آشنایی با کپسول لاکتوزینک درمکس

ترکیبات لاکتوزینک چیست؟

کپسول لاکتوزینک محصولی از برند درمکس و تولید شرکت داروسازی پارس حیان است که در بسته بندی 30 عددی در بازار وجود دارد. این مکمل حاوی انواع ویتامین‌ها، عصاره‌های گیاهی و مواد معدنی ضروری برای سلامت پوست می‌باشد که مقدار هر یک از این ترکیبات مطابق با جدول زیر است:

عنوان مقدار
عصاره بنفشه سه رنگ 262.5 میلی‌گرم
عصاره گزنه 26.25 میلی‌گرم
عصاره گیاه دم اسب 26.25 میلی‌گرم
زینک (روی) 10 میلی‌گرم
سلنیوم 25 میکروگرم
ویتامین B1 700 میکروگرم
ویتامین B2 800 میکروگرم
ویتامین B3 5 میلی‌گرم
ویتامین B5 5 میلی‌گرم
ویتامین B6 2 میلی‌گرم
ویتامین E 10 واحد بین‌المللی
بتاکاروتن 1000 میکروگرم
لاکتوفرین 20 میلی‌گرم

ترکیبات کپسول لاکتوزینک به گونه‌ای انتخاب شده که فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هرگونه شیرین‌کننده و مواد نگهدارنده می‌باشد. در نتیجه مصرف آن برای بسیاری از گروه‌ها امن خواهد بود.

Getting to know Dermax Lactozinc capsules

قرص لاکتوزینک درمکس برای چیست؟

مهم‌ترین ویژگی قرص لاکتوزینک درمکس کمک به سلامت و پاکسازی پوست است. این فرآورده به کاهش آکنه نیز کمک کرده و التهابات ناشی از آن را کم می‌کند. برای آشنایی بیشتر با قرص لاکتوزینک بهتر است خواص برخی از مهم‌ترین ترکیبات آن را بشناسیم. این عصاره به واسطه مواد موثره خود سبب کاهش التهابات پوستی، کمک به رفع آکنه و حفظ سلامت پوست می‌گردد. گیاه بنفشه سه رنگ روی رشد باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی اثر مهارکننده دارد و به دلیل وجود ترکیبات فنولی و فلاونوئیدی دارای خواص آنتی اکسیدانی است. از همین رو در محافظت سلول‌های پوستی از آسیب رادیکال‌های آزاد موثر است.

این عصاره با دارا بودن خاصیت ضد آندروژنی، سبب مهار آنزیم 5- آلفا ردوکتاز می‌شود و به پیشگیری و رفع آکنه کمک می‌کند. در واقع گیاه گزنه از آنجایی که دارای خواص ضد التهابی است، می‌تواند تورم و قرمزی جوش‌ها را کم کند. علاوه بر این گزنه خواص ضد باکتریایی هم دارد که به از بین بردن سطح باکتری‌های موجود روی پوست کمک می‌کند. از همین رو باعث برطرف شدن جوش‌های صورت نیز می‌شود. این عصاره دارای عملکرد ضد التهابی بوده و با تحریک فعالیت سلول‌های استئوبلاست، سبب کمک به تحریک سنتز کلاژن از یک سو و کمک به ترمیم و بازسازی پوست از سوی دیگر می‌گردد.

روی (Zinc) 

این عنصر معدنی با دارا بودن خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و کنترل‌کننده ترشح چربی از غدد سباسه پوست به ترمیم و بازسازی ساختار پوست آسیب‌دیده کمک می‌کند. علاوه بر این زینک موجب تقویت سیستم ایمنی بدن و کنترل و کاهش التهاب نیز می‌شود. از همین رو باعث کاهش آکنه، پاکسازی و رفع چربی اضافی پوست شده و از تولید بیش از حد سبوم جلوگیری می‌کند.

این پروتئین طبیعی دارای خواص ضد میکروبی بر علیه طیف گسترده‌ای از باکتری‌های گرم منفی و مثبت از جمله باکتری تولیدکننده آکنه پروپیونی باکتریوم آکنس و یا سودوموناس آئروژینوزا و اشرشیاکلی می‌باشد. همچنین از خواص ضدالتهابی و اثرات آنتی‌اکسیدانی نیز برخوردار است. لاکتوفرین با کمک به مهار رشد باکتری‌های مضر در حفظ سلامت پوست‌های دارای آکنه، پاکسازی پوست و کاهش آکنه بسیار موثر عمل می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، مکمل درمکس لاکتوزینک ترکیبی از مخلوط ویتامین‌ها، لاکتوفرین، روی، بتاکاروتن و عصاره‌های گیاهی بوده که در جهت کمک به سلامت و پاکسازی پوست و بهبود التهابات ناشی از آکنه، تاثیر بسزایی دارد.

