۱۳۸۳ تخصص خود را دریافت کردند و در سال ۱۳۸۸ موفق به اخذ دوره فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک گردیدند.
دکتر حدادی عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. وی در این زمینه تاکنون جراحی های موفق فراوانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

دکتر رفیع پرنیا جراح ابدومینوپلاستی تهران

دکتر رفیع پرنیا متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک در تهران هستند.

دکتر پرنیا در سال ۱۳۶۶ دوره تخصصی خود را به اتمام رساندند و پس از آن در سال ۱۳۷۲ موفق به اخذ دوره فوق تخصص خود گردیدند. دکتر رفیع پرنیا پس از اتمام دوره تخصصی جراحی عمومی خود به عنوان هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشغول به فعالیت گردیدند.
ایشان در سال ۱۳۷۲ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گردیدند و نیز به عنوان بنیان گذار جراحی پلاستیک و زیبایی مشغول به کار شدند.
دکتر رفیع پرنیا عضو انجمن جهانی جراحان پلاستیک و زیبایی و همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. علاوه بر این دکتر پرنیا عضو جامعه جراحان ایران هستند.

دکتر حمید رضوانی جراح آبدومینوپلاستی در تهران

دکتر حمید رضوانی متخصص جراحی عمومی در تهران هستند.

دکتر رضوانی دوره پزشکی عمومی خود را در سال ۱۳۷۸ به اتمام رساندند و پس از آن در سال ۱۳۸۳ دوره تخصص خود را آغاز نمودند و در سال ۱۳۸۷ موفق به اخذ مدرک فوق تخصص خود گردیدند.

جراحی ابدومینوپلاستی در تهران چیست؟

در عمل آبدومینوپلاستی تهران پس از اینکه نواحی مورد نیاز برای جراحی توسط پزشک مشخص و علامت گذاری شد، بیمار با تشخیص پزشک به صورت بی حسی و یا با بیهوشی عمومی آماده برای انجام جراحی می‌شود. سپس جراح با زدن برش هایی بر روی نقاط مشخص شده، اقدام به برداشتن چربی های اضافه در شکم و پهلو می‌کند.
پس از آن پوست های اضافه و افتاده را می کشد و در نهایت با بخیه برش های ایجاد شده را می‌بندد.
در واقع این روش باعث می شود تا چربی های اضافه و پوست شل و افتاده در نواحی شکم را از بین ببرد.

مدت زمان جراحی ابدومینوپلاستی در تهران چقدر است؟

مدت زمانی که جراحی طول می‌کشد به میزان چربی در ناحیه شکم و پهلو بستگی دارد و در هر فردی این می‌تواند متفاوت باشد. به صورت کلی این جراحی در حدود ۲ الی ۵ ساعت زمان نیاز دارد.
همچنین در جراحی آبدومینوپلاستی بر اساس شرایط بیمار ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان باشد.

کاندید آبدومینوپلاستی در تهران چه کسی است؟

کسانی که پوست قابل انعطافی دارند و یا افراد مسنی که به دلیل بالا رفتن سن دچار شل شدگی و افتادگی در پوست ناحیه شکم خود شده‌اند برای انجام این جراحی کاندید مناسبی هستند.
علاوه بر این بانوانی که پس از بارداری در ناحیه شکم خود پوست اضافه دارند و یا حتی اضافه وزن دارند و می خواهند به اندامی ایده آل برسند می توانند این جراحی را انجام دهند.
در صورتی که قصد بارداری دارید بهتر است این عمل را بعد از آن انجام دهید زیرا ممکن است در زمان بارداری به علت کشیدگی پوست در ناحیه شکم به حالت اولیه بازگردد.

اقدامات قبل از انجام آبدومینوپلاستی

برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی در تهران انجام یک سری نکات مراقبتی لازم است که در ادامه به این موارد اشاره شده است:

– بایستی حداقل به مدت دو هفته قبل از جراحی، از کشیدن سیگار و مصرف الکل خودداری کنید، زیرا این کار باعث می‌شود تا خون رقیق شود و احتمال خونریزی در زمان جراحی و یا بعد از آن را افزایش می‌دهد. همچنین می‌تواند دلیلی برای تورم و کبودی بیشتر و طولانی‌تر بعد از جراحی باشد.
– پزشک برای انجام جراحی از بیمار می خواهد یکسری آزمایشات انجام دهد و نتیجه آن را در زمان عمل به همراه داشته باشد.
– در صورت داشتن سابقه بیماری و یا مصرف داروهای خاص حتما در زمان مشاوره به پزشک خود اطلاع دهید.
– بهتر است قبل از انجام ابدومینوپلاستی از یک رژیم سالم و متعادل پیروی کنید و از گرفتن رژیم های سخت خودداری کنید.
– از مصرف داروهایی مانند آسپرین و داروهای ضد التهابی قبل از جراحی خودداری کنید، زیرا مصرف این داروها می‌تواند باعث انسداد عروق خونی شود.

اقدامات بعد از جراحی آبدومینوپلاستی

بعد از انجام عمل ابدومینوپلاستی در تهران طریقه نشستن و یا حتی خوابیدن بسیار اهمیت دارد و به کاهش درد و یا عدم ایجاد چین و چروک بسیار کمک می‌‌کند.
– بعد از جراحی بهتر است زیاد ننشینید و کمی تحرک داشته باشید و بیشتر دراز بکشید.
– تا چند ماه بعد از جراحی از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید اما پس از گذشت چند روز می‌توانید فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.
– در صورتی که پزشک برای شما داروهایی را تجویز کرده باشد باید به موقع و در زمان تعیین شده مصرف نمایید.
– تا چند هفته بعد از جراحی از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید.
– ممکن است بیمار بعد از جراحی و با از بین رفتن بی حسی، احساس کمی درد داشته باشد که می تواند با مشورت پزشک از مسکن استفاده کند.
– بهتر است بعد از جراحی آب و مایعات فراوان بنوشید تا سموم از بدن خارج شوند.
– بایستی از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید و از خوردن غذاهای سنگین اجتناب کنید.

طول دوره درمان ابدومینوپلاستی چقدر است؟

دوره نقاهت بعد از جراحی ابدومینوپلاستی در هر بیمار متفاوت است و به مواردی همچون سن بیمار، شرایط جسمی بیمار، وزن بیمار و مقدار چربی برداشته شده از شکم و پهلو و …. بستگی دارد.

نتیجه جراحی آبدومینوپلاستی در تهران

بلافاصله بعد از جراحی زیبایی شکم نتیجه عمل برای بیمار قابل مشاهده است اما برای دیدن نتیجه نهایی باید تا رفع کامل تورم و التهاب بعد از عمل که معمولا دو ماه زمان می برد صبر کنید.
برای ماندگاری بیشتر ابدومینوپلاستی باید رژیم غذایی مناسبی را رعایت کنید و ورزش سبک انجام دهید.

منبع: ، یکی از فاکتورهای مهمی که قبل از اقدام به متقاضیان ان را در نظر می‌گیرند، هزینه ابدومینوپلاستی است. هزینه عمل ابدومینوپلاستی به عوامل مختلفی بستگی دارد و بر اساس این موارد می‌تواند کاهش و یا افزایش پیدا کند.

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد هزینه ابدومینوپلاستی، هزینه ابدو شکم، قیمت جراحی شکم و پهلو و عوامل تاثیرگذار بر روی آن بیشتر توضیح بدهیم. در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ادامه مطب همراه باشید:

هزینه عمل ابدومینوپلاستی سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

عمل ابدومینوپلاستی چقدر هزینه دارد؟ قیمت عمل ابدومینوپلاستی بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌گردد از این رو نمی‌توان هزینه ثابت و دقیقی را برای تمامی افراد در نظر گرفت. در واقع با توجه به عوامل موثر بر روی قیمت جراحی هزینه این عمل می‌تواند برای افراد مختلف کاهش و یا افزایش پیدا کند.

به صورت کلی هزینه آبدومینوپلاستی در سال ۱۴۰۲ را می‌توان در حدود ۴۰ میلیون تومان به بالا در نظر گرفت. قیمت ذکر شده تقریبی است و برای اطلاع از قیمت دقیق و نهایی جراحی ابدومینوپلاستی بایستی به صورت حضوری به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا پس از انجام بررسی و معاینات لازم هزینه نهایی به شما اطلاع داده شود.

عوامل موثر بر قیمت ابدومینوپلاستی چیست؟

همان طور که گفتیم فاکتورهای بسیاری هستند که می‌توانند هزینه جراحی ابدومینوپلاستی را تحت تاثیر خود قرار بدهند. در ادامه به توضیح این موارد پرداخته شده است:

میزان تخصص جراح و تجربه

تخصص و مهارت پزشک مورد نظر می‌تواند یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر روی هزینه جراحی ابدو باشد. به این صورت که هر چه تخصص و تجربه جراح بیشتر باشد به طور قطع هزینه بالاتری نسبت به یک پزشک تازه کار و کم تجربه دریافت می‌کند، چرا که یک پزشک با سابقه می‌تواند با تجربه‌ای که در این زمینه به دست آورده است بهترین عملکرد را در زمان جراحی برای بیمار خود داشته باشد و در نهایت نتیجه ایده آل را به دست آورد.

هزینه کلینیک

یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر روی هزینه عمل ابدومینوپلاستی، هزینه کلینیک و یا بیمارستانی است که عمل در آن انجام می‌شود. کلینیک‌ها و یا بیمارستان‌های خصوصی به دلیل خدمات بیشتری که در اختیار بیماران خود قرار می‌دهند هزینه بالاتری را نسبت به بیمارستان‌های دولتی دریافت می‌کنند.

مدت زمان جراحی

مدت زمان جراحی و میزان پیچیدگی عمل می‌تواند از فاکتورهای موثر بر قیمت جراحی ابدومینوپپلاستی باشد. هرچه جراحی ابدومینوپلاستی وسیع‌تر باشد و نیاز به مدت زمان بیشتری برای عمل داشته باشد به طور قطع می‌تواند هزینه بالاتری در برگیرد.

محل سکونت

منطقه جغرافیایی مطب پزشک نیز از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی هزینه جراحی است، چرا که معمولا تجهیزات و تکنیک‌هایی که در شهرهای بزرگتر وجود دارد نسبت به شهرستان‌ها و یا شهرهای کوچک‌تر پیشرفته‌تر است و از این رو جراح هزینه بالاتری را برای انجام عمل‌های خود دریافت می‌کند. این فاکتور می‌تواند برای یک شهر و منطقه‌های مختلف آن نیز در نظر گرفته شود.

حجم چربی‌ها

هر چه میزان چربی‌های اضافه برای حذف از بدن بیشتر باشد به این منظور است که مدت زمان جراحی و میزان پیچیدگی آن نیز افزایش پیدا می‌کند. از این رو پزشک می‌تواند هزینه بالاتری را برای انجام جراحی‌هایی که حجم چربی اضافه در آن‌ها بیشتر است دریافت کند.

هزینه‌های جانبی

علاوه بر قیمت جراحی ابدومینوپلاستی هزینه‌های دیگری با عنوان هزینه قبل و بعد از جراحی نیز وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هزینه ویزیت‌های مشاوره دکتر، هزینه داروهای تجویز شده، هزینه آزمایشات قبل از عمل و … اشاره کرد. این موارد می‌توانند در قیمت نهایی جراحی ابدومینوپلاستی تاثیرگذار باشند.

هزینه انواع روش های جراحی شکم

جراحی زیبایی شکم امروزه طرفداران زیادی دارد که افراد بر اساس نیاز خود انجام می‌دهند. افرادی که پس از لاغری یا زایمان دچار شل‌شدگی و آویزان شدن پوست شکم می‌شوند گزینه مناسبی برای انجام جراحی زیبایی شکم هستند. در اینجا انواع روش های جراحی زیبایی شکم آورده شده است:

متداول‌ترین و مناسب‌ترین روش برای جراحی زیبایی شکم، آبدومینوپلاستی می‌باشد که برای رفع افتادگی شکم انجام می‌شود. در این جراحی برش و بخیه وجود دارد و چربی‌های اضافه دور شکم به طور کامل برداشته می‌شود. کسانی که افتادگی شکم دارند مناسب‌ترین افراد برای انجام این نوع جراحی می‌باشند. هزینه جراحی ابدومینوپلاستی با توجه به میزان چربی اضافه دور شکم هر فرد، میزان دستمزد جراح و هزینه‌های بیمارستان متفاوت است که از ۱۸ میلیون تومان شروع می‌شود.

لیپوماتیک

یکی دیگر از روش‌های جراحی زیبایی شکم، لیپوماتیک می‌باشد. روشی ایمن و بی‌ضرر است که با انجام آن فرد به شکمی جذاب و زیبا دست پیدا می‌کند. این روش نیازی به برش و بخیه ندارد و جراح برای خالی کردن چربی اطراف شکم، از میله فلزی استفاه می‌کند و در بیشتر افراد می‌توان از چربی استخراج شده برای دیگر نواحی بدن استفاده کرد. هزینه این روش نسبت به ابدومینوپلاستی کمتر است و با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است.

جراحی لیپولیزر

عمل لیپولیزر یکی از راه‌های از بین بردن چربی اطراف شکم است که با تخریب سلول‌های چربی همراه است و باعث می‌شود چربی بدن کم شود. این روش با بی حسی انجام می‌شود و جراح برای ورود میکروکانولا و تخریب چربی‌ها، سوراخی داخل پوست ایجاد می‌کند و میکروکانولا  را قطر حدود ۲ میلی‌متر وارد پوست می‌کند. انرژی لیزر باعث تخریب و تخلیه چربی‌ها می‌شود.

جراحی ترکیبی

انتخاب بهترین روش جراحی زیبایی شکم توسط پزشک پس از معاینه دقیق انجام می‌شود که در برخی از افراد بهتر است از جرای ترکیبی با چند روش استفاده کرد. جراحی ترکیبی لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی روش موثر برای حذف چربی‌های اطراف شکم و رفع افتادگی پوست می‌باشد که هزینه این روش بالاتر می‌باشد و با توجه به شرایط هر فرد به طور دقیق مشخص می‌شود ولی به طور کلی هزینه جراحی ترکیبی حدود ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌باشد.

هزینه ابدومینوپلاستی شکم

هزینه جراحی زیبایی شکم می‌تواند بر اساس حجم چربی‌ها در ناحیه شکم، پهلو و یا کمر متفاوت باشد. در صورتی که فرد تنها برای حذف چربی‌های اضافه در ناحیه شکم خود اقدام کرده باشد می‌تواند هزینه کمتری را برای انجام جراحی پرداخت نماید. هزینه جراحی شکم (هزینه عمل زیبایی شکم و پهلو) با توجه به شرایط هر فرد و میزان چربی‌ها متفاوت است و پس از معاینه دقیق توسط پزشک هزینه عمل شکم مشخص می‌شود.

هزینه جراحی پوست شکم چقدر است؟

آبدومینوپلاستی قیمت جراحی شکم و پهلو چقدر است؟ جراحی پوست شکم در واقع همان عمل ایدومینوپلاستی هست برای افرادی که نیاز دارند پوست شکم جمع شود این جراحی مناسب است. بعد جراحی در این روش جای بخیه به مرور زمان کم می‌شود.

هزینه عمل جراحی مینی ابدومینوپلاستی

مینی ابدومینوپلاستی برای افرادی مناسب است که درصد چربی کمتری دارند. در روش مینوابدو نیاز به برش اطراف ناف نیست و مدت زمان جراحی کمتر است به همین دلیل هزینه عمل مینی ابدومینوپلاستی از قیمت جراحی ابدومینوپلاستی کمتر است. این روش نیاز به مهارت و تجربه بالا جراح دارد.

هزینه جراحی ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن همزمان با هم چقدر است؟

ابدومینوپلاستی و لیپوساکشن دو عمل متفاوت از هم هستند که اگر جراح تشخیص دهد دو عمل را می‌توان همزمان برای فرد انجام داد هزینه عمل ابدو بیشتر می‌شود زیرا هزینه جراحی لیپوساکشن نیز به آن اضافه می‌شود. در صورتی که بیمار بخواهد این دو عمل را جدا انجام دهد باید فاصله چند ماه بین دو جراحی در نظر بگیرد.

هزینه عمل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک همزمان چقدر است؟

در برخی از افراد جراح تشخیص می‌دهد که عمل ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک همزمان با هم انجام شود و در این موارد هزینه جراحی بیشتر از حالتی است که جراح فقط جراحی ابدومینوپلاستی انجام می‌دهد. در صورتی این دو جراحی با هم انجام می‌شوند که عمل مینی ابدومینوپلاستی صورت بگیرد. قیمت جراحی ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک همزمان حدود ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌باشد که با توجه به میزان دستمزد جراح، هزینه‌های بیمارستان و شرایط هر فرد می‌تواند متغیر باشد.

تفاوت هزینه عمل ابدومینوپلاستی و دیگر روش های لاغری

با توجه به نوع چاقی افراد و درصد چربی در بدن آنها جراح بهترین روش جراحی لاغری را برای فرد انتخاب می‌کند. در همان معاینه اول توسط جراح برای شما مشخص می‌شود که گزینه مناسبی برای ابدو هستید یا خیر؟ هزینه عمل ابدو با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است.

هزینه ابدومینوپلاستی در بیمارستان دولتی چقدر است؟

عمل ابدو در بیمارستان دولتی چگونه است؟ هزینه عمل جراحی ابدومینوپلاستی در بیمارستان دولتی نسبت به کلینیک‌ها و بیمارستان‌های خصوصی کمتر است به این دلیل که تجهیزات و امکاناتی که در بیمارستان‌های خصوصی در اختیار بیماران قرار می‌دهند بیشتر می‌باشد. برای اینکه بتوانید در بیمارستان دولتی عمل جراحی خود را انجام بدهید بایستی مطمئن شوید که پزشک مورد نظر شما با این بیمارستان‌ها قرارداد دارد و در آنجا عمل جراحی انجام می‌دهد. برای اطمینان از این مسئله می‌توانید در جلسه مشاوره با پزشک مورد نظر خود صخبت نمایید.

ایا ابدومینوپلاستی با بیمه امکان پذیر است؟

از آنجایی که عمل ابدومینوپلاستی به عنوان یک جراحی زیبایی شناخته می‌شود به همین دلیل بیمه هیچ هزینه‌ای بابت این جراحی پرداخت نمی‌کند و بیمار بایستی تمامی هزینه عمل زیبایی ابدومینوپلاستی را خود پرداخت کند.

مدت زمان جراحی ابدومینوپلاستی چقدر است؟

مدت زمان عمل ابدومینوپلاستی برای هر فرد متفاوت است و این به عوامل مخلفی همچون حجم چربی‌های اضافه، نواحی مورد نظر برای جراحی، میزان پیچیدگی عمل و … بستگی دارد. به صورت کلی می‌توان مدت زمان جراحی ابدومینوپلاستی را بین ۱ الی ۵ ساعت در نظر گرفت.