اجاره ون دربستی در حومه تهران

خدمات اجاره ون ارزان در الو ون

تاکسی ون با راننده با قیمت ارزان در تمام ساعات شبانه روز، به صورت دورن شهری و برون شهری برای شما عزیزان امکان پذیر می باشد. شما می توانید به صورت ساعتی و روزانه و یا هفتگی و ماهانه از کرایه ون با راننده دربستی و رنت ون برای مهران استفاده کرده و به نقاط مختلف کشور سفر کنید. شایان ذکر است قیمت کرایه ون، به صورت کیلومتری برای شما محاسبه می گردد. انواع ون ها در مدل های مختلف، با توجه به نوع نیاز شما و بودجه در اختیارتان قرار داده می شود تا شما بتوانید لحظات خاطره انگیزی را در سفر و یا پروژه های کاری اجاره کنید.

شما می توانید به صورت ارسال پیامک در واتساپ، ون مدنظر خود را با راننده اجاره کرده و از سفر خود لذت ببرید. جالب است بدانید در صورتی که اجاره ون با راننده صورت پذیرد،می‌توانید درخواست دهید که راننده‌ای مسلط به زبان عربی و انگلیسی و… در اختیارتان قرار گیرد؛ این یک مزیت بزرگ برای افرادی است که قصد کرایه ون برای توریست‌های خارجی را دارند. علاوه براین این تسلط به زبان به شما کمک می‌کند تا کلیه کارهای تشریفاتی و توریستی اشراف کامل داشته باشید.

گواهینامه بین المللی

تمامی رانندگان ون خبره هستند و گواهینامه بین المللی جهت کرایه ون برای سفرهای برون شهری را دارا می‌باشند که کمتر شرکتی است که چنین خدماتی را ارائه می‌دهد. شما می توانید از خدمات اجاره ون با راننده تهران برای مسیرهای فرودگاه امام خمینی و مهرآباد و یا سرویس رفت و برگشت برای مهمان های خود و … استفاده کنید. مسیرهای داخل شهر تهران برای اجاره ون با راننده به صورتی ساعتی محاسبه می‌شود که می توانید مسیر حرکت خود را قبل از شروع با راننده درمیان بگذارید.

به منظور رنت ون مسافرتی یک راننده در طول مسیر در اختیارتان قرار داده می‌شود و شما به‌سادگی می‌توانید بدون ارائه هیچ‌گونه مدرکی آن را اجاره کنید. شایان ذکر است در مسیر فرودگاه، مسیر بین شهری و داخل شهری می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. ذکر این نکته ضروری می باشد که تمامی ون‌های اجاره‌ای در بالاترین سطح کیفیت فنی و همچنین دارای بیمه مسافرتی کامل می‌باشد. تمام خودروهای ون به صورت با راننده اجاره داده می‌شوند. رانندگان و لیدر های فعال در این مجموعه مسلط به زبان های انگلیسی، فرانسه و ترکیه ای می‌باشند. در صورت نیاز به کرایه ون می‌توانید بعد از اجاره ماشین از تور لیدر و مترجم‌های این مجموعه برای سفرهای بلند مدت خود نیز استفاده نمایید.

خدمات اجاره ون مسافرتی و فرودگاهی

ون لوکس این امکان را به شما می‌دهد تا با امکانات مناسب از مهمان خود استقبال کنید و در طول جابه جایی حسی خوبی و راحتی داشته باشند. فاصله صندلی این نوع ون‌ها بسیار مناسب بوده به همین دلیل مسافران هیچ احساس ناراحتی و کمبود فضا ندارند. برای اجاره ون لوکس می‌توانید از طریق واتس اپ ون موردنیازتان را رزرو کنید. کمترین زمان اجاره ون 10 ساعت بوده و هزینه نیز برای داخل شهر به صورت ساعتی حساب می‌شود.

نحوه رنت ون به ادارات دولتی و شرکت ها

اجاره ون با راننده تشریفاتی نیز در امکان پذیر می‌باشد. در شرایطی که با راننده ون خود را کرایه می‌کنید تمامی رانندگان این شرکت مجرب، و به تمامی مسیرها مسلط می‌باشند. پس بدون هیچ نگرانی، از کرایه ون ارزان لذت ببرید.اجاره ون با راننده به صورت در بستی در تهران در با رانندگان حرفه ای آموزش دیده صورت می‌پذیرد. همچنین رانندگان ما دوره‌های راهنمای سفر دیده اند و کارت راهنمای سفر را نیز دارا می باشند. حداقل مدت زمان اجاره ون در تهران 10 ساعت است.

نکته قابل توجه در اجاره ون دربستی این است که زمانی که آن را برای چند روز کرایه می‌کنید محل استراحت راننده، محل خواب و غذای وی برعهده شما می‌باشد. همچنین درصورت بروز مشکل از جمله خرابی خودرو و خسارت‌های پیش آمده برعهده راننده و شرکت خواهد بود. تمامی رانندگان ون بسیار خبره و مجرب هستند تا شما سفری فوق‌العاده برون شهری و بیرون شهری را تجربه کنید.

هزینه با توجه به نوع ون که مسیر شما داخل شهری یا خارج از شهر می‌باشد به‌صورت کیلومتری محاسبه می‌شود. اجاره ون با راننده جزو خدماتی است که کادر متخصص را می‌طلبد. از این رو ما در شرکت با در اختیار داشتن به روز ترین ون‌های موجود در سراسر تهران و حومه تهران برای کرایه ون دربستی با کادری حرفه ای و با سابقه از رانندگان تشریفات آماده سرویس دهی به شما عزیزان می‌باشیم.

