ژل شستشو صورت نوتروژینا مدل soothing clear

ژل شستشو زردچوبه نیتروژنا یک محصول فوق العاده برای پاک کردن هرگونه آرایش ضد آب است. این نوع ژل شستشو برای آرام بخشی پوست صورت، بهترین فرمولاسیون را به همراه دارد. مردان و زنان می‌توانند برای رفع جای جوش و از بین بردن آکنه‌های پوست صورت خود، از این ژل موثر نیتروژنا استفاده کنند.

ژل شستشو | شستشو

ژل نیتروژنا زردچوبه

با خرید شوینده نیتروژنا زردچوبه، می‌توانید در کمترین زمان ممکن پوست صورت خود را کاملاً درخشان و روشن سازید. فرمولاسیون و ترکیبات موجود در ژل زردچوبه نیتروژنا خاصیت آنتی باکتریال و آنتی اکسیدانی به همراه دارند. این موثر و مفید برای پوست صورت خاصیت تسکین دهندگی داشته و آن را به طور کامل التیام می‌بخشد. قیمت ژل شستشوی صورت ویتابلابا توجه به ترکیبات ضد باکتریایی، ضد قارچی و روغن درخت چای که در آن استفاده شده است خیلی اقتصادی می باشد.

ژل نیتروژنا زردچوبه، برای پوست‌های مستعد جوش و پوست‌های مختلف بهترین محصول جهت شستشوی پوست صورت است. می‌توانید به صورت روزانه از این ژل مفید برای تمیزی و پاک کردن آرایش استفاده کنید. عصاره طبیعی گلیسیرین و زردچوبه موجود در فرمولاسیون این ژل، برای پوست صورت خاصیت‌های باورنکردنی فراوانی دارند.

تمامی بانوان برای رفع آرایش‌های ضد آب و آلودگی‌های سطح پوست صورت خود می‌توانند از میسلار ژل نیتروژینا حاوی عصاره زردچوبه استفاده کنند. این محصول مراقبتی برای پاکسازی پوست صورت بهترین بوده و از ایجاد هرگونه آکنه در پوست جلوگیری می‌کند.

ژل شستشو زردچوبه نیتروژنا به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد، تمام جوش و قرمزی پوست صورت را از بین برده و موجب بهبود وضعیت آن می‌شود. اگر به تازگی متوجه کدر شدن رنگ پوست خود شده‌اید، استفاده از ژل نیتروژنا بسیار توصیه می شود. زیرا این محصول برای درخشان شدن و شفافیت پوست صورت بیشترین اثر را دارد.

ژل شستشوی زردچوبه نیتروژنا تمام منافذ کوچک و بزرگ پوست صورت شما را پاکسازی کرده و صورت را آبرسانی می کند. در ترکیبات ژل شستشو نیتروژنا به هیچ عنوان از سولفات، پارابن و چربی استفاده نشده و حاوی روغن‌های طبیعی معدنی می‌باشد.

برای استفاده از ژل نیتروژنا زردچوبه، مقداری پنبه را به این ژل آغشته کنید و آن را به آرامی بر روی پوست صورت خود بکشید تا آلودگی‌های آن از بین رفته و پوست کاملا تمیز شود.

استفاده از صابون ها به عنوان پاک کننده صورت در بین بسیاری از خانم ها رایج است. خوب است بدانید که صابون ها پاک کننده ی مناسبی برای پاکسازی سطحی پوست نیستند. از معایب صابون ها می توان به چند مورد اشاره کرد: پاک کردن چربی مفید سطح پوست و در نهایت ایجاد خشکی و کشیدگی در سطح پوست و قلیایی نمودن پوست. فیس واش یا میسلار ژل نوتروژینا جایگزین مناسبی برای صابون می باشد.

این دسته از پاک کننده ها بر خلاف صابون ها، ساختاری بسیار ملایم داشته و سازگار با پوست می باشند. ژل های شستشوی صورت در کنار پاکسازی پوست، رطوبت آن را نیز حفظ و تامین می کنند. از خشکی و پیری زودرس پوست جلوگیری می کنند.ماسک کربن برای چی خوبه؟ این ماسک معجزه شادابی پوست است و فصل جدیدی از زیبایی را به پوست شما خواهد بخشید.

