معرفی 30 برنامه ارسال پیامک به همه مخاطبین

برنامه ارسال پیامک به همه مخاطبین گوشی موبایل

یکی از کاربردهای پنل اس ام اس ارسال پیامک گروهی و ارسال پیامک به تعداد زیاد است، ارسال پیامک گروهی با موبایل در سامانه پیامکی آموت پیامک به چندین روش امکان پذیر است:

در این صفحه می‌خواهیم در مورد ارسال پیامک انبوه رایگان و ارسال پیامک به همه مخاطبین گوشی موبایل از طریق پنل اس ام اس صحبت کنیم و نحوه ارسال اس ام اس به فایل مخاطبین گوشی را به شما آموزش دهیم، برای ارسال پیامک به مخاطبین گوشی ساده‌ترین روش دانلود رایگان و نصب برنامه ارسال پیامک گروهی آموت پیامک می‌باشد، که با نصب برنامه ارسال پیامک انبوه می توانید به مخاطبین گوشی خود پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید. برای دانلود اپلیکیشن ارسال پیام‌ به لیست سیاه به صفحه اپلیکیشن اندروید ارسال پیامک انبوه مراجعه نمایید.

معرفی برنامه ارسال پیامک به همه مخاطبین گوشی موبایل

ما در آموت پیامک اپلکیشن اندروید ارسال پیامک را برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز از طریق برنامه ارسال پیامک گروهی موبایل، اقدامات ارسال پیامک تبلیغاتی را نیز انجام دهید. حتی شاید شماره موبایل خودتان را تغییر داده باشید بنابراین می‌توانید با برنامه ارسال پیامک گروهی در کمتر از چند دقیقه متن اعلام تغییر شماره موبایل را آماده کرده و به همه مخاطبین ارسال نمایید.

راه دیگر دریافت خروجی از دفترچه تلفن موبایل بوده و بعد از آن می‌بایست این فایل خروجی شماره موبایل کانتکت گوشی را در سامانه پیامکی آپلود نمایید تا بتوانید به مخاطبین گوشی به صورت گروهی پیامک ارسال کنید. همانطور که می‌دانید فایل مخاطبین گوشی vcf می‌باشد.

برای ارسال پیامک به لیست مخاطبین گوشی می‌توانید از نرم افزار اندروید سامانه پیامکی استفاده کنید یا فایل خروجی مخاطبین را (فایل vcf) را در سامانه پیامک آپلود نمایید تا بتوانید به این مخاطبین گوشی خود پیامک ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق نرم افزار Contact To Excel‏ مخاطبین گوشی موبایل خود را به اکسل تبدیل نموده و فایل اکسل خروجی را در پنل پیامک آپلود نمایید تا سیستم از طریق ماژول ارسال از طریق فایل اکسل به مخاطبین شما پیامک ارسال کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به مخاطبین گوشی موبایل

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توانید پیامک انبوه به مخاطبین گوشی موبایل خود ارسال کنید ؟ برخی از افراد به واسطه شغل و کسب و کاری  که دارند دامنه اطرافیان  آنها بسیار گسترده است و با افراد زیادی سرو کار دارند و دفترچه تلفن گوشی آنها دارای مخاطبین و گاها مشتریان زیادی است . اما چگونه واز چه طریقی می توانید از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین گوشی موبایل خود با مشتریان در ارتباط باشید .

ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی موبایل از طریق سیم کارت شخصی  ممکن نیست و خلاف قوانین سامانه پیامک مخابرات است و در صورت ارسال پیامک انبوه از سیم کارت شخصی به مخاطبین گوشی موبایل سیم کارت شما مسدود و سلب امتیاز می شود . پس راه درست ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین گوشی موبایل چیست ؟و آیا راهی وجود دارد؟ مقاله امروز را با طرح چند سوال ، به این موضوع مهم اختصاص دادیم تا پاسخگو سوالات احتمالی شما باشیم . قدردان همراهی شما تا انتها این مقاله هستیم و اطمینان می دهیم از اینکه وقت خود را صرف مطالعه این مقاله گذاشته اید پشیمان نخواهید شد.

