برای اناخاب درب لای خوب چه شاخص هایی را باید مد نظر داشته باشیم؟

اهمیت ساخت و طراحی لابی مدرن و کلاسیک

طراحی دکوراسیون درب لابی مروزه مورد توجه کاربران و انبوه سازان قرار گرفته است. آپارتمان یا مراکز تجاری اگر دکوراسیون لابی درست و اصولی داشته باشد، افرادی که وارد می‌شوند حس بهتری نسبت به آپارتمان های خواهند داشت. لابی شلوغ ظاهر مناسبی ندارند. استفاده از انواع چوب در لابی امروزه به یک اصل مهم در طراحی دکوراسیون لابی تبدیل شده است. با توجه به اینکه چوب بافت انعطاف پذیری دارد، می توانید انواع سقف کاذب، دیوارکوب، اجرای قرنیز و غیره را در لابی انجام دهید.

بهترین طراح دکوراسیون داخلی کیست؟

طراحی لابی مدرن و کلاسیک باید به شکل استاندارد و اصولی انجام شود. برای مشاهده لابی مدنظر خود با شرکت طراح و دیزاینر های منازل تماس حاصل نمایید. یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت انواع دیوار، درب و کمد های دیواری شرکت آتاک درب بوده که پروژه های موفقیت در زمینه طراحی لابی دارند. مجموعه ای را انتخاب کنید که سابقه بسیاری در طراحی داخلی داشته تا در زمان ساخت دچار مشکل نشود. در نتیجه انتخاب تیم اجرایی ماهر اهمیت بسیار بالایی در طراحی دکوراسیون داخلی لابی ساختمان دارد.

عوامل مهم در طراحی لابی مدرن و کلاسیک

متراژ لابی آپارتمان برای ساخت دکوراسیون جدید اهمیت بسیاری در نحوه طراحی و اجرای دکوراسیون تاثیرگذار خواهد بود. اگر لابی شما با محدودیت فضا روبرو شود، قدرت مانور کمتری خواهید داشت. میزان وسعت و ارتفاع سقف را نیز در نظر داشته باشید. در طراحی لابی کوچک سبک مدرن و در لابی های بزرگ سبک کلاسیک بهتر خواهد بود. برای نتیجه گیری بهتر با کارشناسان دکوراسیون در تماس باشید. در زمان سفارش به هزینه های اجرا لابی مدرن و کلاسیک توجه نمایید که نقش مهمی در سفارش شما خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با گروه های تخصصی طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی تماس حاصل نمایید. برای استعلام آخرین قیمت به سایت آتاک درب مراجعه نمایید.

در طراحی لابی از قسمت های مختلف منزل از جمله نمای ساختمان الهام گرفته می شود که به صورت کلاسیک یا مدرن ساخته شود. انتخاب روکش درب توجه به کیفیت ساخت و جنس چوب استفاده شده اهمیت بسیار بالایی دارد. بهتر است از چوبی استفاده کنید که در طراحی لابی هتل ها و ساختمان های شیک استفاده می شود. در نظر داشته باشید که استفاده از اکسسوری ها مانند گیاه های آپارتمانی همچنین محوطه سازی و فضای سبز نیز می‌تواند در جلوه بیشتر ساختمان و لابی شما موثر واقع شود.

نور پردازی در ساختمان

توجه به نورپردازی ساختمان و لابی اهمیت بسیار بالایی دارد و این کار توسط افراد متخصص انجام می شود. نورپردازی نمای بیرونی ساختمان، محوطه ورودی، سالن راهروها، سالن انتظار و لابی باید هماهنگی داشته و از تکنولوژی روز دنیا مانند اینترنت اشیا می توانید استفاده نمایید. به عنوان مثال می توانید از نور طبیعی و نور مصنوعی در پروژه های طراحی استفاده نمایید. برای سفارش انواع درب ضد سرقت درب های چوبی، فلزی و ساخت و طراحی دکوراسیون داخلی منازل به شرکت آتاک درب مراجعه نمایید.

سایر موارد مهم طراحی لابی مدرن و کلاسیک

توجه به رنگ و نوع کفپوش لابی آپارتمان، توجه به کانتر، میز لابی، انتخاب رنگ و نوع پوشش دیوار ها، انتخاب رنگ و نوع مبل بر اساس طرح های دکوراسیون لابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. سعی کنید در انتخاب کفپوش ها از کفپوش رنگ روشن استفاده نمایید. در نظر داشته باشید اگر لابی شما پر رفت و آمد است، از کف سنگی و اگر رفت آمد آنچنانی در آن وجود ندارد، از پارکت می توانید استفاده نمایید. در ضمن میز لابی جزو اولین قسمتی است که مهمانان در زمان ورود با آن مواجه می‌ شود که باید لوکس استاندارد برای مهمانان باشد. برای اطلاع از سایر موارد مهم در طراحی لابی مدرن و کلاسیک به سایت آتاک درب مراجعه نمایید.

