آشنایی با مفاهیم قرآنی از طریق بازی و فیلم

غرفه شورای عالی قرآن شهرداری تهران، مفاهیم برخی آیات قرآن کریم را با استفاده از هوش مصنوعی به صورت بازی و فیلم ارائه کرده است. 

به گزارش سرخط نیوز، غرفه شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران امسال برای اولین بار موضوع هوش مصنوعی و «وی آر» را به سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آورده است. 

در این غرفه آیاتی از قرآن کریم با موضوع خلقت از طریق هوش مصنوعی به صورت فیلم ۳۶۰ درجه ارائه شده و مخاطب با استفاده از این فناوری بیشتر با مفاهیم قرآن کریم آشنا می‌شود. 

مخاطبان با مراجعه به این غرفه با زدن عینک‌های واقعیت مجازی با استفاده از هوش مصنوعی آیات قرآن کریم برای آنها به تصویر کشیده می‌شود تا از این طریق با مفاهیم آیات قرآن کریم و کلام الله وحی به شکل مفهومی و در قالب تصویر آشنا شوند.

از دیگر محصولاتی که در این غرفه عرضه شده است، ارائه آیات مربوط به خلقت قرآن کریم به صورت بازی است، در این بخش و با استفاده از هوش مصنوعی آیات با موضوع خلقت انسان به صورت بازی به نمایش گذاشته شده است. 

ارائه دعای اسماء الحسنی به صورت بازی محصول دیگری است که در غرفه شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران در نمایشگاه قرآن ارائه شده است. 

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل