برترین های کسب و کار

کرم پودر مک استودیو فیکس چیست؟

فونداسیون STUDIO FIX FLUID SPF 15 کرم پودری خوب و خاص برای پوشاندن لکه ها، منافذ و فرورفتگی ها و به عبارتی مشکلات پوستی است. این کانسیلر حرفه ای مک با تطبیق پذیری خود پوستی نرم و صاف به شما می بخشد. زیبایی ای که ارائه می کند پایدار و ماندگار است و بدون افت کیفیت به شما گارانتی 24 ساعته خوبی می دهد. کلمه SPF 15 نشان دهنده توانایی زیاد این محصول در محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید است. بنابراین با استفاده از کرم پودر Mac Studio Repair SPF 15 علاوه بر زیبایی، سلامت پوست نیز تضمین می شود. برای خرید این کرم پودر به فروشگاه موراشین مراجعه کنید.

کرم پودر MAC اصل استودیو فیکس راز پنهان در قلب این برند معروف است. کرم پودر مک استودیو فیکس با پوشش دهی بالا و SPF15 محصولی ایده آل برای خانم های شیک پوش و جذاب خواهد بود.

محصولات برند مک دارای کرم پودر بی نظیر و رنگ های بسیار متنوعی هستند که می توانید با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید.

کرم پودری اورجینال MAC مدل استودیو فیکس یک انتخاب ایده آل برای خانم های جذاب و جذاب است!

آیا تا به حال به مهمانی رفته اید که در معرض نور خورشید بوده اید؟؟؟ ظاهرا برای تک تک شما خانم های عزیز این اتفاق افتاده یا خواهد افتاد. وقتی به این مهمانی می روید بیش از هر چیز به کرم پودری با پوشش عالی و لطافت روی پوست با قدرت ماندگاری بالا نیاز دارید که از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید نیز محافظت کند.

به عبارت دیگر علاوه بر کرم پودرهای اصلی، به عنوان ضد آفتاب نیز عمل می کند. زیرا صاف کردن پوست و پوشاندن لکه ها و آلودگی های صورت مهمترین قدم برای آرایش حرفه ای و بی نقص است. اما فقط پوشاندن لکه ها جوابگوی چنین مواردی نیست.

ویژگی های کرم پودر اصلی MAC در مدل Studio Fix SPF15:

STUDIO FIX FLUID Foundation SPF 15 یکی از محصولات برند شناخته شده و قابل اعتماد مک است. کرم پودر MAC با فرمول منحصر به فرد خود باعث ایجاد روکش مات شده و با کنترل چربی پوست از چربی و برق دار شدن پوست جلوگیری می کند. طیف تنوع رنگی منحصر به فرد این محصول دست شما را از نظر انتخاب باز کرده است و می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

پوشش Studio Fix عالی و جامع است. توانایی این کرم پودر در از بین بردن لک، منافذ و حفره های روی پوست به قدری بالاست که پس از استفاده از آن بیش از هرکسی شگفت زده خواهید شد. این کرم بچه خاصیت ساختمانی دارد. این بدان معناست که اگر آن را بیش از یک بار استفاده کنید، پوست شما را بهتر می پوشاند.

ضد آفتاب اصلی برای مک!

همانطور که از نام محصول پیداست، کرم Mac Model Studio Fix با SPF15 یک ضد آفتاب عالی برای محافظت از پوست در برابر اشعه های خورشید است. بنابراین استودیو فیکس مک مات علاوه بر زیبایی، سلامت پوست شما را نیز تامین می کند. بنابراین کرم پودر استودیو فیکس SPF 15 یکی از ضد آفتاب های مور مورد تایید آرایشگران و زیبایی نویسان حرفه ای است.

افت کیفیت و سایش یکی از نقاط ضعف کرم پودر است و کرم استودیو فیکس مک این عیب را ندارد. این ماسک صورت قرمز با ماندگاری طولانی مدت 24 ساعت بدون محو شدن و فرسودگی به صورت شما حس زیبا و زیبایی می بخشد. کرم پودر استودیو فیکس برای انواع پوست قابل استفاده است و حسی مات و طبیعی به پوست شما می دهد.

در بحث استفاده از کرم پودر، اصطلاح هایپراکسیداسیون را شنیده اید. بعد از استفاده از کرم پودر، مدتی رنگ صورتتان تغییر کرد و رنگ پوستتان تیره تر از آن چیزی شد که انتظار داشتید کرم پودر به پوستتان بدهد. اینجاست که اکسیداسیون اتفاق افتاده است. پودرهای کرمی با این نقاط ضعف برای استفاده قابل قبول نیستند. کرم پودر مک مدل استودیو فیکس از اکسید شدن جلوگیری می کند و باقی می ماند و پوست شما همان رنگی را که از ابتدا تا انتها وعده داده بود به نظر می رسد.

ویژگی های کرم پودر Mac Original Studio Fix 30 ml MAC STUDIO FIX

لک ها و عیوب پوست را کاملاً می پوشاند

پوست صاف و نرم است

دارای SPF15 بوده و از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند

ماندگاری طولانی (24 ساعت)

بدون فساد و افت کیفیت

مناسب برای انواع پوست

مات کننده و ایجاد یک اثر طبیعی

نحوه استفاده از کرم پودر MAC:

کرم پودر را روی پوست خود بمالید سپس با یک پد مخصوص آن را به آرامی پخش کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که کرم پودر کاملا جذب شود و کل پوست صاف و یکدست شود.

انتخاب رنگ:

سری رنگ “سرد” C = مناسب برای پوست زرد طلایی (اما در Estee Lauder، سری C برای صورتی است، اشتباه نکنید)

nc “سرد خنثی” = مناسب برای پوست بژ طلایی با پایه گندمی تیره و روشن

سری رنگ “خنثی” = پوست بژ و زرد

nw “گرم خنثی” = مناسب برای پوست صورتی-بژ

سری رنگ W “گرم” = مناسب برای پوست های صورتی و زیباتر برای پوست های روشن

پرفروش ترین رنگ های پودر MAC:

(مشاوران انتخاب رنگ با مشاوره تخصصی در پاسخگویی کامل در عرض 24 ساعت)

nw15

nw20

nv30

nc15

nc20

nc30

اما رنگ های nc20 و nc25 پرکاربردترین و پرطرفدارترین رنگ ها در این گلچین هستند.