اجرای عدالت عامل جذب مردم به نظام است/تقدیر از عملیات وعده صادق – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان بیرجند اظهار کرد: نیروهای نظامی ما با عملیات وعده صادق یک سیلی محکم به استکبار زدند که خودش یک عید است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: ۵۷ کشور اسم اسلام را بر روی خود گذاشته‌اند ولی به جز ۵-۶ کشور بقیه تنها نظاره گر کشته شدن کودکان، زنان، خبرنگاران و بی‌گناهان در غزه بودند و هیچ اقدامی انجام ندادند.

عبادی با بیان اینکه سازمان ملل، شورای امنیت و دادگاه لاهه نیز هیچ اقدامی انجام نداده و شاهد قتل و عام انسانیت بودند، گفت: اما در مورد ایران دوران بزن و در رو تمام شده است و ما در برابر جنایت استکبار پاسخ می‌دهیم.

وی یادآور شد: اروپاییان ایالات متحده آمریکای فعلی را بر روی قبر بومیان آن منطقه ساختند و از آن زمان تاکنون همچنان به جنایت علیه کشورهای مستقل ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نظام جمهوری اسلامی بر اساس کارشناسی فقه است، گفت: در جمهوری اسلامی حاکمیت با خود مردم و منتخبان مردم است ولی باید توجه داشته باشیم عامل ضربه زدن به حاکمیت مردمی دشمن خارجی و مسئولانی است که ترک فعل کرده و کارهایی را که باید انجام نمی‌دهند.

عبادی گفت: البته مسئولانی که صادقانه کار می‌کنند سرمایه‌های کشور و اسلام هستند.

وی یادآور شد: اگر عدالت را اجرا کنیم نه تنها مردم خودمان بلکه شرق و غرب و… نیز جذب ما خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل