کرم دور چشم شرکت نفیس نی نی سایت

دلایل چروک دور چشم

چروک دور چشم برای هر خانمی یک اتفاق وحشتناک است. شاید تاثیری که چروک زیر چشم در بالاتر نشان دادن سن افراد دارند را هیچ چیز دیگری نداشته باشد. اما چروک زیر چشم چرا ایجاد می‌شود؟

دلایل زیادی بر ایجاد چروک زیر چشم وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها افزایش سن است. اما گاهی افرادی که سن پایینی هم دارند چروک دور چشم را تجربه می‌کنند.

عوامل ژنتیکی، قرار گرفتن در معرض آفتاب، سیگار کشیدن، استفاده‌ی نادرست از لوازم آرایشی و بهداشتی و آلودگی‌های محیطی از مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک پوست و علی الخصوص زیر چشم هستند. در همین خصوص می توانید مطلب را بخوانید.

اگر زودتر اقدام به رفع این چین و چروک‌ها کنید، نتیجه‌ی آن را زودتر خواهید دید و اگر این چین و چروک‌ها کهنه‌تر شوند بهبود آن‌ها نیز سخت تر خواهد شد.

در ادامه با همراه باشید.

چین و چروک دور چشم بیش‌ترین تاثیر را در بیش‌تر نشان دادن سن شما دارند. پوست دور چشم نسبت به باقی قسمت‌های صورت بسیار نازک و حساس است و غدد چربی کمتری دارد. به همین دلیل خیلی زود آسیب می‌بیند پس مراقبت از پوست دور چشم اهمیت ویژه‌ای دارد.

کرم دور چشم لاکچری کوین حاوی مواد مرطوب کننده و ویتامین مختلف مورد نیاز پوست هستند و دربرخی موارد لایه‌بردارهای بسیار ضعیفی هستند که نقش بافت سازی دارند.

پف، سیاهی و چروک دور چشم می‌تواند سنتان را خیلی بیشتر ازآنچه که هست نشان بدهد،  قیمت کرم پودر لاکچری کوین   می‌توانند از عمق چروک‌ها کم کرده و حتی حالت رنگ و رو رفتگی دور چشم را برطرف ‌کنند.

فواید کرم دور چشم

تقریبا تمام افراد و خصوصا خانم‌ها به  کرم شب لاکچری کوین احتیاج دارند اما برخی زودتر و برخی دیرتر به آن احتیاج پیدا می‌کنند.

شاید حتی برایتان عجیب باشد اگر به شما بگوییم که بعد از بیست سالگی زمان خوبی برای استفاده از این کرم است! در واقع هر چه زودتر از این کرم ها استفاده کنید بهتر است و با این کار می توانید زودتر از بروز چین و چروک زیر چشم جلوگیری کنید.

حتما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید یکی از عوامل مهم چروک دور چشم، خندیدن است! بله؛ خندیدن هم باعث ایجاد چروک دور چشم می‌شود. پس استفاده از کرم دور چشم از حدود بیست سالگی لازم به نظر می‌رسد. تا از ایجاد این چروک ها جلوگیری کرده و چروک‌های ایجاد شده را از بین ببرد.

در واقع در هر سنی که هستید فرقی نمی‌کند، اگر می‌توانید آثار چین و چروک را در زیر چشمتان ببینید، الان زمان استفاده کردن از کرم دور چشم است.

1- کرم های دور چشم می‌توانند از عمق چروک‌های دور چشم کم کنند. این کرم‌ها حالت رنگ و رو رفتگی دور چشم را برطرف کرده و پف و سیاهی های دور چشم را از بین می‌برند.

۲- متخصصین پوست در مورد فواید کرم دور چشم می‌گویند که این کرم‌ها قادرند که ضخامت پوست دور چشم را افزایش دهند و با این کار از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

۳- شاید الان متوجه این مسئله نباشید اما استفاده از کرم در چشم می‌تواند سن شما را  خیلی کمتر از آنچه که هست نشان بدهد.

تفاوت کرم دور چشم با مرطوب کنندههای معمولی

پوست افراد در معرض محیط و هوای بیرونی آب و رطوبت خود را از دست می‌دهد و همین امر باعث خشک شدن پوست صورت خواهد شد. به همین دلیل مرطوب کردن پوست صورت و خصوصا پوست حساس دور چشم از اصول اولیه‌‌ی مراقبت از پوست و زیبایی است.

به دلیل حساس بودن پوست دور چشم، نمی‌توانیم از همان مرطوب کننده‌ای که برای سایر قسمت‌های پوست صورت استفاده می‌کنیم برای دور چشم هم استفاده کنیم. به همین منظور کرم دور چشم بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

همان طور که ، کرم دور چشم و مرطوب کننده‌های عادی هم با هم تفاوت‌هایی دارند.