قرص لاکتوزینک برای جوش

قرص لاکتوزینک به واسطه ترکیبات فوق‌العاده خود علاوه بر پاکسازی پوست، سبب از بین رفتن جوش و آکنه می‌شود و التهابات ناشی از آن‌ها را کاهش می‌دهد. ترکیبات موجود در کپسول لاکتوزینک به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بوده و با مهار رشد باکتری‌های مضر در کاهش آکنه و جوش موثر عمل می‌کنند. عصاره گزنه در مکمل لاکتوزینک می‌تواند تورم و قرمزی جوش‌ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

نحوه مصرف کپسول لاکتوزینک

جهت اطلاع از بهترین نحوه مصرف قرص لاکتوزینک بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. اگر پزشک دستور خاصی تجویز نکرده باشد، می‌توانید روزانه یک عدد کپسول را با آب فراوان میل کنید. جهت کسب بهترین نتیجه از قرص لاکتوزینک لازم است به مدت 30 روز مصرف را ادامه دهید. اما دقت داشته باشید مقدار توصیه شده را افزایش ندهید مگر اینکه پزشک شما مجوز افزایش را داده باشد. جهت مصرف کپسول لاکتوزینک در دوران بارداری و شیردهی مشورت با پزشک یا داروساز ضروری است. همچنین در صورتی که به فرآورده و یا اجزای آن حساسیت دارید، قبل از استفاده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

عوارض قرص لاکتوزینک درمکس

قرص لاکتوزینک درمکس دارای عواض جانبی بسیار خفیفی می‌باشد که به ندرت مشاهده می‌شوند. با این حال در صورتی که به مدت طولانی استفاده شود و یا بیشتر از میزان توصیه شده مصرف شوند، ممکن است برخی عوارض جانبی را به همراه داشته باشند. در صورتی که عوارض جانبی ادامه پیدا کردند و یا بدتر شدند، مصرف قرص لاکتوزینک درمکس را قطع کنید و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

قیمت کپسول لاکتوزینک درمکس

جهت خرید و اطلاع از قیمت کپسول لاکتوزینک درمکس می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. محصولات مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده خواهند شد. دقت کنید جهت خرید محصولات دارویی اصل و با مجوز سازمان غذا و دارو لازم است به مراکز و سایت‌های معتبر مراجعه نمایید.

قرص لاکتوزینک برای چیست

اثرات لاکتوزینک درمکس بر روی پوست شما می‌تواند بسیار موثر و چشمگیر باشد. به طور کلی، مزایای لاکتوزینک به شرح زیر است:

  • بهبود شادابی و سلامت پوست
  • کاهش آکنه‌های پوستی
  • کاهش فاکتور‌های التهابی فعال در پوست شما
  • تامین ویتامین‌های گروه B و زینک
  • کمک به بهبود رشد و سلامت مو
  • افزایش تولید کلاژن پوستی و نشاط پوست

ترکیبات لاکتوزینک

گل بنفشه

گل بنفشه گیاهی است که از گذشته برای بیماری های پوستی استفاده می‌شد و برخی از مزایای این گیاه موجود در لاکتوزینک عبارتند از:

  • ضد التهاب: گل بنفشه موجود در لاکتوزینک حاوی ترکیباتی است که دارای خواص ضد التهابی هستند. این ترکیب می‌تواند به کاهش قرمزی، تورم و خارش پوست در بیماری‌های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک کند.
  • کاهش آکنه: گل بنفشه دارای خواص قابض است، به این معنی که می‌تواند به سفت شدن پوست و کاهش ظاهر منافذ کمک کند. به همین دلیل، این ترکیب می‌تواند برای افرادی که مستعد ابتلا به آکنه هستند، مفید باشد.
  • آنتی‌اکسیدان: گل بنفشه موجود در لاکتوزینک منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها است که می‌توانند از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت کنند و سبب کاهش علائم پیری پوست شما شود.
  • مرطوب‌کننده: لاکتوزینک با داشتن گل بنفشه حاوی ترکیباتی است که می‌توانند به آبرسانی پوست کمک کنند.

گزنه 

گیاهی نام آشنا که مزایای بسیاری برای سلامت پوست شما دارد که این مزایا به شرح زیر است:

  • ضد التهاب و آنتی اکسیدان: گزنه موجود در لاکتوزینک دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که در کاهش ابتلا به بیماری هایی نظیر آکنه کمک می‌کند.
  • جوان‌کننده: گزنه با داشتن ترکیباتی منحصر به فرد می‌توانند به تحریک تولید کلاژن پوستی کمک کنند.
  • مرطوب‌کننده: گزنه موجود در لاکتوزینک می‌تواند به آبرسانی پوست کمک کنند و ظاهری شاداب را به پوست شما دهد.

گیاه دم اسبی

با داشتن اثراتی نظیر ضد التهابی، ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی در بهبود جای زخم، کاهش ابتلا به آکنه و افزایش کلی سلامت پوست شما موثر است.

ویتامین‌های گروه

با داشتن نقش های بسیار نظیر شرکت در بسیاری از واکنش های بدن در هر عضوی از جمله پوست و مو نقش به سزایی دارد. لذا می‌توان اشاره نمود که مصرف ویتامین های گروه B با افزایش سلامت سلول های پوستی شما، شما را به سمت پوست شاداب‌تری هدایت می‌کند.

زینک و ویتامین E

از مهم ترین ویژگی های زینک و ویتامین E می توان به خواص ضد التهابی و ضد میکروبی آن‌ها اشاره کرد. لذا این دو ترکیب موجود در لاکتوزینک می توانند با تنظیم فلور پوستی، احتمال ابتلا به آکنه را در شما کاهش دهند.

لاکتوفرین

لاکتوفرین موجود در لاکتوزینک به عنوان پروتئین ارزشمند در انسان، می‌تواند اثرات مفیدی برای پوست شما داشته باشد که عبارتند از:

  • بهبود زخم های پوستی
  • خواص ضد التهابی
  • تنظیم چربی پوست و در نتیجه کاهش آکنه

قرص لاکتوزینک برای جوش

طبق اطلاعات شرکت سازنده و همچنین بر اساس ترکیبات موجود در مکمل لاکتوزینک، این محصول می‌تواند با داشتن خواصی نظیر ضد میکروبی و ضد التهابی، در کاهش جوش های پوستی موثر باشد.

عوارض قرص لاکتوزینک درمکس

تاکنون عوارضی مبنی بر استفاده از لاکتوزینک در بزرگسالان سالم گزارش نشده است. لذا به نظر می‌رسد مصرف لاکتوزینک مشکل خاصی به همراه نمی‌آورد. با این حال در صورتی که سیستم گوارشی حساسی دارید، توصیه می‌شود لاکتوزینک را پس از وعده غذایی و با معده پر مصرف کنید.

قرص لاکتوزینک برای مو

با توجه به ترکیبات نام برده، می توان گفت قرص لاکتول زینک برای مو نیز مفید می‌باشد. ویتامین های گروه B و زینک می‌توانند سبب افزایش کیفیت و همچنین کمیت تار های موی شما شوند. لذا مصرف مکمل لاکتوزینک برای بهبود رشد موی شما نیز توصیه می‌شود.

قیمت قرص لاکتوزینک درمکس

با توجه به حجم وسیع مکمل های غیر اصل و نامطمئن، توصیه می‌شود هر هزینه‌ای برای خرید مکمل نکنید. در برخی موارد دیده شده است که افراد هزینه‌های فراوان برای خرید مکمل های ناایمن داده اند. لذا توصیه می‌شود مکمل‌های خود نظیر لاکتوزینک را از مراکز معتبر نظیر بهترین داروخانه شهریار تهیه کنید. داروکده با داشتن نماد 5 ستاره خرید الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت، می تواند مطمئن ترین مرکز برای خرید مکمل های غذایی باشد.

سوالات متداول

کپسول لاکتوزینک درمکس نظرات مثبتی دارد؟

این کپسول یکی از مکمل‌های محبوب پاکسازی پوست است که توانسته نظرات مثبت بسیاری از مصرف‌کنندگان خود را جلب کند.

 

مشخصات
نوع محصول: کپسول
گروه: پوست، مو و ناخن
موارد مصرف: پاکسازی پوست/ کاهش آکنه و جوش
تعداد در هر بسته: 30 عدد
کشور سازنده: ایران
محل ساخت: شرکت داروسازی پارس حیان
مقدار هر سروینگ: روزانه یک عدد کپسول یا دستور پزشک
جنسیت مصرف کننده: آقایان و خانم‌ها
محدودیت سنی: بالای 18 سال
مجوز سازمان غذا و دارو: دارد

 

قرص لاکتوزینک برای چربی مو کاربرد دارد؟

به طور کلی لاکتوزینک می تواند با ترکیبات خود سبب تنظیم چربی پوست شما از جمله پوست سر شما شود ولی محصول تخصصی در این حوزه نیست.

روش مصرف لاکتوزینک چگونه است؟

توصیه می‌شود روزانه 1 عدد از مکمل لاکتوزینک را بعد از وعده غذایی و با معده پر مصرف کنید. کپسول لاکتوزینک درمکس ضد آکنه و جوش با داشتن ترکیبات منحصر به فرد، نقش موثری در کاهش جوش های پوستی دارد. این کپسول از بروز عوارض پوستی جلوگیری کرده و باعث محافظت از پوست صورت می گردد.

، کلمه ای آشنا ولی ناخوشایند! بسیاری از ما با این دوست عزیز سال های متمادی دست و پنجه نرم کردیم. با او زندگی کردیم و از او متنفر شدیم. علت واضح است! جوش‌ها مانع نمایان شدن زیبایی واقعی ما می‌شدند. البته همه این سختی ها برای گذشته صادق است. می‌خواهیم شما را با مکملی آشنا کنیم که دیگر نیازی به تنفر از جوش‌ها پیدا نمی‌کنید چون دیگر نمایان نمی‌شوند. لاکتوزینک با داشتن ترکیبات متفاوت می‌تواند به بهترین نحو شما را از شر جوش هایتان خلاص کند.