آیا پوستر جوابگوست؟

شعار سال 1402 :

همه ساله در اولین لحظات تحویل سال ، رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی به مناسبت تبریک سال جدید ، نامی را به عنوان نامگذاری سال نو انتخاب می نمایند پس از سخنرانی مقام معظّم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی رهبر جمهوری اسلامی ایران در لحظه تحویل سال نو ، نام سال 1402 در بیانات ایشان سال مهار تورم و رشد تولید نام گرفت.

پوست | پوستر

مجموعه بنر شعارسال ۱۴۰۲ و پوسترشعار سال 1402 سال مهار تورم و رشد تولید مانند هرساله پس از لحظه اعلام توسط رهبر انقلاب ، برای همراهان همیشگی سایت گرافیک طرح بارگذاری شده است.

طرح لایه باز شعار سال باید بسته به مفهوم شعار طراحی شود و جلوه‌ای تاثیرگذار داشته باشد. طرح شعار سال شامل تایپوگرافی‌ها و خوشنویسی، اشعار، المان‌های مربوط به تبریک سال نو، تصاویر شهدای شاخص می‌باشد. به دلیل اهمیت شعار سال، طرح بنر شعار سال به صورت تصویر در سایت و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود. همچنین استفاده از رنگ‌های جذاب و حتی تصویر مقام معظم رهبری رواج زیادی دارد. ترکیب تمام این عوامل در کنار هم باعث ساخت یک بنر استاندارد می‌شود به طوری که حتی از فاصله دور نیز توجه‌ها را نیز به خود جلب کند. در نظر داشته باشید که جملات مربوط به شعار سال باید به طور دقیق روی بنر نوشته شوند. فراموش نکنید که هدف انتقال سریع شعار در کمترین زمان ممکن است.

یکی از کارهایی که به برندهای مختلف کمک کند تا بتوانند فروش بیشتر و بهتری داشته باشند، استفاده از ابزارهای مختلف جهت بازاریابی است. بنرها یکی از این ابزارها هستند. از آن جایی که بنرها ابعاد متفاوتی دارند، می‌توان از آن‌ها در مکان‌ها و موقعیت‌هایی متفاوتی استفاده کرد، اما به طور دقیق تعریف بنر چیست، چرا باید از آن استفاده کرد، بنرها چه انواعی دارند و آن‌ها را می‌توان در چه موقعیت‌هایی به کار گرفت؟

هنگامی که افراد با این ابزار آشنا می‌شوند، با چنین سوال‌هایی مواجه می‌شوند؛ زیرا به آن‌ها نشان می‌دهد که آیا استفاده از بنر جهت رسیدن به اهدافشان مفید است و یا اینکه با توجه به اهدافشان چه نوعی از بنرها را می‌توانند به کار بگیرند.

بنر چیست و منظور از طراحی بنر چیست؟

بنر می‌تواند به صورت دیجیتال یا چاپی باشد. بنرهای چاپی در سایزهای متفاوتی و بر روی پارچه‌های با جنس‌های مختلف چاپ می‌شوند. بنرهای به طور معمول دارای المان‌های تصویری و متن‌های تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی هستند. بنرها با پوسترها تفاوت زیادی دارند که مهم‌ترین آن‌ها جنس و سایز آنها است، می‌توانید با مطالعه مقاله تفاوت پوستر با بنر در مورد این موضوع اطلاع بیشتری کسب کنید.

مزایا و دلایل استفاده از بنر

استفاده از بنر مزایای متعددی دارد که در این قسمت قصد داریم، برخی از آن‌ها را برای شما بیان کنیم و در موردشان شرح مختصری دهیم:

امکان اطلاع‌رسانی سریع و راحت‌تر را به مخاطب می‌دهد

برندها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد مختلف در زمان‌های متفاوت نیاز دارند تا به مخاطب اطلاع‌رسانی در مورد موارد مختلفی را انجام دهند که در چنین مواقعی استفاده از این ابزار آگاهی‌بخش می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

برای ترغیب افراد به خرید ابزار مناسبی است

اگر محصولی دارید و می‌خواهید که افراد موجود در شهرهای مختلف را به خرید آن ترغیب کنید، باید بنر را به کار بگیرید؛ البته باید توجه کنید که طراحی آن به صورت درست انجام شده باشد تا موجب رنجش خاطر مشتری و اثر معکوس نگردد.

انواع بنر

بنرها یکی از بهترین ابزارها برای تبلیغات محیطی در فضاهای باز و عمومی هستند. این ابزار تبلیغاتی به انواع عرض 3 متر، عرض 5 متر، دوطرفه و استند تقسیم می‌شود که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می‌پردازیم:

✓ بنر عرض 3 متر

یکی از بهترین نوع بنرهای تبلیغاتی در فضای باز و نمایشگاهی بنر عرض 3 متر است که بیشترین کاربرد را در تبلیغات و اطلاع رسانی محصولات و خدمات کسب و کارها دارد. این ابزار تبلیغاتی متریالی از جنس PVC دارد و بر اساس کاربردهای متفاوت در عرض‌های متفاوت 3.20 تولید می‌شوند. از این نوع بنر برای تولید بنر تسلیت، بنر محرم و صفر، بنر عاشورا، بنر مناسبت های دینی، بنر تولد و مواردی از این دست استفاده می شود.

✓ بنر عرض 5 متر یا عرض بالا

بنر عرض 5 متر یکی از مهم‌ترین مدیا چاپ و تبلیغات در فضای داخلی و خارجی است که به بنر عرض بالا یا لارج فرمت هم شهرت دارد. این نوع بنر تبلیغاتی معمولاً در بیلبوردهای غول‌ پیکر تبلیغات شهری، اعلان‌های چاپی درون‌ شهری و تابلو سر درب فروشگاه‌ها نصب می‌شوند و نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی پتانسیل جذب مخاطبین بیشتری را دارند.

✓ بنر استند

یکی از پرطرفدارترین ابزارهای تبلیغاتی در فضای باز و نمایشگاهی، بنر اتند است. ابعاد این نوع بنر به‌ صورت استاندارد بوده و امکان تعویض بدنه و قرار دادن بنر جدید بر روی پایه قدیمی وجود دارد. بنر استند فضای کمی را اشغال می‌کند و در صورت استفاده نکردن از بنر می‌توانید آن را به‌ راحتی جمع کنید.

✓ بنر دوطرفه

بنر دوطرفه یا استرابورد از جمله بهترین نوع بنرهای تبلیغات محیطی است. فرآیند چاپ در این نوع بنر تبلیغاتی معمولاً بر روی هر دو سطح بنر انجام‌ می‌شود و نسبت به دیگر انواع بنرها مقاومت بالایی در برابر پارگی و کشیدگی دارند.

جمع‌ بندی

در این مطلب دانستیم که بنر چیست. مطالبی که درباره طراحی و بنر شرح داده شد، به شما در زمینه‌های مختلف از جمله برندسازی، فروش و سوددهی بیشتر و هم چنین آگاهی‌ رسانی کمک می‌کند تا بتوانید کسب و کار خود را به‌ درستی به مشتریان معرفی کنید. از این رو، اگر به فکر استفاده از بنر چاپی جهت بازاریابی، اطلاع رسانی و معرفی محصولات و خدمات خود به مخاطبین هستید، مجموعه ما در خدمت شماست.

سؤالات متداول

مزایای استفاده از بنر تبلیغاتی چیست؟

امکان چاپ در سایزهای متنوع و متناسب با نیاز شما
چاپ با بهترین وضوح و بالاترین کیفیت متریال
قیمت بسیار پایین بنر نسبت به دیگر متریال‌های چاپ فضای باز
یافتن مخاطبان و مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش فروش و سودآوری

چه عواملی می‌تواند بر قیمت بنر تبلیغاتی تأثیرگذار باشد؟

سایز بنر، ایرانی یا خارجی بودن جنس بنر، مقدار زمان لازم برای تولید بنر تبلیغاتی و هم چنین دستگاه چاپ دیجیتال از جمله عواملی است که بر قیمت نهایی بنر چاپ شده تأثیر می‌گذارند.