ورزشی

اتفاقی که هواداران پرسپولیس را به سمت «اوسمار» سرازیر کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، گئورگی گولسیانی پس از حضور در بازی دوستانه گرجستان مقابل مونته نگرو که با پیروزی سه بر یک گرجی‌ها به اتمام رسید حضور موفق داشت تا روی گل دوم تیمش نیز تأثیرگذار باشد.

مدافع پرسپولیس پس از این دیدار در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عنوان کرد: «حضور در تیم ملی افتخار بزرگی بود. تقریبا در تمام دوران حرفه‌ای منتظر این لحظه بودم. از کسانی که این فرصت فراموش نشدنی را به من دادند متشکرم. از کسانی که هرگز دست از باور به من برنداشتند، متشکرم. از باشگاه و هم تیمی‌هایم که همیشه از من حمایت می‌کردند متشکرم! اکنون، ما باید برای یورو ۲۰۲۴ آماده شویم، این اولین تجربه ما خواهد بود و می‌خواهیم تا جایی که می‌توانیم بیشتر به دست آوریم!»

پس از این پست هم اوسمار ویه را سرمربی سرخپوشان که توانست پرسپولیس را به قهرمانی در لیگ بیست و سوم برساند برای او یادداشت نوشت و عنوان کرد: «تبریک می‌گویم گئو؛ تو لیاقتش را داشتی!»

اتفاقی که هواداران پرسپولیس را به سمت «اوسمار» سرازیر کرد

همین گفت و گو کافی بود تا هواداران پرسپولیس به صفحه گولسیانی هجوم آورده و بارها از اوسمار بخواهند قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

این در حالی است که مرد برزیلی مشورت با همسرش را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مطرح کرده است و تا پنجشنبه هفته جاری نیز برای پاسخ به باشگاه زمان خواسته است.

گروه تحریریه مطالب ورزشی

با استفاده از روحیه‌ی خوش‌سبک و پویا، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی جذاب و خواندنی در مورد رویدادها و تمام جنبه‌های هیجان‌انگیز ورزش می‌پردازم. همراه با من باشید و دنیای ورزش را با انرژی و اشتیاق بشناسید.