آموزش ایمنی تردد به ۱۲۰۰ دانش آموز مدارس حاشیه راه های خوزستان

ایمنی | خوزستان | دانش آموز

آموزش ایمنی تردد به ۱۲۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های خوزستان

سرخط نیوز/خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از آموزش ایمنی به بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز ۱۰ مدرسه حاشیه راه های این استان برای ارتقاء ایمنی تردد در سال جاری خبر داد.

فواد غزیعلی در گفت و گو با سرخط نیوز با اشاره به آموزش ایمنی به دانش آموزان ۱۰ مدرسه واقع در حاشیه راه های استان با هدف ارتقاء ایمنی تردد دانش آموزان ارتقاء فرهنگ ترافیک و جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی اظهار کرد: در سال جاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز ۱۰ مدرسه واقع در حاشیه راه های استان آموزش های ایمنی را فرا گرفتند.  

وی با بیان اینکه دانش آموزان آسیب پذیرترین قشر در بین عابران پیاده محسوب می شوند افزود: این آموزش ها شامل آموزش تردد ایمن در مجاورت راه های اصلی فرعی و روستایی استان توزیع اقلام آموزشی شامل کیف و کتابچه ایمنی و نوشت افزار تشویقی در قالب آموزش حضوری و عملی هستند.  

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان مدارس حاشیه راه های استان با مسائل ایمنی عبور و مرور و خطرات تصادفات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار می شود.

غزیعلی یادآور شد: تا پایان سال جاری آموزش به ۵ هزار دانش آموز مدارس حاشیه راه های استان و توزیع ۵ هزار اقلام آموزشی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار دارد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل