برترین های کسب و کارعمومی

با خرید جم فری فایر، آیتم‌های ‌اختصاصی را به دست آورید

چگونه در فری فایر حرفه ای شویم؟ به زبان ساده

گارنا فری فایر بازی پیچیده ای نیست اما نکات زیادی برای خرید ارزان جم فری فایر دارد، برای اینکه بتوانید از میدان نبرد 50 نفره بازی جان سالم به در ببرید باید نکاتی را برای بقا به یاد داشته باشید.

چک کردن نقشه بازی را فراموش نکنید

نقشه بازی به شما کمک میکند که موقعیت دقیق خودتان روی نقشه را ببینید و اگر سایر بازیکنان به شما نزدیک شوند در نقشه به شما هشدار داده میشود، نقشه بازی ( مینی مپ) را همواره چک کنید و نسبت به اطرافتان هوشیار باشید.

کاور بگیرید

اگر پابجی موبایل بازی کرده باشید، قطعا به کاور گرفتن اعتقاد ندارید، چرا که نقشه بازی پوشیده از علف زارهای مختلف است و مکان های کمی برای کاور گرفتن میتوان پیداکرد، اما در گارنا فری فایر اگر کاور نگیرید قطعا بازنده هستید.

در زمان درست تیراندازی کنید

برای اینکه در بازی برنده شوید نیازی ندارید که مدام تیراندازی کنید و تمام بازیکنان دیگر را از بین ببرید، سعی کنید کمی مخفی کاری چاشنی کارتان کنید و در هنگامی که از کشتن دشمن مطمئن هستید شروع به تیراندازی کنید.

تزئینات اهمیتی ندارند

بازی قابلیت شخصی سازی بالایی دارد و میتوانید پوسته ها و لباس های مورد علاقه تان را بدست آورید و از آن ها استفاده نکنید، اما فراموش نکنید که این زیورآلات و وسایل تزئینی هیچ تاثیری در گیمپلی بازی ندارند، کاراکترهای بازی هرکدام قابلیت خاصی دارند، سعی کنید بجای تمرکز بر ظاهر شخصیت، بر روی قابلیت هایش تمرکز کنید.

خرید جم فری فایر | خرید جم فری فایر با ایدی | خرید جم فری فایر در 3 دقیقه

بهترین تنظیمات گارنا فری فایر برای موبایل

در بازی های بتل رویال معمولا بدست آوردن منابع باعث پیروزی شما میشوند اما فراموش نکنید که تنظیمات درست هم نقش مهمی در موفقیت شما دارند. بازی به طور خودکار آیتم ها را برای شما بر میدارد و هنگام تیراندازی به شما کمک میکند، نیازی به تغییرات اضافی در این قسمت ندارید اما میتوانید طبق تصاویری که در ادامه مشاهده میکنید، سرعت تیراندازی و برداشتن آیتم ها را کمی تغییر دهید.

تنظیمات Sensitivity

در این قسمت شما میتوانید سرعت لمس صفحه را تغییر دهید، این تنظیمات به شما کمک میکند که بهتر هدف گیری کنید و درست تر تیراندازی کنید، تنظیماتی که من در گارنا فری فایر استفاده میکنم مطابق تصویر زیر است، اما شما میتوانید با توجه به نحوه بازی خودتان آن را شخصی سازی کنید.

تنظیمات Hud

اینکه چه Hud مناسب شماست کاملا به شما بستگی دارد اما اگر میخواهید کمی این قسمت را شخصی سازی کنید، به مسیر زیر بروید:

  • Setting
  • Controls
  • Customization

در این صفحه میتوانید تغییرات لازم را اعمال کنید، آیکون ها را بزرگ و کوچک کنید و یا آن ها را در قسمت مناسبی بگذارید.

تنظیمات Auto Pickup

در این قسمت شما میتوانید تصمیم بگیرید که چه آیتم هایی به طور خودکار در کوله پشتی شما قرار بگیرند، در این قسمت تنظیمات در بهترین حالت خود قرار دارند اما اگر از سرعت آن راضی نبودید گزینه آخر یعنی Auto pickup speed را بر روی Fast قرار دهید.