پنل پیامکی آموت پیامک سامانه ای پیشرو با تمامی امکانات مورد نیاز  در جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه به مخاطبین گوشی موبایل

پیامک های تبلیغاتی و انبوه از طریق سامانه پیامکی انجام می شود و برای اینکه بتوانید ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی موبایل خود داشته باشید نیاز است ابتدا اقدام به خرید پنل پیامکی کنید و سپس سایر مراحل را طی نموده و شروع به ارسال پیامک های انبوه به مخاطبین گوشی موبایل کنید. ما در سامانه آموت پیامک تمام آنچه را که برای ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی موبایل نیاز دارید را در اختیارتان گذاشته ایم تا به آسانی تبلیغات انبوه خود را از طریق این سامانه آغاز نمایید .

پنل پیامکی چیست و چگونه عمل می کند؟

نرم افزاری تحت وب است که هیچ گونه پیچیدگی ندارد و در تمامی مرورگرها باز می شود فقط کافی است به اینترنت متصل شوید و به راحتی ارسال پیامک از اینترنت داشته باشید .

مراحل ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین گوشی موبایل درسامانه پیامکی آموت پیامک

که در مورد گام سوم توضیحات کامل در ادامه داده می شود .

یکی از کلیدی ترین کاربردهای سامانه های پیامکی  و البته سامانه آموت پیامک امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه بدون هیچ محدودیت ارسال پیامک همراه اول ، ایرانسل و یا محدودیت در تعداد ارسال است  و همین موضوع شما را قادر می سازد که بتوانید تنها با صرف چند دقیقه  تبلیغات پیامکی خود را به سراسر کشور انجام دهید. برای اینکه بتوانید ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین گوشی موبایل خود انجام دهید نیاز است ابتدا این شماره ها را در پنل پیامکی خود بارگذاری وارد نمایید .

وارد سازی مخاطبین گوشی موبایل به پنل پیامکی

در پنل اس ام اس آموت پیامک شما می توانید به دو صورت مخاطبین گوشی موبایل خود را وارد دفترچه تلفن پنل خود نمایید :

به صورت دستی

همانطور که از نامش پیداست باید شماره های گوشی موبایل را یکی یکی به گروه دفترچه تلفن اضافه کنید.

 وارد سازی فایل اکسل

زمانی که تعداد مخاطبین گوشی موبایل شما زیاد باشند به صورت دستی وارد سازی  مخاطبین بسیار سخت و غیر معقول خواهد بود

در این شرایط نیاز است که شما بتوانید از مخاطبین گوشی موبایل خود خروجی اکسل تهیه نمایید .

اما چگونه ؟

نرم افزار اکسپورت مخاطبان در اکسل اندروید Contact Excel Export

از طریق این نرم افزار می توانید مخاطبین گوشی موبایل خود را با فرمت اکسل استخراج نمایید .این برنامه  همه اطلاعات مخاطبین، تماس‌ها و گزارش اس‌ام‌اس را به طور دوره‌ای ذخیره می کند. همچنین به شما امکان می‌دهد به راحتی مخاطبین خود را بر روی دستگاه‌تان بازیابی و یا ویرایش نمایید. از جمله ویژگی های این برنامه:

نرم افزار: IOS نرم افزار Convert to exet

این برنامه را می توانید از اپ استور دانلود و نصب نمایید و سپس از مخاطبین گوشی موبایل خود خروجی اکسل تهیه نمایید.

    گام نخست : ورود به پنل کاربری

    گام دوم : ورود به منوی دفترچه تلفن

    گام سوم : انتخاب مدیریت گروه و ایجاد گروه جدید

    گام چهارم : انتخاب گزینه وارد سازی اکسل و وارد کردن فایل اکسل تهیه شده و بارگذاری در گروه مربوطه

به همین سادگی می توانید از مخاطبین گوشی موبایل خود خروجی اکسل تهیه کنید و حالا وقت ارسال پیامک انبوه به مخاطبین گوشی موبایل شما که ذخیره کرده اید رسیده است .

از طریق انواع ارسال های گروهی در پنل پیامکی آموت پیامک می توانید ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبین گوشی موبایل را تجربه و از نتایج آن شگفت زده شوید.

خروج از نسخه موبایل