برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

کلینیک پوست و و زیبایی در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد

زیبایی حق همه است و میل به زیباتر شدن علاقه همه انسان‌ها است. البته تعریف زیبایی شاید با سلیقه افراد گره خورده باشد اما پزشکان زیبایی معیاری ایده‌آل برای چهره و ظاهری زیبا در نظر دارند. این روزها ارائه خدمات زیبایی پوست و مو بسیار رایج شده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همین امر نیز سبب شده تا کلینیک‌های زیبایی زیادی در تهران تاسیس شده و شروع به فعالیت کنند. کلینیک‌های زیبایی دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت بوده و خدمات خود را زیر نظر پزشک متخصص ارائه می‌دهند. بنابراین خیالتان از بابت سلامت راحت باشد. خدمات ارائه شده در این کلینیک‌ها بسیار متنوع بوده که در این مقاله قصد داریم به بررسی مهم‌ترین این خدمات پرداخته و ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی خوب را بررسی کنیم. بعد از آن نیز قصد داریم تا بهترین کلینیک زیبایی در تهران را به شما معرفی کنیم تا به آسانی از خدمات آن بهره ببرید.

مهم‌ترین خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک زیبایی در تهران

همانطور که پیش‌تر گفته شد خدمات ارائه شده در کلینیک‌های زیبایی بسیار متنوع بوده که قصد داریم به تعدادی از آنها نگاهی داشته باشیم. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بوتاکس (درمان چروک‌های پوست و پیشگیری از پیری)
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل به منظور رفع چین و چروک‌های عمیق پوست
  • کاشت ابرو
  • کاشت مو برای افرادی که با مشکل ریزش مو یا کم پشتی مو روبه‌رو هستند.
  • تزریق چربی جهت جوانسازی پوست
  • هایفوترافی (جوانسازی با تحریک کلاژن‌سازی به وسیله امواج فراصوت)
  • آر اف فرکشنال (رفع آکنه و جای جوش از طریق انتقال انرژی با سوزن‌های ریز به لایه‌های زیرین پوست)
  • کربوکسی‌تراپی (تزریق کربن‌ دی‌ اکسید به زیر پوست برای افزایش خونرسانی و ترمیم پوست)
  • لایه‌برداری شیمیایی
  • مزوتراپی
  • PRP
  • جوانسازی نوری
  • لیزر درمانی

ویژگی‌های بهترین کلینیک زیبایی در تهران

یک کلینیک خوب علاوه بر تنوع خدمات ارائه شده، باید از ویژگی‌هایی نیز برخوردار باشد تا بتواند در زمره کلینیک‌های باکیفیت قرار گیرد. حتما شما هم با مراجعه به مراکز و کلینیک‌های زیبایی شاهد مواردی بوده‌اید؛ ما سعی کردیم به مهم‌ترین‌ها اشاره کنیم، اما اگر شما هم ویژگی‌هایی را می‌شناسید که در اینجا گفته نشده، حتما برای ما بنویسید.

دارا بودن مجوز رسمی وزارت بهداشت

فعالیت زیر نظر پزشک متخصص زیبایی | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

بسیاری از کلینیک‌ها هستند که تحت نظر یک پزشک عمومی فعالیت می‌کنند که مراجعین بهتر است به سراغ این کلینیک‌ها نروند. یک کلینیک زیبایی درجه یک باید تحت نظر یک پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی فعالیت کند و امور تخصصی مثل انواع کاشت مو و ابرو، بوتاکس و… نیز توسط پزشک متخصص انجام شود.

مجهز به دستگاه‌های مدرن

بهترین کلینیک زیبایی در تهران باید به آخرین مدل‌های دستگاه‌های زیبایی مجهز باشد و از تجهیزات روز دنیا استفاده کند تا بتواند درمان‌ها را به شیوه مدرن و اثربخش انجام دهد. قطعا دستگاه‌های قدیمی و منسوخ شده نمی‌توانند به رقابت با بروزترین تکنولوژی‌ها بپردازند.

استفاده از داروها و مواد اولیه باکیفیت | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

داروها و موادی که برای امور زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید اصل باشند تا میزان عوارض و خطرات جانبی در آن به حداقل برسد. عدم استفاده از داروی نامناسب نه تنها زیبایی شما را بیشتر نمی‌کند بلکه عاملی برای بیماری‌های جدی خواهد شد.

تنوع خدمات و روش‌های درمانی

خدماتی که در بهترین کلینیک زیبایی در تهران ارائه می‌شود باید متنوع باشد تا مراجعین برای انجام خدمات مختلف، نیازی به مراجعه از یک کلینیک به کلینیک دیگر نداشته باشند و بتوانند تمامی خدمات را در یک کلینیک دریافت کنند. همچنین پزشک متخصص کلینیک باید روش‌های درمانی مختلف برای رفع یک مشکل را بررسی کرده و بهترین آن را برای مراجعه‌ کننده انجام دهد.

مشاوره پیش و بعد از درمان | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

در یک کلینیک خوب پرسنل و متخصصان درباره مشکل فرد مراجعه‌کننده و روش‌های موجود برای حل آن به او مشاوره رایگان داده و اطلاعاتی از قبیل هزینه خدمات، نوع خدمات، مراقبت‌های مورد نیاز قبل و بعد از انجام خدمات و… را در اختیار او قرار می‌دهند.

بهداشت محیط

یک کلینیک زیبایی باید کاملا استریل و تمیز باشد و تا جای ممکن در آن از لوازم یکبار مصرف برای انجام خدمات استفاده شود. همچنین تمامی تجهیزات باید قبل از ارائه خدمات و پس از آن کاملا ضدعفونی شوند. در ضمن وسایلی مثل روکش تخت، روپوش‌ها، سری‌های مخصوص هر دستگاه که در تماس مستقیم با پوست و موی مراجعه‌کنندگان است و… نیز باید به صورت یکبار مصرف باشند و یا کاملا استریل شوند.

احترام به مراجعین | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

از جمله ویژگی‌هایی که سبب می‌شود یک کلینیک زیبایی در زمره بهترین‌ها قرار گیرد، رضایت مشتری هم از خدمات و هم از رفتار پرسنل است. پرسنل کلینیک زیبایی باید خوش برخورد باشند و با صبر و حوصله با مراجعین صحبت کنند. همچنین باید در نوبت‌دهی‌ها یا ارائه خدمات کاملا دقیق و وقت‌شناس باشند.

داشتن قیمت‌های معقول و منصفانه

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌تواند یک کلینیک زیبایی را در بین کلینیک‌های خوب قرار دهد، قیمت‌های منصفانه آن برای خدمات ارائه شده است. قیمت‌های یک کلینیک زیبایی باید طبق تعرفه‌های تصویب شده توسط وزارت بهداشت باشند. لازم به ذکر است که قیمت هر یک از خدمات متناسب با تعداد جلسات درمان، نوع مواد اولیه به کار رفته، نوع دستگاه و… می‌تواند متغیر باشد.

لیست بهترین کلینیک‌های زیبایی تهران

حال که با ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی خوب آشنا شدیم، زمان آن رسیده که بهترین کلینیک زیبایی در تهران را معرفی کنیم. خب در ادامه لیستی کامل برای شما در نظر گرفتیم که این کلینیک‌ها در مناطق مختلف تهران قرار گرفته‌اند و به راحتی می‌توانید به هر یک مراجعه کنید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

1- کلینیک زیبایی دیانا (سعادت‌آباد)

کلینیک زیبایی دیانا تحت نظر پزشک متخصص فعالیت کرده و با به کارگیری تجهیزات روز دنیا در زمینه درمان انواع زخم‌ها فعالیت می‌کند. از جمله خدمات زیبایی و درمانی این کلینیک در لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران می‌توان به تزریق بوتاکس برای پیشانی، خط اخم، خطوط پنجه کلاغی برای جوانسازی و برای کف دست، کف پا و زیر بغل جهت کاهش تعریق، تزریق انواع فیلر، فرم‌دهی لب به شکل طبیعی و روسی، هایفوتراپی، لیزر موهای زائد، فیشال و پاکسازی صورت، لیفت صورت ماندگار با نخ آمریکایی، درمان ریزش مو، خدمات جوانسازی، تزریق مزوژل برای آبرسانی و جوانسازی، مزو میکرونیدلینگ برای درمان لک، اسکار، جای جوش، جای زخم، سوختگی، ترک پوست و… اشاره کرد.

2- مطب زیبایی سارا بهروان (خیابان شریعتی) | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

مطب زیبایی سارا بهروان انواع خدمات تخصصی پوست را با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات دنیا انجام می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به خدمات زیبایی نظیر تزریق ژل، بوتاکس، هایفوتراپی، رفع تتو، مزوتراپی، میکرونیدلینگ و خدمات لیزر موهای زائد به دو روش کندلا و دایود اشاره کرد. در این مرکز انواع خدمات مربوط به لاغری موضعی مثل درمان سلولیت، کرایولیپولیز، چربی‌سوزی حرارتی، لباس لاغری، مزوتراپی و… نیز انجام می‌شود.

