اجتماعیبرترین های کسب و کار

راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس 9270

در این راهنمای خرید سرخ کن 9270 فیلیپس (Airfryer Philips HD9270)، اطلاعات مفیدی را در خدمت شما عزیزان قرار خواهیم‌داد تا برای خرید این دستگاه ارزشمند، راحتتر تصمیم‌گیری نمایید. اما اگر بپرسید از بارزترین ویژگی‌های این دستگاه چیست، می‌توان گفت که غذاهای مختلفی مانند سیب زمینی سرخ کرده با طعم عالی و 90 درصد چربی کمتر خواهید داشت! به لطف فناوری Rapid Air از غذاهای سالمی لذت ببرید که از بیرون ترد و در داخل لطیف هستند. همچنین قیمت سرخ کن 9270 فیلیپس کاملا مقرون به صرفه بوده و می‌توانید با خیالی راحت نسبت به خرید ان اقدام نمایید.

دفترچه راهنمای سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9270 | سرخ کن فیلیپس 9270 | سرخ کن فیلیپس 9270 سفید

راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس 9270

سرخ کن 9270 فیلیپس یک سرخ کن هواپز پیشرفته است که به شما امکان می‌دهد غذاهای خوشمزه و ترد بدون چربی اضافه بپزید. تقریبا می‌توان گفت که این مدل با سایر دستگاه‌های هم رده خود در این برند، ویژگی‌ها و تنظیمات از پیش تعیین شده یکسانی دارد اما در اندازه، قیمت و قدرت متفاوت است.

اگر واقعاً می‌خواهید به سراغ محصولات درجه یک بروید، در مورد سرخ کن 9270 فیلیپس جای هیچگونه تردیدی نیست. محفظه پلاستیکی از یک طرف شیک به نظر می‌رسد و از طرف دیگر سودمند است؛ زیرا گرمای کمی را جذب می‌کند.

این سرخ کن بیشتر به دلیل فناوری ثبت اختراع Rapid-Air شناخته شده است و همانند فر، سرخ کردن یکنواخت و کم بو باید با گردش هوا بسیار سریع امکان پذیر باشد. علاوه بر این، فیلیپس قول داده است که این روش باید تا 80 درصد در چربی صرفه جویی کند. سرخ کن فیلیپس 9270 با 2000 وات و ظرفیت 1.2 کیلوگرم یکی از قوی‌ترین سرخ کن‌های موجود است و از طریق یک صفحه نمایش دیجیتال کنترل می‌شود که با آن می‌توان زمان و دما را تنظیم کرد. همچنین به لطف فیلتر هوای داخلی به سختی متوجه بویی خواهیدشد و نتیجه کار سرخ کردن بسیار شبیه فر است.

این دستگاه با ابعاد 38.9 x 38.9 x 38.8 سانتی‌متر به یک وسیله جمع و جور و کاربردی تبدیل شده است. برای خرید 4 مدل از پرفروش‌ترین سرخ کن‌های محبوب فیلیپس به این مقالعه مراجعه کنید.

پردازش و مدیریت سرخ کن 9270 فیلیپس

در این راهنمای خرید سرخ کن فیلیپس 9270 بد نیست بدانید که دستگاه دارای ظرفیت 1.2 کیلوگرم، نیاز به 2000 وات و با ولتاژ 240 ولت دارد. به طور معمول دستگاه به خاطر ابعادش به سادگی در پلاستیک نگهداری می‌شود و سبد آن نیز از فولاد ضد زنگ و محفظه پخت و پز از روکش فلز شده ساخته شده است.

Philips Airfryer 9270 با مواد باکیفیت خود، کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با طراحی کلاسیک و در عین حال بصری خود بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سرخ کن هواپز با سیستم گردش هوای گرم پیچیده طراحی شده و این مشخصات، حرارتی بهینه را برای هر غذایی که در حال آماده شدن است ایجاد می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌شود. از نظر دوام، هیچ چیز غیرعادی در مورد این دستگاه نیافتیم و طبق معمول، محصولات فیلیپس طول عمر بالایی دارند. اگر مشکلی پیش آمد، به لطف ضمانت 2 ساله سازنده، دیگر نیازی نیست نگران باشید و برای انجام این کار، با فاکتور در وب سایت رسمی فیلیپس برای ضمانت 3 ساله سازنده حتی طولانی تر ثبت نام کنید.

دفترچه راهنمای سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9270 | سرخ کن فیلیپس 9270 | سرخ کن فیلیپس 9270 سفید

عملیات لمسی بصری

یک صفحه نمایش ساده به سرخ کن 9270 فیلیپس اجازه می‌دهد تا تمام تنظیمات و برنامه‌های مهم خوانده شود و دارای صفحه نمایش لمسی کاربر پسند است. کنترل‌های دیجیتال شامل تایمر، اطلاعات وضعیت و ویژگی خاموش شدن خودکار بوده و کنترل کننده دما به طور مداوم در دمای دلخواه بین 65 تا 200 درجه سانتیگراد قابل تنظیم است و حتی دارای یک حافظه مورد علاقه برای ذخیره ظرف مورد علاقه شما خواهدبود.

برای پر کردن Airfryer HD9270 Philips، کاسه، سینی و سبد را با استفاده از دسته بزرگی که روی ریل می‌چرخد را بیرون بکشید. وقتی همه چیز را تهیه کردید، به راحتی می‌توانید هر نوع غذایی را داخل آن قرار دهید: از مرغ گرفته تا همبرگر.

سخن پایانی

سازنده این محصول به توزیع یکنواخت دما اهمیت زیادی داده است؛ به طوری که کل محفظه پخت مطابق با آن بهینه شده و علیرغم عدم وجود بازوی همزن، بازهم کار شما را انجام می‌دهد. Airfryer Philips HD9270 همه کاره خواهدبود؛ چه کباب کردن، پختن، سرخ کردن، همه این کارها با آن امکان پذیر است و در نهایت، همه غذاهای آماده شده توسط آن بسیار سالم تر از سرخ کن‌های معمولی هستند، زیرا تقریباً تمام کارها به جای روغن یا چربی با هوای گرم انجام می‌شوند. با این حال، لوازم مورد نیاز برای پخت یا کباب کردن در تحویل گنجانده نشده و به همین دلیل، ممکن است ناچار باشید آنها را جداگانه تهیه کنید. تمام اطلاعات مربوط به تنظیمات زمان و دما و بسیاری از ایده‌های عالی دستور پخت را می‌توانید در کتاب دستورالعمل ارائه شده و در نرم‌افزار آن پیدا کنید. امیدواریم که با خرید این دستگاه سرخ کن فیلیپس، بتوانید بهترین غذاها را برای خود و عزیزانتان تهیه نمایید.