برترین های کسب و کارحوادثعمومی

آشنایی با زبان چینی

چینی زبان بیش از 1.2 میلیارد نفر در جهان است، این زبان یکی از شش زبان اصلی سازمان ملل است. شاید یادگیری این زبان در گذشته امری دور از ذهن و غیرقابل باور بود، اما امروزه با توجه به تعداد بالای متقاضیان یادگیری این زبان، نه تنها دور از ذهن است بلکه به یک امر عادی تبدیل شده است. یادگیری

مهم ترین نکته در یادگیری زبان چینی این است که الفبای این زبان شبیه الفبای هیچ زبان دیگری نیست که می شناسیم. چیزی شبیه الفبای دوران غار، مجموعه ای از شکل ها که حروف و کلمات را نشان می دهد. مهمترین چیز این است که یک کلمه در زبان چینی را می توان به چندین روش تلفظ کرد و هر صدا معنای متفاوتی به کلمه می دهد. گویش های چینی مختلفی در سرتاسر چین وجود دارد، اما لهجه ای که تا حد زیادی بین المللی شده و از پایتخت این کشور در سراسر جهان پخش شده است، ماندارین است. با مجموعه Haitaki می توانید زبان چینی را یاد بگیرید که یکی از رایج ترین و مدرن ترین روش های یادگیری زبان چینی است.

دلایل یادگیری زبان چینی چیست؟

دلیلی برای یادگیری این زبان وجود دارد زیرا افراد بیشتری به یادگیری چینی علاقه مند هستند. یکی از دلایل اصلی یادگیری زبان چینی، تجارت با چین است. امروزه چین یکی از صادرکنندگان پیشرو انواع محصولات به جهان است، با قیمت های پایین تر و مناسب تر، بسیاری از بازرگانان تمایل به خرید محصولات از چین دارند. این دلیل یکی از دلایل اصلی یادگیری زبان چینی است. اما از جمله دلایل دیگر می توان به اشکال تحصیل در این کشور باستانی، تحصیل فنگ شویی، مطالعه طب سنتی چین، مطالعه یوگای چینی و … اشاره کرد که فرهنگ چینی و همچنین کالاهای چینی توانسته جایگاه خود را در بین همه گسترش دهد. مردم افراد زیادی هستند که می خواهند زبان کشور دیگری را بیاموزند و برای کسب دانش و فرار از مدرنیته به آن کشور سفر کنند.

یادگیری زبان چینی چقدر طول می کشد؟

ماندارین مانند هر زبان دیگری نیاز به توجه، زمان، تلاش و تمرین دارد.

برای کسی که می خواهد زبان جدیدی یاد بگیرد، فرقی نمی کند که چه زبانی باشد، زیرا همه چیز برای او جدید است. بله، اکنون صحبت از زبان چینی است، اما این زبان نیز مانند هر زبان خارجی دیگری، در ابتدا هر کلمه و صدای آن جدید است و مدام توجه زبان آموز را به خود جلب می کند.

از آنجایی که شکل نوشتاری الفبای چینی کمی با زبان های دیگر متفاوت است و یادگیری کلمات با توجه به هر صدا معنایی دارد، می توان گفت که اگر فردی بتواند به صورت خصوصی، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، به طور منظم زبان چینی را یاد بگیرد. و برنامه ریزی قبلی برود، سال اول یادگیری، سالی است که می توانید به زبان چینی مکالمه داشته باشید و در کار خود پیشرفت کنید، اما برای کسب دانش بیشتر و دانستن بیشتر لغات و غیره باید زمان بیشتری را به زبان چینی اختصاص دهید. . . . طبق محاسبات و برآوردها، یادگیری زبان چینی با برنامه مکتوب دو تا دو سال و نیم طول می کشد. برای یادگیری زبنان چینی می توانید در کلاس خصوصی زبان چینی سخن برتر شرت کنید.

تعیین زبان چینی

برای بسیاری از دانش آموزان، چینی یک زبان جدید است، بنابراین سوال تعیین سطح دیگر مطرح نمی شود. با این حال، دانشجویانی هستند که مدتی این زبان را خوانده اند یا به دلایلی در چین زندگی کرده اند و اکنون قصد دارند به یادگیری زبان چینی ادامه دهند.

در مجموعه هایتاکی جلساتی به نام جلسات آزمایشی ترتیب داده ایم که نیم ساعت طول می کشد و رایگان یا با هزینه بسیار کم است. پس از انتخاب استاد مورد نظر خود، می توانید با او یک جلسه آزمون بگیرید تا نه تنها سطح شما مشخص شود، بلکه می توانید در مورد روش ها، کتاب ها، سبک استاد یا هر چیز دیگری که در مورد زبان چینی مد نظر دارید سوال کنید. همه شبهات را از بین ببرید.