3- کلینیک زیبایی نیلماه (پیروزی)

یکی دیگر از موارد لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران نیلماه است. کلینیک نیلماه یک کلینیک مجهز به دستگاه‌های مدرن بوده که خدمات زیبایی خود را تحت نظر پزشک متخصص انجام می‌دهد. این کلینیک مشاوره‌های رایگان داشته و تست رایگان دستگاه لیزر را نیز برای مراجعان در نظر گرفته است. از جمله خدمات این کلینیک می‌توان به لیزر موهای زائد، بوتاکس صورت، لب، بینی، زیربغل و…، تزریق ژل و فیلر برای لب، چانه، زیر چشم، گونه و خط خنده، اصلاح فرم بینی، زاویه‌سازی صورت، لیفت با نخ، برداشتن خال، هایفرکوئنسی، فیشال، مزوژل صورت، روشن‌سازی نواحی تیره بدن، میکرودرم، هیدرودرمی، جوانسازی، پلاژن‌تراپی، مزونیدلینگ، پاکسازی صورت، مزوتراپی سر، صورت و ابرو اشاره کرد.

4- کلینیک زیبایی سیب سبز (تهرانپارس) | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

کلینیک سیب سبز سابقه 10 سال فعالیت در زمینه خدمات زیبایی را داشته که به کادری مجرب و تجهیزات و دستگاه‌های مدرن مجهز شده است. از جمله خدمات ارائه شده در این کلینیک می‌توان به لاغری و تناسب اندام، LPG، کویتیشن، کربوکسی‌تراپی، کرایو، آلیس، پروفایلو، هایفوتراپی و جوانسازی اشاره کرد.

5- کلینیک دکتر علی‌ اکبر مروتی (ونک)

بهترین کلینیک زیبایی در تهران بعدی در لیست ما در محدوده ونک است. دکتر علی‌ اکبر مروتی، فوق‌ تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی بوده که سابقه طولانی مدت در زمینه خدمات زیبایی دارد. خدماتی که کلینیک دکتر مروتی ارائه می‌دهد شامل لیپوماتیک با دستگاه پال، لیفت بازو، لیپوماتیک بازو، لیفت و لیپوماتیک ران، لیفت سینه، پروتز سینه، لیفت شکم به روش‌های مختلف، جراحی زیبایی شکم و جراحی زیبایی سینه می‌شود.

6- کلینیک ماه طلایی (خیابان شریعتی) | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

کلینیک ماه طلایی از دیگر کلینیک‌های زیبایی خوب سطح تهران بوده که با دارا بودن مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت و به‌کارگیری کادر مجرب به انجام خدماتی از قبیل لیفت با نخ، تزریق بوتاکس، پروتز سینه، لیفت سینه، هایفوتراپی، کوچک کردن سینه، تزریق چربی به نقاط مختلف بدن، رفع افتادگی پلک، رفع پف زیر چشم، تزریق فیلر، رفع گودی شقیقه، رفع گودی زیر چشم، زاویه‌سازی فک و چانه و ماریونت می‌پردازد.

7- کلینیک زیبایی گلبان (شهرک غرب)

این کلینیک زیبایی در لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران ، با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های دنیا، در زمینه خدمات زیبایی و جوانسازی فعالیت می‌کند. از جمله خدمات ارائه شده در این کلینیک می‌توان کاشت مو، کاشت ابرو، بلفاروپلاستی، جوانسازی پوست، لیزر پوست و مو، لیفت صورت، فیلر، بوتاکس و تزریق ژل را نام برد.

8- کلینیک زیبایی مرسی (فرمانیه) | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

کلینیک زیبایی مرسی یک از پرطرفدارترین کلینیک‌های زیبایی در تهران بوده که زیر نظر متخصصان مجرب پوست و مو فعالیت کرده و از جدیدترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا بهره می‌برد. محیط استریل، مجوز وزارت بهداشت و مشاوره پیش از درمان از جمله ویژگی‌های این کلینیک می‌باشد. در این کلینیک زیبایی خدماتی از قبیل مزوتراپی، لیزر موهای زائد، پلاسماجت، PRP، میکرودرم، مزونیدلینگ، تزریق بوتاکس و تزریق فیلر انجام می‌شود.

9- کلینیک زیبایی ثمین (سعادت‌آباد)

در کلینیک زیبایی ثمین در لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران ، مشاوره‌های قبل از درمان به صورت رایگان انجام شده و خدمات متنوعی از جمله ابدوپلاستی، جراحی بینی، بلفاروپلاستی پلک، کاشت مو و ابرو، لیزر موهای زائد،کربوکسی‌تراپی، فیشیال تخصصی پوست، تزریق انواع فیلر، تزریق چربی، پاک کردن انواع تتو، هایفوتراپی و جوانسازی، از بین بردن جای ضایعات پوستی و درمان زگیل تناسلی انجام می‌شود.

10- کلینیک زیبایی حورا (سعادت‌آباد) | بهترین کلینیک زیبایی در تهران

از دیگر کلینیک‌های تخصصی زیبایی که به کادر مجرب و به روزترین دستگاه‌ها مجهز است می‌توان به کلینیک حورا اشاره کرد که ارائه‌دهنده خدماتی مثل مزوتراپی سر و صورت، تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدلینگ، پلاسماجت، بلفاروپلاستی پلک، لیفت با نخ، لیزر موهای زائد، خال‌برداری، فیشال و پاکسازی صورت می‌باشد.

11- کلینیک زیبایی Blue Moon (سعادت‌آباد)

از دیگر کلینیک‌های زیبایی مطرح تهران می‌توان به کلینیک زیبایی Blue Moon اشاره کرد که در زمینه‌ ارائه خدمات پوست و زیبایی به صورت تخصصی فعالیت دارد. از جمله خدماتی که در این مرکز انجام می‌شود می‌توان به تزریق بوتاکس، پلاسما جت، هایفوتراپی، مزوتراپی مو، تزریق فیلر، تناسب اندام، مشاوره‌ تغذیه، تزریق مزوژل و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که در این کلینیک خدمات لیزر موهای زائد نیز با استفاده از تکنولوژی سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ انجام شده که بیشترین تاثیرگذاری را برای پوست‌های تیره و روشن دارد. از دیگر ویژگی‌های خدمات کلینیک زیبایی Blue Moon می‌توان به استفاده از مواد اورجینال و دارای مجوز در ارائه‌ خدمات اشاره کرد.

12- کلینیک زیبایی شید (زعفرانیه)

کلینیک زیبایی شید یکی از کلینیک‌های بین‌المللی پوست و مو در تهران بوده که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می‌باشد. این کلینیک به مدرن‌ترین دستگاه‌های دنیا مجهز بوده و از تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی برای ارائه‌ خدمات مختلف به مشتریان بهره می‌برد. از جمله خدمات ارائه شده در این کلینیک می‌توان به خدمات تزریق چربی، لاغری موضعی، کاشت مو و ابرو، بلفاروپلاستی، تزریق ژل، بوتاکس، لیزر موهای زائد، درمان اسکار بخیه، جوان‌سازی با لیزر و… اشاره کرد.

13- کلینیک زیبایی غزال (ونک)

یکی از باسابقه‌ترین کلینیک‌های زیبایی در شهر تهران کلینیک زیبایی غزال بوده که در زمینه‌ ارائه‌ خدمات تخصصی پوست و مو فعال است. این کلینیک دارای به‌روزترین تجهیزات برای ارائه‌ خدمات بوده و از کادر مجرب و باسابقه‌ای برای ارائه خدمات استفاده می‌کند. از جمله خدمات ارائه شده در این کلینیک می‌توان به سابسیژن، تزریق ژل، پاکسازی پوست، تزریق بوتاکس، کربوکسی‌تراپی، تزریق چربی، مزوتراپی، جوان‌سازی پوست، لیفت صورت و گردن با نخ، لیزر لک‌های صورت و لیزر موهای زائد اشاره کرد.

بهترین کلینیک فوق تخصصی پوست در تهران

علاوه بر کلینیک‌های زیبایی متعددی که در تهران و دیگر شهرهای ایران مشغول به فعالیت هستند، کلینیک‌هایی نیز در کشور وجود داشته که به صورت فوق تخصصی در زمینه‌ ارائه‌ خدمات پوست فعالیت می‌کنند. اگر بخواهیم تعدادی از بهترین کلینیک‌های فوق تخصصی پوست در تهران را نام ببریم بی‌شک کلینیک‌های زیر محبوب‌ترین کلینیک‌ها خواهند بود.

