اجتماعیبرترین های کسب و کار

نکاتی که باید در نگهداری و شستشوی کت و شلوار رعایت کنیم

نکات مراقبت از کت و شلوار

کت و شلوار مانند سایر لباس ها نیست که بتوان آن را هر روز پوشید. باید به کت و شلوارتان استراحت بدهید زیرا الیاف آن حساس هستند و با استفاده زیاد به زودی آسیب می بینند. اگر نیاز دارید که هر روز از کت و شلوار استفاده نمایید بهتر است که دو دست کت و شلوار تهیه کنید تا با عوض کردن آنها نیاز کمتری به شستشو داشته باشند. اگر بودجه محدودی دارید توصیه می شود که یک شلوار مناسب با کت تهیه کنید زیرا شلوار زودتر از کت خراب میشود.

شستن کت و شلوار | کاور لباس زیپ دار | کاور لباس شیک

جیب های کت و شلوارتان را خالی نگه دارید.

قرار دادن اجسام زیاد یا سنگین در جیب کت باعث میشود پارچه آن از حالت اولیه خارج شود و فرم خود را از دست بدهد.
مراقب جسمهای تیز مانند سوئیچ و … باشید. هنگامی که میخواهید کت و شلوارتان را آویزان کنید حتما جیب های آن را خالی کنید.

 مراقب نحوه تا کردن کت و شلوار باشید

اگر قصد مسافرت دارید و نیاز دارید که کت و شلوار به همراه خود ببرید اما کاور لباس ندارید، بهترین گزینه برای حمل آن استفاده از کاور مخصوص کت و شلوار است. اما اگر فضای کافی ندارید و میخواهید از چمدان استفاده کنید کت و شلوار را به شیوه ای که در تصویر زیر مشخص شده است تا کنید.

لکه گیری کت و شلوار را به موقع انجام دهید.

اگر بر روی کت و شلوار لکه ایجاد شده است در اولین فرصت اقدام به تمیز کردن آنها کنید. لکه های ساده و کوچک را میتوانید خودتان در منزل بشویید، اما برای لکه های بزرگ و روغنی کت و شلوارتان را در اسرع وقت به خشکشویی بسپارید. ضمنا به این نکته نیز دقت کنید که کت و شلوار را بیش از حد خشکشویی نکنید؛ نهایتا ۵ بار در سال. مطمئنا پس از استفاده های متعدد از کت و شلوار بر روی آن چروک ایجاد خواهد شد. برای رفع چروک کت و شلوار به هیچ عنوان از اتو استفاده نکنید. اتو آسیب زیادی به بافت لباس وارد میکند و عمر لباس را کاهش می دهد. بهترین روش برای از بین بردن چروک کت و شلوار استفاده از است. شما میتوانید یک بخارشو تهیه کنید و یا از بخار حمام استفاده کنید. هنگامی که به حمام میروید کت و شوارتان را در گوشه ای آویزان کنید تا بخار حمام چروک های آن را تا حد زیادی از بین ببرد.

نحوه نگهداری کت و شلوار در کمد

کت و شلوار نسبت به بقیه لباس ها وزن بیشتری دارد. به همین دلیل از چوب لباسی های پلاستیکی یا سیمی ارزان قیمت استفاده نکنید. زیرا آنها تغییر شکل میدهند و باعث چروک شدن و تا افتادن بر روی لباس خواهند شد. بهتر است از چوب لباسی های چوبی با عرض شانه متناسب برای آویختن کت و شلوار استفاده نمایید. برای تمیز نگه داشتن کت و شلوار برس زدن به آن قبل از هر بار پوشیدن را فراموش نکنید. اگر میخواهید کت و شلوار تا زمان سشتشوی بعدی تمیز بماند یک برس مرغوب تهیه کنید و کت را به صورت از بالا به پایین برس بکشید.

از کاور مخصوص استفاده کنید

هنگام خرید کت و شلوار در یک کاور پلاستیکی به شما تحویل داده خواهد شد. این کاور ها برای استفاده طولانی مدت مناسب نخواهند بود؛ زیرا مانع رسیدن جریان هوا به کت و شلوار میشوند در حالی که این لباس ها باید در معرض جریان هوا باشند تا بوی بدی نگیرند و الیاف آنها دچار مشکل نشود. کاورهایی تهیه کنید که جریان هوا را از خود عبور می دهند.

