معرفی سامانه پیامک انبوه رایگان و نحوه ارسال سریع

آموت فراتر از یک سامانه پیامکی!

امروز ارسال پیامک انبوه در تبلیغات به عنوان جز جدانشدنی از رشد یک کسب و کار محسوب می شود و  برای جذب مشتریان بیشتر نیازمند استراتژی های مارکتینگ است. استراتژی هایی همچون استفاده از که بسیاری از رقبا از آن غافل هستند و نیز ارزان باشد .چنانچه صاحب کسب و کاری هستید و به دنبال راهی نو برای رونق کسب و کارتان می باشید، خرید سامانه پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند روشی مناسب برای جلب مشتری و افزایش فروش بیشتر باشد.

ارسال پیامک تبلیغاتی

به عنوان یکی از روش های تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند تا به صورت مستمر تبلیغات کنید. با نوشتن یک متن جذاب می توانید تبلیغات پیامکی جذابی اجرا کرده و کسب و کار خود را رونق دهید.  با استفاده از بانک شماره موبایل طبقه بندی شده در سامانه آموت ، قادر هستید تا به هر قشر و افرادی که می خواهید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و کمپین اس ام اس مارکتینگ خود را بصورت هدفمند بر اساس شغل ، منطقه ، جنسیت و حتی کد پستی اجرا نمایید .

کابرد سامانه پیامکی برای کسب و کارها

چرا باید پنل اس ام اس داشته باشم ؟

طبق آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعداد مشترکان تلفن همراه در پاییز 1401 از 145 میلیون و667 نفر عبور کرد و این آمار نشان می دهد استفاده از فرصت های سامانه پیامکی نه تنها بی تاثیر نیست بلکه تاثیر بیشتری بر تعامل با مشتریان و مخاطبان خواهد گذاشت و موجب رشد درآمد کارتان خواهد شد.

مزایای استفاده از روش ارسال پیامک تبلیغاتی

راه اندازی کمپین های تبلیغات پیامکی ( اس ام اس مارکتینگ ) از طریق پنل اس ام اس مزایای بسیاری نسبت به سایر روش های دیگر دارد .

پنل اس ام اس آموت چه امکاناتی دارد ؟

سامانه پیامکی آموت با ارائه پنل اس ام اس رایگان، و فضای کاربری بهینه شده تجربه ی دلپذیری از یک را برای شما به دنبال خواهد داشت. انواع شیوه های ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل اس ام اس آموت از جمله  ارسال پیامک منطقه ای و تبلیغات پیامک از روی نقشه است که به شما کمک می کند تا در سطح کشور ، کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

همچنین ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی در کنار (دکل آنتن ایرانسل ) در سامانه پیامکی آموت فعال است . یعنی شما می توانید با دقت بسیار بالا افراد و مخاطبین خود را شناسایی و آن ها را هدف تبلیغات پیامکی خودتان قرار دهید. ابزار های لازم برای ،پیامک تبریک تولد مشتریان و… تنها نمونه ی کوچکی از امکانات رایگان پنل پیامکی شما خواهد بود. همچنین پنل اس ام اس رایگان آموت با ارائه قابلیت اتصال سایت ، نرم افزار شما را به سامانه پيامك فراهم می کند .

پنل پیامکی آموت بهترین گزینه ی ارسال پیامک تبلیغاتی

چرا پنل اس ام اس آموت را انتخاب کنیم ؟

سامانه پیامکی آموت فعالیت خود را در زمینه ارسال پیامک کوتاه در سال 1387 آغاز کرده و با به ارائه امکانات پیشرفته رایگان و پشتیبانی حرفه ای توانسته در زمینه تبلیغات پیامکی و جذب مشتری پیشرو باشد.

چگونه پنل پیامکی آموت را تهیه کنیم ؟

در شرکت پیامکی پیامرسان ، پنل های مختلفی برای کسب و کارهای مختلف قرارداده شده است اما پیشنهاد ما استفاده از ثبت نام رایگان برای بررسی امکانات سامانه پیامکی پیامرسان بصورت کاملا رایگان است. برای و دریافت پنل اس ام اس رایگان آموت تنها کافیست ثبت نام کنید. پس از تکمیل ثبت نام، تمامی امکانات سامانه پنل پیامکی ، بدون نیاز به پرداخت هزینه برای شما فعال می گردد . پس از ثبت نام در آموت شما صاحب یک پنل اس ام اس رایگان + خط اختصاصی 5000 هدیه + پنل پیام صوتی می شوید .

چرا باید پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی یک روش تبلیغات ارزان است که قابلیت اجرا از طریق و هدفمند را دارد. همچنین دریافت پیامک تبلیغاتی توسط مخاطبین نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد. در نتیجه می توان گفت تبلیغات پیامکی همچنان یکی از روش های تبلیغاتی پربازده است که بسیاری از همکاران و رقبا شما از آن غافل شده اند .تنها کافی است از پنل آموت یک پنل اس ام اس رایگان دریافت کنید و شروع به ارسال پیامک های تبلیغاتی نمایید.

بهترین روش های ارسال پیامک تبلیغاتی

سامانه پیام کوتاه آموت به عنوان پنل تخصصی ارسال پیام کوتاه توانسته به بیش از 300+ هزار کاربر خدمات مختلفی از ارسال پیامک تبلیغاتی تا راهکارهای حفظ مشتری و تعامل با آن ها را ارائه دهد.

ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل اس ام اس آموت

ما در بیش از 5 ساعت ( 15 ویدیو ) آموزش انواع ارسال پیامک تبلیغاتی آماده کرده ایم . این ویدیو ها کاملا رایگان است و به شما کمک می کند تا بتوانید خودتان از هر روش ارسال پیامک تبلغاتی که نیاز دارید استفاده کنید. همچنین در پنل پیامکی نیز نکات مهم و راهنمای های لازم نوشته شده است که پیش از ارسال پیامک تبلیغاتی می توانید از آنها استفاده کنید.

بهترین ابزار برای ارسال و دریافت پیامک‌های شما

پنل ارسال پیامک آموت ، بهترین ابزار برای ارسال و مدیریت پیامک های دریافتی است که شما می توانید بصورت رایگان از منشی پیامکی آن استفاده کنید. منشی پیامکی در سامانه پیامک تبلیغاتی آموت این امکان را به شما می دهد تا پیامک ها را دریافت کند و به ازای شروط خاص اقدام خاصی را برای شما انجام دهد و حتی یک پاسخگویی خودکار و هوشمند داشته باشید.

آیا تبلیغات پیامکی بازدهی دارد ؟

شاید خیلی از افراد تصور کنند که دیگر دوران تبلیغات پیامکی و سیستم پیامکی گذشته است یا بازدهی مناسبی ندارد. اما اگر متن جذابی برای پیام کوتاه آماده کنید و برای افراد مناسب ارسال کنید، می توانید بیشترین بازدهی را از این روش تبلیغاتی دریافت کنید. پیامک تبلیغاتی شما باید شروع خیره کننده ای داشته باشد و یک متن پیامک تبلیغاتی را برای همه افراد ارسال نکنید! پیشنهاد می کنیم از روش های تفکیک شده ای که در سامانه پیامکی آموت وجود دارد استفاده کنید تا نرخ تبدیل خود را از طریق اس ام اس مارکتینگ افزایش دهید. نکته مهمی که در پایان باید بدانید این است که استمرار در تبلیغات پیامکی یکی از عواملی است که می تواند بازدهی این روش تبلیغاتی را برای شما افزایش دهد.

خروج از نسخه موبایل