1- کلینیک تخصصی پوست و مو سپهر (جردن)

کلینیک تخصصی پوست و مو سپهر یکی از کلینیک‌های معتبر شهر تهران بوده که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. این کلینیک توسط دکتر علی وفایی مدیریت شده و از متخصصین پوست و مو مجرب و باسابقه‌ای بهره می‌برد. کلینیک تخصصی سپهر را می‌توان یکی از به‌روزترین کلینیک‌های پوست در نظر گرفت که از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها برای ارائه‌ خدمات پوست و مو بهره می‌برد.

2- کلینیک تخصصی پوست، لیزر و کاشت مو دکتر رادمنش (جردن)

کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی دکتر رادمنش را می‌توان یکی از مطرح‌ترین کلینیک‌های تخصصی زیبایی در تهران دانست که در زمینه‌ انواع خدمات زیبایی و جوان‌سازی فعال است. از جمله خدمات ارائه شده در این کلینیک تخصصی می‌توان به لیزر دائمی لک‌های صورت، لیزر ناهمواری‌ها و جای جوش‌ها، درمان ماه گرفتگی‌های عروقی، مویرگی، همانژیوم‌ها و لک‌های شرابی، درمان لک‌های رنگدانه‌ای مادرزادی و اکتسابی، یخ درمانی و لیزر زگیل، لیزر دانه‌های ویروسی مولوسکوم، لیزر خالکوبی‌ها، خدمات پاک کردن تتوی ابرو، لیزر ضایعات فعال و تازه‌ سالک، هموارسازی اسکارهای قدیمی، هموارسازی اسکارهای ناشی از سوختگی و عمل‌های جراحی، جوان‌سازی و لیفت صورت با هایفو اشاره کرد. همچنین عمل‌های زیبایی محدود با بی‌حسی موضعی، جوان‌سازی پوست با RF، جراحی سرطان‌های پوستی گرافت و فلپ، لیزر سرطان‌های پوستی، هموارسازی ناهمواری‌های بینی، لیفت صورت با نخ، تزریق فیلر و ژل، تزریق چربی، سوزاندن و دفع چربی‌های اضافه‌ بدن، کاشت مو سر، ابرو و ریش، تخلیه‌ ژل‌های تزریق شده‌ قبلی، رفع چروک دور چشم، رفع دائمی تیرگی دور چشم، لیزر موهای زائد، لیزر رینوفیما، لیزر سرینگوماها، لیزر روزاسه، لیزر رسوب کلسترول دور چشم، تزریق بوتاکس، درمان تخصصی لک و پیس، سفید کردن رنگ پوست در بیماران دارای مشکلات پوستی، پیوند و گرافت لک‌های سفید، پرتو درمانی بیماری پسوریازیس، نوردرمانی، درمان میخچه با لیزر، عمل ناخن داخل گوشت فرو رونده، رینوپلاستی، لیزر پارگی‌های پوستی پس از زایمان یا چاقی و… در این مرکز انجام می‌شود.

3- کلینیک پوست و لیزر ایرانیان (زعفرانیه، تهرانپارس، خیابان دولت، سعادت‌آباد)

کلینیک تخصصی پوست، کاشت و لیزر موهای زائد ایرانیان یکی از معتبرترین کلینیک‌های تخصصی پوست و مو در تهران بوده که دارای 4 شعبه فعال در تهران می‌باشد. این کلینیک تحت نظارت پزشکان معتبر ایرانی از جمله دکتر رضا روحانی بوده و خدمات مختلفی را در زمینه‌ زیبایی و جوانسازی ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این کلینیک تخصصی می‌توان به لیزر موهای زائد، لیزر تتو،  لیزر جوانسازی، لیفتینگ پوست و صورت، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، مراقبت‌های تخصصی دست و پا، تغذیه و رژیم درمانی، آنالیز وزن و چربی، لیپوماتیک، شبیه‌ساز ورزشی، واتر جت، درمان سلولیت با شاک ویو، اسکالپ شور غبغب، بادی اسکالپتر، PRP،  کاشت مو و… اشاره کرد.