مراقبت از کت و شلوار برای انبار کردن طولانی

کت و شلوار را پیش از قرار دادن طولانی مدت در کمد و انبار کردن حتما تمیز کنید. کت و شلوار را اگر کثیفی زیادی دارد به خشکشویی بسپارید و یا اگر به صورت جزئی کثیف شده است؛ آن را به خوبی شستشو و کنید و سپس آن را انبار کنید. اگر شستشوی کت و شلوار را انجام ندهید و به صورت کثیف داخل کاور و کمد بگذارید پس از چند ماه با یک کت و شلوار چند برابر کثیف تر، با بویی بسیار بد مواجه خواهید شد که در مواردی حتی بو و لکه آن برای همیشه ماندگار میشود و مجبور خواهید شد آن را دور بریزید

شستشو و نگهداری کت و شلوار

شستشو و تمیز کردن کت و شلوار، از جمله مهم ترین کارها برای نگهداری این لباس می باشد. که باید در یک خشکشویی معتبر انجام شود. چرا که الیاف آن حساس و آسیب پذیر است و در صورت استفاده و شستشو مداوم بافت آن آسیب می بیند. امروزه شستشو به یکی از دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مردم تبدیل شده است. این کار از جمله موارد سختی بوده که برای آن نکات خاصی باید در نظر گرفت. پیشنهادی که می شود این است که شستن کت و شلوار را به هیچ وجه در منزل انجام نداده و آن را به مراکز شستشو بسپارید. چون امکان هر گونه آسیب رسیدن به لباس را کاهش می دهد. و سبب ماندگاری بیشتر لباس شما می گردد.

از جمله نکات مهم دیگر در نگهداری کت و شلوار می توان از عدم استفاده از اجسام سنگین در جیب آن اشاره کرد. همچنینی یکی از موارد مهمی که در نگهداری آن بسیار مهم می باشد، نحوه صحیح تا کردن آن است. که در صورت عدم رعایت آن، می تواند در بافت آن آسیب ایجاد کند.

قیمت مناسب

یکی از اصلی ترین دلایل سپردن کت و شلوارها به خشکشویی و عدم شستشو در خانه، قیمت پایین شستشو و اتو کت و شلوار ها می باشد؛ به همین منظور افراد بسیاری با توجه به قیمت مناسب، این را انتخاب می کنند. در خشکشویی واش تاش می توانید با مناسب ترین قیمت از خدمات ویژه اتوشویی و خشکشویی کت و شلوار ما استفاده نمایید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید. و از انواع خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

کیفیت بالای خدمات خشکشویی

دلیل دومی که افراد را وادار به انتخاب خدمات مراکز شستشو می نماید، کیفیت بالای شستن کت و شلوار نسبت به شستشوی معمولی خانگی می باشد. زمانی که لکه ای بر روی کت و شلوار شما می افتد، شما ممکن است آن را با هر روشی که می دانید پاک نمایید، اما باید گفت در بسیاری از موارد لکه ها پاک نمی شود. اینجاست که بهترین گزینه انتخاب (Laundry) می باشد. که با استفاده از تجهیزات مدرن و مواد شوینده مناسب خیال شما از بابت شستشوی تمیز کت و شلوار آسوده خاطر می نماییم.

همچنین روش های شستن لباس نیز بسیار با اهمیت است. چرا که در خانه اولین گزینه شستشو با آب می باشد. این کار آسیب های متعددی را به بافت لباس وارد می کند. همچنین می تواند باعث رنگ پریدگی و تغییر در سایر لباس شود. اما استفاده از بهترین روش ها و البته ابزار در خشکشویی ها مانع از به وجود آمدن این مشکلات می شود. و با بهترین کیفیت این کار انجام می شود.

اتوکشی حرفه ای

بسیاری از افراد حساسیت بالایی در پوشیدن کت و شلوار های خود دارند؛ اگر حساس هم نیستید، زیبایی شلوار و کت پارچه ای  به اتو دقیق آن می باشد. در اتو کت و شلوار باید به خط های اتو و زاویه ها دقت داشت در غیر این صورت لباس روی بدن خوب نمی ایستد. اگر به دنبال این هستید  لباس های شما خوب اتو شود، و مانند روز اول شکل و ظاهر خود را داشته باشد. فقط کافی است، با ما تماس حاصل فرمایید. تا ما با اتوکشی حرفه ای و در کوتاه ترین زمان، شلوار و کت های شما خوش پوشان را تحویل دهیم. این مجموعه با استفاده از بهترین ماشین ها و ابزار اقدام به این کار می کند. به همین دلیل کیفیت نهایی البسه های تحویلی بسیار مطلوب می باشد.

افزایش عمر کت و شلوار

همان طور که اشاره کردیم استفاده از روش های سنتی و آبشویی سبب کاهش عمر کت و شلوار شما می شود. و امکان ایجاد آسیب به ساختار و بافت لباس را افزایش داده و حتی می تواند کثیفی و لکه را نیز در سطح لباس تشدید و پخش کند. اما در روشه های خشکشویی با استفاده از بهترین روش ها سبب حفظ ساختار و کیفیت لباس شما می شود. و با اتوکشی حرفه ای طول عمر و میزان استفاده شما از این لباس را افزایش می دهد. پس حتما برای این کار از کت و شلوار این مجموعه استفاده نمایید.