بهترین تنظیمات گرافیکی گارنا فری فایر

تنظیمات گرافیکی به شما کمک میکنند که با توجه به سخت افزار خود، بهترین حالت تصویر و گرافیک را انتخاب کنید، اگر از گوشی های موبایل ضعیف استفاده میکنید سعی کنید تنظیمات گرافیکی را روی پایین ترین حالت ممکن قرار دهید. اگر هم از بهترین موبایل های گیمینگ و یا موبایل های پرچمدار استفاده میکنید، میتوانید از بالاترین تنظیمات گرافیکی لذت ببرید.

برای اینکه نرخ فریم بهتری داشته باشید سعی کنید حالت گرافیکی را روی Smooth قرار دهید.

چطور در بازی به شکل خودکار بدویم؟

اگر بر روی گزینه دویدن خودکار که در سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید، شما به طور خودکار شروع به دویدن میکنید.

چطور در بازی ریلود ( خشاب عوض کردن) کنیم؟

در قمست بالایی صفحه اسلحه های شما قرار دارد، شما بعد از تیراندازی میتوانید بر روی سلاح خود یک بار کلیک کنید، اسلحه به طور خودکار ریلود میشود.

چطور نوار سلامتی مان را افزایش دهیم؟

در قسمت چپ صفحه یک کیت سلامتی قرار دارد، اگر بر روی این کیت سلامتی کلیک کنید و 4ثانیه بی حرکت بمانید، نوار سلامتی شما بازیابی میشود.

برخورداری از آیتم های اختصاصی با جم فری فایر

جم فری فایر، واحد پولی در بازی فری فایر بوده که با خرید و استفاده از آن ها  شما می توانید از ویژگی های زیر برخوردار شوید:

  • متنوع ترین اسلحه ها
  • انواع کاراکتر ها
  • اسکین ها در انواع مختلف
  • خاص ترین ماشین ها
  • دسترسی به بهترین شخصیت ها مانند میشا، نیکیتا، کلی، کاپلا و ..
  • شرکت در Luck Royale و Diamond Spin برای ارتقا سلاح ها و به دست آوردن اسکین های بیشتر

بنابراین اگر شما هم به عنوان یک گیمر حرفه ای، تمایل دارید این بازی را در مهیج ترین حالت ممکن با بهترین امکانات انجام دهید؛ حتما برای خرید جم فری فایر سری به وبسایت ارزان جم بزنید. این سایت، انواع مختلفی از جم های فری فایر را در پک های مختلف برای بازی پر هیجان تر به فروش می رساند.

جم فری فایر چیست؟

جم فری فایر، نوعی پول درون برنامه ای است که بسیاری از امکانات منحصر به فرد را در اختیار کاربران بازی فری فایر قرار می دهد؛ چرا که تمامی قابلیت های اضافی و آیتم های ارزشمند که در بازی فری فایر وجود دارند، نیازمند پرداخت جم هستند و هیچ کدام از بهترین امکانات رایگان نیست. به همین دلیل در همین مطلب قصد داریم سایت ارزان جم برای خرید جم فری فایر را به شما معرفی کنیم که ضمن خدمات فوق العاده و بی نظیر در سطح کشور، هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی کند و شما فقط هزینه بسته فری فایر که انتخاب کرده اید را پرداخت خواهید کرد.

بهترین سلاح های جنگی با خرید جم

تولید کنندگان فری فایر، روز به روز تعداد اسلحه های این بازی را افزایش می دهند و هر یک ویژگی خاصی دارند. بنابراین سبک بازی شما تعیین کننده نوع اسلحه انتخابی است. البته تعدادی از این سلاح ها، انتخاب همیشگی بازیکنان است. بهترین انواع سلاح ها در فری فایر:

  • شات گان برای نبرد در فاصله نزدیک
  • مسلسل خودکار یا SMG
  • تفنگ تهاجمی یا AR

سرعت بالا در بازی و اکشن بودن آن، باعث شده این 3 مدل اسلحه نسبت به باقی انواع آن برتری یابند. اما انواع اسلحه هایی که می توانید در این بازی استفاده کنید شامل:

    تپانچه ها

اسلحه هایی از نوع کمری که قدرتی بهتر از melee دارند. ولی نسبت به باقی اسلحه ها اینطور نیستند. به هر حال دست خالی پیش دشمن نمی روید و قطعا آن ها را از پای در می آورید.

    تفنگ های تهاجمی

قدرت شلیک، دقت و سرعت آن از مهم ترین ویژگی های این سلاح ها بوده که در موقعیت هایی مناسب کاربرد دارند.

    شات گان

اغلب گیمر های حرفه ای، شات گان را برای نبرد های نزدیک استفاده می کنند. با این سلاح، دشمنان را با یک یا دو گلوله از پای در خواهید آورد. همچنین بهترین بازیکن در حین دویدن و پرس دشمنان، این اسلحه را استفاده می کنند.

    تفنگ تک تیرانداز

این اسلحه ها به صورت خودکار و غیر خودکار عمل می کنند. علیرغم سرعت پایین شلیک، دقت فوق العاده ای دارد. پس با خرید جم فری فایر، صاحب این اسلحه شوید و با دقت زیادی دشمنان را مورد هدف قرار می دهند.

    اسلحه Melee

قدرت تیراندازی با این اسلحه افزایش یافته ولی برای فاصله های دور چندان مناسب نیست.

    مسلسل های خودکار

از فاصله ای نزدیک، با قدرت و سرعتی بالا شلیک کنید. البته کمی تجربه هم نیاز است. برای دسترسی به این سلاح ها، باید جم بازی فری فایر را خریداری کنید.

خرید الماس فری فایر و متنوع ترین کاراکتر ها

با خرید پول مخصوص بازی فری فایر، می توانید شخصیت های مناسبی را داشته باشید که مهارت های هر یک کمک می کنند مهیج ترین بازی را تجربه کنید:

  • آلوک: یاران و خودش را می تواند در بازی درمان کند.
  • کاپلا: یاران خود را درمان کرده و مدت زمان سر پا ماندن قبل از مرگ را در آن ها افزایش می دهد.
  • ولفراه: شخصیتی قدرتمند که با کشتن تعداد بیشتر دشمنان، قدرت بیشتری می گیرد.
  • کلو: دشمنانی که در نزدیکی او قرار دارند را شناسایی کرده و می تواند اطلاعات خود را با دیگر اعضای تیم به اشتراک بگذارد.
  • موکو: کاراکتری فوق العاده که علاوه بر نشانه گذاری شخصیت هایی که تیراندازی می کنند، این اطلاعات را برای هم گروهی های خود افشا می کند.

اختصاصی ترین آیتم ها با خرید GEM

برخورداری از آیتم های FF بازی فری فایر، برای هر بازیکنی امکان پذیر نیست. بنابراین با خرید GEM و پرداخت آن در برنامه، می توانید این آیتم های اختصاصی را به دست آورید:

  • The Skull Hunter و Pan Skin به عنوان آیتم های مورد علاقه تمامی بازیکن ها
  • شلوار آنجلیک
  • predator skins
  • کفش جردن FF

جم فری فایر را از کدام سایت بخریم؟

با توجه به تمام ویژگی هایی که با جم فری فایر می توانید به دست آورید؛ قطعا شما هم به فکر به دست آوردن آن افتادید. اما هرگز نمی توانیم تضمین کنیم که این جم ها را به صورت رایگان کسب کنید. البته برخورداری از این جم ها به صورت رایگان، زمان بر بوده و ممکن است چالش های زیادی را برای کاربران ایجاد کند. بهترین و ساده ترین راه برای به دست آوردن این پول مخصوص بازی فری فایر، خرید آن از وبسایت های مختلف است. اما متاسفانه با مشکلاتی که در فروش آنلاین وجود دارد، اعتماد به فروشگاه های آنلاین کمی سخت است. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای خرید جم فری فایر به وبسایت ارزان جم مراجعه کنید و انواع آن را در پک های مختلف با قیمت هایی متنوع ببینید. با توجه به بودجه و مقدار مورد نیاز، بهترین پک را انتخاب کنید.

برگرفته از:

qustodio.com

 downloads.digitaltrends.com