4- کلینیک تخصصی پوست و مو به سیما (ولیعصر)

از جمله کلینیک‌های تخصصی پوست و مو با سابقه شهر تهران می‌توان به کلینیک تخصصی پوست و مو به سیما اشاره کرد که فعالیت‌ خود را از سال 1380 آغاز کرده است. این کلینیک با بیش از 70 پزشک متخصص همکاری داشته و در زمینه‌ ارائه‌ خدمات مختلف زیبایی و جوانسازی فعال است. از جمله خدمات ارائه شده در این کلینیک تخصصی می‌توان به تزریق ژل و بوتاکس، جوان‌سازی پوست و رفع چین و چروک صورت، روشن‌سازی لکه‌های پوستی، درمان ضایعات عروقی، رفع موهای زائد، رفع تیرگی صورت و چین‌های بدن، مزوتراپی و تزریق PRP، درمان جای زخم و سوختگی، پیلینگ و صاف کردن جای جوش، تزریق چربی، کاشت مو و ابرو و لاغری موضعی با دستگاه اشاره کرد.

5- کلینیک تخصصی پوست و موی رازی (میدان سلماس)

یکی دیگر از کلینیک‌های تخصصی پوست و موی شهر تهران کلینیک تخصصی رازی بوده که دارنده‌ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد. این کلینیک تخصصی با همکاری شرکت جمیل مدیا طب که یکی از بزرگترین شرکت‌های خدمات مراقبت از پوست بوده فعالیت خود را آغاز کرده و در ارائه‌ خدمات از مدرن‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند. کلینیک تخصصی پوست و مو رازی از کادر پزشکی مجربی بهره برده و متنوع‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد.

از جمله افتخارات کلینیک رازی می‌توان به کسب گواهینامه‌ کاشت مو به روش Super rfue به صورت انحصاری در خاورمیانه و ثبت بیش از 80 درصد رضایتمندی مشتریان از ارائه‌ خدمات اشاره کرد. کلینیک رازی ارائه دهنده‌ انواع خدمات زیبایی نظیر تزریق ژل، تزریق بوتاکس، جوانسازی صورت و تزریق چربی بوده و در زمینه‌ ارائه‌ خدمات کاشت و نگهداری مو و ابرو و همچنین PRP مو نیز فعال است. این کلینیک انواع جراحی‌های زیبایی نظیر جراحی پلک، جراحی فک کاشت گونه و لیفتینگ صورت را انجام داده و در زمینه‌ امور لاغری مانند رژیم درمانی، کویتیشن، لیپوماتیک و لیپوساکشن نیز فعال است.

پرسنل کلینیک زیبایی | کلینیک ارکید | کلینیک زیبایی پونک

بهترین کلینیک زیبایی در تهران در یک نگاه

امروزه کلینیک‌های زیبایی جزو پر رفت‌ و آمدترین اماکن به شمار می‌آیند که خدمات زیبایی و درمانی مختلفی را برای پوست و مو انجام می‌دهند. این خدمات شامل خدمات کاشت مو و ابرو، جوانسازی، فیشال و پاکسازی پوست، انواع تزریق بوتاکس و ژل، خدمات رفع تتو، رفع جای جوش و اسکار و در برخی موارد جراحی‌های زیبایی می‌شود. کلینیک‌های زیبایی باید ویژگی‌هایی نظیر مجوز رسمی، محیط تمیز، کادر مجرب، دستگاه‌های مدرن، ارائه انواع خدمات زیبایی، قیمت منصفانه، مشاوره پیش از درمان و… را داشته باشند تا بتوان آن‌ها را در زمره بهترین کلینیک‌ها برشمرد. کلینیک‌های زیبایی زیادی در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که انتخاب از میان آنها بستگی به نیاز و محدوده محل سکونت شما دارد.

شما تا به حال در جستجوی بهترین کلینیک زیبایی در تهران بوده‌اید؟ آیا تا به حال تجربه ناخوشایندی هنگام مراجعه به مراکز زیبایی داشته‌اید؟ به نظرتان بهترین کلینیک زیبایی در تهران کدام است؟ مهم‌ترین خدمات و ویژگی‌های مجهزترین و بروزترین کلینیک از نگاه شما کدام است؟ از چالش‌ها، نظرات و تجربیات خود برای ما بنویسید و اگر از این مقاله بهره بردید، حتما آن را برای دوستانتان بفرستید.

پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید

کلینیک پوست و مو و زیبایی ایران با بیش از 20 سال سابقه و مجوز رسمی وزارت بهداشت و درمان با کادری با تجربه در زمینه زیبایی، پوست، کاشت مو و ابرو، جراحی، لیزر، لاغری با جدیدترین متد خدمت شما عزیزان می باشد