ژل های شست و شوی صورت نوتروژینا صورت چربی های اضافه و آلودگی ها را از سطح پوست پاک کرده و از بروز آکنه جلوگیری می کنند. منافذ پوست را پاکسازی و باز نموده و به اکسیژن رسانی به پوست کمک خواهد کرد، در نتیجه پوستی تمیز و جوان خواهید داشت. ژل های شستشو با فرمولاسیون ویژه از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. سلامت و جوانی پوست صورت شما را تضمین خواهد کرد.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا، ضد حساسیت بوده، رطوبت پوست را تنظیم می نماید. خاصیت جوان سازی و شاداب کنندگی دارد. این محصول آرام بخش پوست بوده و خستگی چشم ها و گونه ها را برطرف می کنند. استفاده از این محصول نوتروژینا پوست شما را از هر گونه آلودگی پاک کرده و موجب شفافیت آن می شود.

ژل شست و شوی صورت نوتروژینا مدل Fresh&Clear حاوی گریپ فروت و ویتامین c که موجب روشن و درخشان شدن پوست صورت می گردد. از خشکی پوست جلو گیری کرده و منافذ پوست را کاملا پاکسازی می کند.

قیمت شوینده نیتروژنا زردچوبه

قیمت ژل شستشو زردچوبه نیتروژنا بستگی به حجم آن ها دارد. این محصولات شوینده بی‌نظیر نیتروژنا با قیمت‌های متنوع و عصاره‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید برای پوست چرب یا مختلط خود از این ژل شوینده با قیمت مناسب به صورت روزانه استفاده کنید.

 

یکی از اشتباهات رایج در ، استفاده از انواع صابون ها، شامپو بدن و شامپو بچه می باشد. پوست انسان خاصیت اسیدی دارد و این امر برای حفظ فلور میکروبی پوست و کنترل روند ایجاد رادیکال های آزاد امری حیاتیست. برند نوتروژینا با تولید انواع ژل شستشو مناسب پوست های مختلف نیاز شستشوی پوست صورت را برطرف ساخته است.

ژل شستشوی نوتروژینا مدل تسکین دهنده باعث کنترل روند ایجاد جوش و درمان موثر برای پوست های جوشدار می باشد. پوست هایی با استرس مستعد به ایجاد جوش، لک و ضایعات پوستی می باشند.

  • زردچوبه: زردچوبه ادویه ای با خاصیت های بی نظیر برای پوست می باشد. خواص آنتی باکتریال و ضد التهب زردچوبه باعث کاهش قرمزی و لک های پوستی می شود. از آنجایی که این ماده خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد، مناسب پوست های جوشدار می باشد و در درمان جوش و جلوگیری از آن کاربرد دارد. خاصیت ضد التهابی زردچوبه همچنین در کاهش تیرگی دور چشم نیز موثر می باشد. یکی دیگر از خواص بی نظیر زردچوبه، دارا بودن مقادیر فراوانی آنتی اکسیدان می باشد که از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند و ماده ای موثر در مقابل پیری زودرس پوست می باشد. ژل شستشوی زرچوبه نوتروژینا خاصیت الاستیسیته پوست را افزایش می دهد و از ایجاد حس کشیدگی در پوست جلوگیری می کند.
  • میسلار: مواد میسلار همانند آهنربایی دو طرف، علاوه بر پاکسازی چربی و آلودگی از پوست، باعث افزایش رطوبت در پوست می شوند.
  • فاقد سیلیکون: علیرغم سمی نبودن این محصول، این ماده می تواند باعث نازک شدن و خارش پوست شوند.
  • فاقد سولفات: عدم وجود سولفات در ژل شستشوی نوتروژینا، این ژل میسلار را تبدیل به شوینده ای ملایم ساخته تا بتواند برای پوست های حساس نیز مناسب باشد.
  • فاقد روغن های معدنی: روغن های معدنی یا همان وازلین به سختی جذب می‌شود، منافذ پوست را بسته و توانایی پوست در حذف مواد سمی را کند می‌کند. از اینرو در تولید این محصول از روغن های معنی استفاده نشده است.

طرز مصرف ژل میسلار تسکین دهنده نوتروژینا

  • تکه ای پنبه را آغشته به ژل کنید.
  • به حالت ماساژی ملایم پلک ها در حالت بسته و صورت خود را پاک کنید.
  • باقی مانده مواد را با پنبه و یا دستمال پاک کنید و یا آبکشی کنید.

ژل نیتروژنا زردچوبه برای التیام بخشی و رفع آکنه‌های پوست صورت یکی از بهترین محصول‌ها و شوینده‌های صورت به شمار می رود.ادکلن مو محصولی است که سبب ایجاد رایحه ای خوش بر روی موهای شما می شود.

افراد با پوست دهیدراته جهت شفاف کردن و آبرسانی پوست صورت، می‌توانند این محصول فوق العاده را در روتین مراقبتی روزانه پوست خود قرار بدهند.