چه فاکتورهایی را برای انتخاب درب ورودی آپارتمان ها باید در نظر گرفت؟

درب ورودی آپارتمان اولین عنصری است که بیننده قبل از رسیدن به فضای داخلی آپارتمان با آن روبه رو می شود؛بنابراین انتخاب یک درب زیبا یکی از نشانه های آپارتمان های مدرن امروزی است. اما باید توجه کرد علاوه بر زیبایی فاکتور های مهم دیگری نیز وجود دارد که بایستی به آنها توجه کرد. این فاکتورها برگرفته از انتظاراتی است که ما از نصب یک درب خواهیم داشت و اصولا جزء وظایف یک درب ورودی می باشد.

    عایق صوتی و حرارتی

غیر از دیوارها و پنجره ها که باید عایق خوب صوتی و حرارتی باشند درب های ورودی آپارتمان نیز می توانند تا حد زیادی از انتشار صداهای داخل به بیرون و نفوذ صداهای بیرون به داخل و همچنین از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنند و موثر در حفظ آرامش محیط آپارتمان باشند.

    ضد احتراق

در صورتی که یک درب ورودی آپارتمان خاصیت ضد احتراق بودن را نیز داشته باشد از انتشار حریق از فضای داخل به بیرون و بالعکس جلوگیری خواهد کرد. وجود چنین پارامتری در برج های مسکونی دارای ضرورت بیشتری می باشد.

    شکل مناسب

درب ورودی آپارتمان باید متناسب با معماری ساختمان انتخاب شود.که متاسفانه کمتر به این موضوع اهمیت داده می شود و بسیار دیده می شود دربی با طراحی کاملا مدرن برای مجتمعی با نما و طراحی کلاسیک و بالعکس استفاده می شود.

    وزن مناسب

هنوز برخی وزن بالای درب ها را خصوصا برای درب های ضد سرقت یک امتیاز می دانند در صورتی که وزن زیاد درب خصوصا زمانی که لولاها تقویت نشده باشند باعث افتادگی لنگه درب می شود و مشکلات عدیده ای در باز و بسته شدن درب به وجود خواهد آورد.اما نکته مهم در این است که پایین آوردن وزن مرده ساختمان یکی از مواردی است که در طراحی ساختمان ها بایستی رعایت شود. به عنوان مثال ضخامت ورق فلزی زیرین درب های ضد سرقت ترک در صورتی که ۰.۸ میلی متر باشد از نظر امنیتی و کیفی قابل تایید است هرچند این ورق ها را با ضخامت بالاتر هم در سری های لوکس به کار می برند اما یک لحظه این سوال را بپرسید آیا سارقان برای سرقت آپارتمان ها با دستگاه هوا برش اقدام به تخریب می کنند؟!!!!!

    استحکام بالا

درب های ورودی آپارتمان به دلیل رفت و آمد بسیار ،اسباب کشی وبرخورد اشیاء همواره در معرض آسیب قرار دارند.پس هنگام انتخاب درب ورودی برای آپارتمان به دنبال درب هایی باشید که از مقاومت بالاتری در برابر ضربه و خش برخوردار باشند.

    مناسب با اقلیم منطقه

اگرچه دربهای آپارتمانی در مدل ها و رنگ های مختلف برای تمام نقاط کشور تولید می شوند،اما فراموش نکنید که انتخاب شما در مرحله اول باید بر اساس اقلیم منطقه باشد.درب هایی که برای مناطق خشک و سردسیری استفاده می شوند با درب هایی که برای مناطق مرطوب به کار می روند باید متفاوت باشند.با توجه به اینکه عمده تولیدات درب،توسط سازندگان مسکن خریداری می شود،عدم توجه کافی آنها به بحث اقلیم و مصالح ساختمانی باعث شده است صنعتگران نیز از تولید درب های مناسب با اقلیم های مختلف فاصله بگیرند.و این امر باعث خواهد شد عمر مفید درب های تولیدی در برخی مناطق پایین باشد که خود ضربه ای به اقتصاد کشور خواهد بود.

    ضد سرقت

برای تامین امنیت یک ساختمان لازم است که درب ورودی آپارتمان از نوع ضد سرقت باشد و به جرات می توان گفت انتخاب یک درب ضد سرقت یا بهتر بگوییم درب ایمن نه تنها ضریب امنیت ورودی آپارتمان را بالا خواهد برد بلکه به خاطر ساختار درب های ضد سرقت می توان با استفاده از عایق های صوتی و حرارتی در فضای میانی درب ضد سرقت بسیاری از فاکتورهای ذکر شده قبلی را نیز تحت پوشش قرار داد.

خروج از نسخه موبایل