اجتماعیبرترین های کسب و کار

نکات مهم مبل شویی + مزایای استفاده از سرویس مبل شویی در مشهد

چرا شستشوی مبل در منزل اهمیت دارد؟

امروزه روش های بسیار آسانی برای مبل شویی در منزل وجود دارد. تکنسین های مبلشویی با استفاده از دستگاه مبلشور براحتی این کار را انجام می دهند. در این مقاله کوتاه میخواهیم بیان کنیم که چرا شستشو و نظافت سالانه و یا هر دو سال یک بار مبل مهم است و برای سلامت خود و اعضای خانواده بهتر است آن را فراموش نکنیم (بویژه اگر در شهرهای بزرگ مانند تهران و … ساکن هستید) و مبل شویی در مشهد صحبت کنیم.

از حساس ترین و چشمگیر ترین اعضای یک خانه مبلهای آن است، که در صورت کثیف شدن ، لکه شدن ، ریخته شدن مایعات و … میتواند به به راحتی زیبایی دکوراسیون داخلی شما را بهم بزند. فن باز با فراهم کردن کارکشته ترین و محبوب ترین مبل شویی های شهر مشهد در تلاش برای کسب رضایت صددرصدی مخاطبین خود میباشد.

آموزش شستشوی مبل در منزل بدون دستگاه | بهترین مبل شویی در تهران | فیلم شستشوی مبل در منزل

چرا شستشوی مبل مهم است؟

اگر فزرند کوچکی در خانه دارید و یا علاقه مند به نگهداری حیوانات خانگی هستید و یا مرتباً با دوستان و آشنایان خود در ارتباط هستید و حتی اگر خانه ای خلوت و کم و رفت و آمد دارید، مبلمان شما همواره در معرض انواع آلودگی های محیطی و گرد و غبار قرار دارد. بد نیست بدانید تا ۸۰ درصد آلودگی های ناشی از پخت و پز و یا آلودگی های شهری توسط پارچه مبلمان و فرش چذب میشود. این مکان ها محیطی بسیار ایده آل برای رشد انواع قارچ ها و میکروارگانیسم های زنده هستند. ولی خبر خوب این است که سرویس مبل شویی در منزل براحتی میتواند آنها را از میان بردارد.

تکنسین های برتر مبل شویی در منزل با استفاده از مواد شوینده ایمن برای کودکان و حیوانات خانگی، زیبایی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورند. مبلمان بلافاصله پس از شستشو با مکنده های قوی خشک میشود و پس از ۲ تا ۴ ساعت قابل استفاده خواهد بود.

نتایج یک مبل شویی خوب

در یک شستشوی حرفه ای با دستگاه مناسب و مواد شوینده با کیفیت تا ۹۸ درصد از آلودگی های غیر زنده از روی مبلمان پاک میشوند. اینگونه آلرژن‌های شامل پوست سگ و گربه و قسمت‌های کنه گرد و غبار و … میشود.

بهترین مواد شوینده برای مبلشویی

در هنگام سفارش خدمات مبل شویی در منزل ممکن است نگران باقی ماندن انواع مواد شوینده مانند صابون، شامپو و … در الیاف مبل و ایجاد حساسیت توسط آنها باشید. ولی نگران نباشید، زیرا متخصصین برتر شستشوی مبل در منزل، از شامپوهای مبل شویی ویژه استفاده میکنند که علاوه بر قدرت تمیز کنندگی بالا، کاملاً ضد حساسیت میباشند. همچنین مواد شوینده باکیفیت باعث میشوند که پارچه مبل تا مدت ها در برابر کثیفی مجدد مقاومت کند.

خدمات اضافی سرویس شستشو

بعد از اتمام شستشوی مبل در صورت تمایل میتوانید خدمات دیگری چون استفاده از موادی جهت جلوگیری از آلودگی مجدد و یا خوشبوکننده های ویژه را سفارش دهید.

نظافت انواع مبلمان پارچه ای، چرمی و …

مبلمان شما از هر جنسی که باشد، (پارچه ای، جیر، چرمی و …) متخصصین مبل شویی از مواد شوینده مخصوص به آن استفاده میکنند. برای مثال استفاده از واکس مخصوص چرم جهت رساندن رطوبت کافی به آن، باعث طول عمر بیشتر و جلوگیری از ترک خوردن مبل چرمی میشود.