مواد تشکیل دهنده‌ی كرم دور چشم، نسبت به مرطوب‌ کننده‌های عادی، سبکتر و رقیق تر هستند و دقیقا مناسب برای پوست حساس دور چشم هستند. وقتی یک کرم سبک و رقیق باشد به راحتی  و بدون مالش زیاد می‌توانید آن را بر روی پوست بزنید. یعنی دقیقا همان خاصیتی که لازمه‌ی کرم دور چشم است.

کرم دور چشم، با فرمول ویژه‌ی خود باعث می‌شود که حلقه‌های سیاه دور چشم، پف و چین و چروک چشم شما از بین بروند. این نکته‌ای است که که یک مرطوب کننده‌ی عادی قادر به انجام دادن آن نخواهد بود.

نکته‌ی مهم دیگری که این کرم ها را از کرم‌های مرطوب کننده معمولی متمایزمی‌کند این است که علاوه بر سبک بودن، در این کرم‌ها از مواد حساسیت زایی مثل اسانس‌ها استفاه نمی‌کنند و همین نکته دلیل مهمی برای مناسب بودن این کرم برای پوست دور چشم است.

کرم دور چشم گیاهی

اگر دوست دارید که از کرم‌های دور چشم گیاهی استفاده کنید، به راحتی می‌توانید این کرم را در خانه تهیه و آماده کنید.

برای آماده کردن این کرم روغن جوانه گندم و روغن نارگیل را به میزان مساوی با یکدیگر ترکیب کنید و در یک ظرف بلوری مخلوط کنید و روی حرارت غیر مستقیم قرار دهید  و صبر کنید تا کاملا با یکدیگر ترکیب شوند بعد از این که کمی حرارت دیدند صبر کنید تا کاملا خنک شوند و بعد آن را در ظرفی تمیز ریخته و در یخچال نگهداری کنید.

در طول روز یا شب‌ها یا روز محلول را به صورت ضربه‌ای به دور چشم زده و تاثیرات شگفت انگیز آن را ببینید.

آیا استفاده از کرم دور چشم کافیست؟

درست است که استفاده از کرم دور چشم تا حد زیادی باعث از بین رفتن چین و چروک و تیرگی‌های دور چشم می‌شود اما بهتر است که همزمان با استفاده از کرم دور چشم، مصرف ویتامین C، چای سبز و دیگر آنتی اکسیدان‌ها را فراموش نکنید. این کار به تولید کلاژن پوست و روشن‌تر شدن پوست اطراف چشم کمک بسیار زیادی می‌کند.

اما در مورد پف دور چشم باید بگوییم که پف دور چشم حاصل تجمع آب و خون در این ناحیه است. برخی تحقیقات نشان‌داده که سرد و مصرف کافئین می‌تواند در کاهش پف دور چشم موثر ‌باشد.

از طرفی، استفاده از پاک‌کننده‌های مناسب دور چشم، کاهش مصرف نمک، تغذیه سالم، حذف دخانیات و ماساژ روزانه پوست دور چشم به شکل آرام، می‌تواند باعث کاهش عوارض این ناحیه شود. نوشیدن آب کافی در طول روز و استفاده از کرم‌های ضدآفتاب مناسب دور چشم از دیگر مواردی است که به حفظ سلامت و زیبایی این بخش مهم از صورت، کمک می‌کند.

نحوهی صحیح استفاده از کرم دور چشم با ویدیوی آموزش

یکی از نکاتی که در استفاده‌ی کرم دور چشم اهمیت دارد نحوه‌ی زدن کرم دور چشم است. زدن اشتباه کرم دور چشم گاهی نه تنها باعث رفع چروک دور چشم نشده بلکه گاهی باعث تشدید آن هم می‌شود. پس بسیار مهم است که کرم دور چشم را به شکلی صحیح دور چشم خود بزنید.

نحوه‌ی صحیح استفاده از کرم دور چشم به این صورت است که دوبار(خصوصا در شب‌ها) آن را بر روی پوست دور چشم بزنید.

مقدار کمی از کرم را به صورت ضربه‌ای و نه مالشی بر روی استخوان زیر چشم بزنید. توجه داشته باشید که کرم را نزدیک پلک و مژه‌ها به کار نبرید.

توجه داشته باشید که اگر از کرم ضد آفتاب یا کرم پودر استفاده می ‌کنید نیم ساعت قبل از استفاده از کرم پودر و یا ضد آفتاب کرم دور چشم را استفاده کنید.

ویدیو بالا نحوه‌ی صحیح استفاده از کرم دور چشم را به شما نشان می‌دهد

 

خروج از نسخه موبایل