خدمات ویژه اجاره ون با راننده

شرکت همواره راحتی و رضایت مشتریان را در اولویت خدمات خود قرار داده است. یکی از این خدمات، سرویس های ویژه به افراد می‌باشد. سعادت رنت برای سرویس دهی به افراد جایگاه ویژه ای داخل ون را تعبیه کرده است و یک راننده مجرب و با سابقه را برای کمک و خدمت رسانی در اختیارتان قرار می‌دهد.

تمیزی ماشین ون

ون‌های اجاره‌ای شرکت قبل از تحویل به مشتریان از خدمات سرویس کارواش بهره می‌برد.

پخش موزیک دلخواه

یکی از سوالات پرتکرار شما عزیزان این است که موزیک دلخواه خود را می‌توانیم در خودروی ون گوش کنیم؟ جواب این سوال بله است.شما با فلش مموری که آهنگ‌های موردعلاقه خودتان را تحویل راننده بدهید و موزیک های دلخواه تان را گوش کنید و از سفر لذت ببرید.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

سیستم گرمایشی و سرمایشی یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در زمان رنت ون باید در نظر گرفت. تمامی ون‌های اجاره‌ای که به‌صورت کوتاه مدت و یا بلند مدت کرایه داده می‌شوند مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند که براساس شرایط آب و هوایی می‌توانید از کولر و یا بخاری استفاده کنید.

راحتی صندلی‌ها

کلیه ون‌های مسافرتی به گونه‌ای طراحی شده است که در طول مسیر راحتی و آرامش شما تامین شود. صندلی‌های نرم و راحت این ون‌ها همانند خودروی سواری (خودروهای خارجی با کیفیت) طراحی شده به گونه‌ای که در مسیرهای طولانی خستگی برای شما معنی نخواهد داشت.

اجاره ون غرب تهران

درخواست خدمات اجاره ون در غرب تهران بسیار قابل توجه بوده است و از این لازم به ذکر است که ارسال ون با راننده به این مناطق تهران در زمان کمتر از چند ساعت انجام پذیر است.

اجاره ون ساعتی

اجاره ون بصورت ساعتی برای فیلم برداری و پروژه هایی که فقط چند ساعت نیاز به ون تشریفاتی دارند همچنین درخواست هایی مبنی بر ارسال ون جهت یک ترانسفر کوتاه در تهران داشته ایم که این موضوع هم می تواند بدون دریافت هزینه کل روز (در صورت وجود خودرو بیکار) و بصورت ساعتی قابل انجام است.

اجاره ون روزانه

اجاره ون روزانه بصورت با راننده انجام می شود و همان ون در اختیار یا دربستی نامیده می شود که می تواند این اجاره روزانه برای مصارف درون شهری باشد یا اینکه با تردد برون شهری همراه باشد که طبیعتا برآورد قیمت هر یک متفاوت خواهد بود. اجاره ون روزانه علاوه بر قابل انجام بودن در تهران، برای شهروندان محترم استان البرز و کرج هم قابل انجام است که می توانند بصورت درون شهری یا برون شهری و یا ترانسفر رفت و برگشتی به تهران، یک خودرو ون را بصورت در اختیار و روزانه اجاره نمایند.

اجاره ون لوکس

ون های لوکسی که کرایه داده می شوند، خودرو های هایس و هیوندا هستند و در حال حاضر اجاره ون مبله و فوق لوکس در ایران ارائه کننده خاصی ندارد و با توجه به این موضوع امکان ارائه آن هم مقدور نیست.پس منظور از اجاره ون لوکس، ماشین های ون خارجی برند های (تویوتا و هیوندای) هستند که بنز ویتو هم پیشتر در این مجموعه قرار می گرفت

اجاره ون مسافرتی یا کمپر

بخش دیگری از خودرو های خانواده ون که امروز طرفداران زیادی دارد، ون های مسافرتی یا کمپر هستند که سبک جدیدی به نام ون لایف را به وجود آورده اند و با توجه به وجود ویروس کرونا، افراد زیادی تمایل به اجاره این نوع ون ها را دارند.متاسفانه ون های مسافرتی هم هنوز به تعدادی نیستند که بتوان خدمات اجاره آن ها را ارائه کرد.

اجاره ون کولردار

میزان جستجوی زیادی در اینترنت در خصوص اجاره ون کولر دار مشاهده شده است که در این باره لازم است بدانید تمام ون هایی که در مجموعه های ارائه کننده این خدمات اجاره داده می شوند، قطعا به سرویس های گرمایشی و سرمایشی ایده آل مجهز هستند و نیازی نیست در این خصوص نگرانی داشته باشید.

کرایه ون از تهران به رشت

کرایه ون از تهران به رشت و شهر های استان مازندران اعم از رامسر، نوشهر، ماسال و چالوس بیشترین درخواست های بخش مسافرتی و توریستی می باشند.رانندگان این بخش کاملا آشنا به قسمت های مختلف شمال کشور هستند که و برای عزیزانی که نیاز به یک تور لیدر برای سفر خود دارند و تمایل به بازدید از جازبه های گردشگری ناب دارند، رانندگان بخش توریستی بهترین همراه خواهند بود.

اجاره ون مخصوص معلولین

سوال دیگری که از تماس های سایت زیاد مطرح شد، امکان اجاره ون های مخصوص معلولین بود که متاسفانه باید بگوییم در حال حاضر این نوع ون ها ون اجاره داده نمی شوند.در نظر داشته باشید برای سفر های طولانی خارج شهر که نیاز است بیشتر از 10 الی 12 ساعت رانندگی شود باید از 2 راننده استفاده شود که بتوانید بدون نیاز به توقف طولانی در مسیر به مقصد خود برسید.

خروج از نسخه موبایل