نظافت انواع مبل، صندلی، تشک خوشخواب، قالی و فرش ماشینی در منزل و محل امکان پذیر است.

هر چند وقت یکبار مبلمان را تمیز کنیم؟

با توجه به میزان و نحوه استفاده میزان شستشوی مورد نیاز متفاوت است. برای مثال اگر کودک خردسال و یا حیوانات خانگی در خانه دارید باید تعداد شستشو را افزایش دهید. به طور کلی شستشوی سالانه و یا حداکثر هر دو سال یکبار توصیه میشود

هزینه شستشوی مبل با دستگاه چقدر است؟

قیمت شستشوی یک دست مبل هفت نفره با توجه به اندازه و جنس آن متغیر است. توجه کنید که قیمت های پایین مربوط به استفاده از مواد شوینده ارزانتر و قیمت های بالا با توجه به استفاده از مواد شوینده نانو و … می باشد.

چرا از خدمات مبل شویی در مشهد استفاده کنیم ؟

مبل ها به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی ،نیاز به شستشو و تمیزی ویژه ای دارند.

* آلودگی هوا نیز باعث شده است تا علاوه بر ریز گرد های موجود در هوا ، بسیاری از آلاینده های پخش شده نیز بر روی مبلمان بنشیند.

* ممکن است از حیوان خانگی استفاده کنید و یا فرزند کوچک داشته باشید که موی حیوانات و غذای کودکان سبب کثیف شدن مبل ها شوند.

* با استفاده از شرکت های خدماتی مبل شویی در مشهد در زمان صرفه جوی کرده و در کمترین زمان ، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت را دریافت می کنید.

شاید مبل ها یکی از مهمترین وسایل خانه باشند. مبل علاوه بر مکانی برای استراحت، جذابیت بصری و زیبایی را برای فضای داخلی خانه شما فراهم می کند . مشهد یکی از پرجمعیت ترین و آلوده ترین شهرهای کشور است و مبل ها به سرعت دوده گرفته و مواد آلاینده را جذب میکنند. از طرفی خطر انواع آلاینده های خانگی مانند دود ناشی از پخت و پز و یا ریختن انواع غذاها و نوشیدنی ها وجود دارد. بنابراین نظافت و شستشوی بموقع مبلمان بسیار اهمیت دارد

قیمت مبل شویی در منزل مشهد

قیمت شستشوی مبل در مشهد به عوامل بسیاری از حمله اندازه ، جنس ، تعداد ، نوع پارچه و برخی موارد دیگر بستگی دارد. با این حال شما عزیزان همواره می‌توانید از مراجعه به قیمت مبل شویی در منزل که لینک آن در بالای صفحه قرار دارد، از هزینه تقریبی مبل شویی در مشهد بدون خدمات اضافه مظلع شوید. تلاش ما در مجموعه فنباز ارائه خدمات مبل شویی ارزان در مشهد در کنار حفظ کیفیت کار می‌باشد. شستشوی مبل در منزل با بهترین کیفیت در مرکز خدمات فنباز.

ما در سراسر مشهد و حومه خدمات مبل شویی در منزل را به شما عزیزان ارائه می دهیم. همکاران ما در مرکز سرویس و تعمیر فنباز با توجه به نوع و جنس مبلمان بهترین روش را جهت شستن مبل در منزل به شما معرفی می کنند. با شست وشوی مبلمان طول عمر آن را افزایش داده و از زیبایی دوچندان آن لذت ببرید. خدمات نظافت ما در مشهد همچنین شامل تمیز کردن انواع کاناپه پارچه ای، انواع مبل چرمی، حصیری و مخمل، صندلی ماشین و … می باشد.

چرا از خدمات یک مبل شویی معتبر استفاده کنیم؟

مبل ها یکی از مهمترین وسیله‌ها در خانه شما هستند. مبل ها اغلب بسیار گران هستند و از مواد گران قیمتی ساخته می شوند. روش های معمول تمیز کردن مبلمان در خانه ها به طور کلی قادر به تمیز کردن مبل ها نیستند. و از طرفی همیشه خطر آسیب رساندن به پارچه ، روکش و مواد مبل وجود دارد. مواد شیمیایی مناسب ، تجهیزات مناسب و تکنسین های حرفه ای از الزامات اساسی برای یک فرایند کارآمد نظافت مبل است.  مبل ها از معدود لوازم منزل هستند که علاوه بر اعضا خانواده، سایرین نیز مانند مهمان ها و دیگران از آنها استفاده میکنند.

به همین علت مبل ها مانند سایر اثاثیه و حتی بیشتر نیاز به شستشو و نظافت داردند. ولی شاید شستشوی مبل بدلیل سنگین و حجیم بودن آن مانند پرده ها ساده نباشد. اما راه حل ساده ، سریع و با قیمت مناسب وجود دارد. و آن مبل شویی در منزل توسط ممتازترین تکسین های مشهد میباشد. بنابراین بهتر از شستشوی کامل مبل خود را به تکسین های مبل شویی شهر مشهد واگذار کنید.

چرا شست و شوی مبلمان را به تکنسین های مرکز سرویس و تعمیر فنباز بسپاریم؟

همکاران ما در مجموعه فنباز همواره در حال بررسی نظریات مشتریان عزیز مشهد می‌باشند. ما با بررسی نقدهای شما عزیزان و همچنین بررسی تجارب تکسین های مبل شویی، برترین نفرات را معرفی میکنیم. هدف ما ارائه بهترین تجربه مبل شویی به شما ساکنین عزیز مشهد می‌باشد. بسیار خوشحال خواهیم شد اگر شما نیز نظر خود را درباره خدمات ارائه شده توسط متخصصان معرفی شده بفرمایید. همچنین اگر تجربه خوبی از شستشوی مبل با فرد دیگری داشته اید، او را به ما معرفی نمایید. نظریات شما بهترین سرمایه ما در جهت معرفی ممتازترین متخصصان است. همواره میتوانید از طریق بخش نظریات در همین صفحه و یا از طریق کانال های ارتباطی در تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.

تمیز کردن تخصصی مبل چرم

ما میدانیم که ست های مبل چرمی بسیار گران هستند و نیاز به مراقبت ویژه دارند. ما روش های مختلفی برای تمیز کردن مبل چرم برای انواع گوناگونی از چرم اتخاذ می کنیم تا بهترین نتیجه را به شما بدهیم. در ضمن اطمینان حاصل می کنیم که زیبایی مبلمان شما یکسان باقی بماند. نظافت منظم و دوره ای مبل چرمی باعث افزایش قابل توجه طول عمر آن میشود.

تمیز کردن انواع لکه ها

ما در مرکز خدمات فنباز انواع لکه ها را برو روی مبلمان شما از بین میبریم. مهم نیست که این لکه در اثر چه چیزی بوجود آمده اند، یا چقدر مقاوم هستند. همکاران ما از بهترین مواد شوینده جهت از بین بردن آن ها استفاده می کنند. لکه ها از انواع نوشیدنی ها گرفته تا شکلات یا خون و یا ادرار ، می توانیم انواع لکه ها را تمیز کنیم. روی مبلمان  شما از محلول های تمیز کننده سازگار با محیط زیست استفاده می شود ، که اطمینان حاصل می کند هیچ حساسیت پوستی یا بهداشتی ندارد. جهت مبل شویی در منزل مشهد ، امروز با همکاران ما تماس بگیرید. ما در اسرع وقت پیش شما خواهیم بود.

توجه: لیست قیمت درج شده در بالا با استفاده از شوینده های متعارف می باشد. در صورت استفاده از لکه برهای نانو ممکن است قیمت ها تغییر کند. برای مثال هزینه تهیه مواد نانو مصرفی برای یک دست مبل 7 نفره در حدود 190 هزار تومان می باشد. از این رو استفاده از مواد نانو باکیفیت تاثیر زیادی در هزینه تمام شده دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینه دقیق و نوع مواد مصرفی با تکنسین های فنباز تماس حاصل نمایید.

منبع: شرکت خدماتی فن باز