ایمنی قلاب جرثقیل

قلاب جرثقیل چیست؟

قلاب جرثقیل یک قطعه مکانیکی است که برای بلند کردن و جابجایی اجسام سنگین توسط جرثقیل استفاده می شود. قلاب جرثقیل معمولاً از فولاد ساخته می شود و دارای یک دهانه است که برای اتصال به اسلینگ یا سایر وسایل بلند کردن استفاده می شود.

اجزای هوک جرثقیل | انواع قلاب جرثقیل | ایمنی جرثقیل سقفی

انواع قلاب جرثقیل

جرثقیل ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به جرثقیل سقفی دوپل اشاره کرد. قلاب های جرثقیل نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از رایج ترین انواع قلاب جرثقیل عبارتند از:

مشخصات قلاب جرثقیل

قلاب های جرثقیل دارای مشخصات خاصی هستند که باید هنگام انتخاب و استفاده از آنها در نظر گرفته شوند. برخی از مهمترین مشخصات قلاب جرثقیل عبارتند از:

ایمنی قلاب جرثقیل

ایمنی قلاب جرثقیل از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا خرابی یا آسیب دیدگی قلاب می تواند منجر به حوادث جدی و حتی مرگبار شود. برای اطمینان از ایمنی قلاب جرثقیل، باید نکات زیر را رعایت کنید:

بازرسی قلاب جرثقیل

قلاب های جرثقیل باید به طور منظم بازرسی شوند تا از ایمنی آنها اطمینان حاصل شود. بازرسی قلاب جرثقیل باید توسط افراد متخصص انجام شود. برخی از مواردی که باید در بازرسی قلاب جرثقیل بررسی شوند عبارتند از:

نتیجه گیری

قلاب جرثقیل یک قطعه مهم و حیاتی در جرثقیل است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رعایت نکات ایمنی در هنگام انتخاب، استفاده و نگهداری از قلاب جرثقیل می تواند از بروز حوادث جدی و حتی مرگبار جلوگیری کند و در مقابل درصورت بی توجهی و بی احتیاطی منجر به حوادث جبران ناپذیری مانند اتفاقی که در این فیلم مشاهده می کنید خواهد شد.

درصورتی که شما عزیزان قصد اطلاع از آخرین قیمت و خرید انواع قلاب جرثقیل به طور مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت و مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص را دارید می توانید به سایت جرثقیل شاهین سازه مراجعه فرمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس سایت: https://shahin-sazeh.ir

شماره تلفن:   09127788487      02165960067       09121438742

آدرس شرکت جهت مراجعه حضوری: اتوبان تهران – ساوه، خروجی شهریار، شهرک الورد، خیابان کشاورز، شرکت شاهین سازه

شاهین سازه یکی از طراحان و تولیدکنندگان مطمئن برای تمام افراد است که همواره اصول ایمنی، کیفیت و رضایت مشتریان را در الویت کار خود قرار داده است.

خروج از نسخه موبایل