اجرای فیبر اختصاصی مخابرات برای سازمان‌های دولتی شهرستان شاهرود

شاهرود

اجرای فیبر اختصاصی مخابرات برای سازمان‌های دولتی شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری سرخط نیوز استان سمنان، مهندس مجید دارائی در تکمیل این خبر گفت: به منظور افزایش کیفیت ارتباط و انتقال داده‌ها جهت تسهیل در تداوم ارائه خدمات شهری و سرویس‌های الکترونیک شهرداری به مردم، شبکه فیبرنوری شهرداری بیارجمند توسط مخابرات استان انجام شد.

مدیر مخابرات استان سمنان تصریح کرد: بستر ارتباطی فیبرنوری، زمینه ارتباطی مناسبی را میان شهرداری مرکزی، مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری شاهرود فراهم می‌کند تا این مجموعه بتواند خدمات بهتری را در کوتاه‌ترین زمان و با استفاده از سامانه‌های نرم‌افزاری به ساده‌ترین روش ارایه کند.

مهندس دارائی اضافه کرد: در همین راستا سازمان نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی این شهرستان نیز به تکنولوژی فیبرنوری مخابرات مجهز شد.

وی خاطرنشان شد: این طرح‌ها با اجرای بیش از ۱۵۰۰ متر حفاری، لوله‌گذاری و فیبرکشی و استخراج ۲ حوضچه مخابراتی با هزینه اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اجرایی شد.

مدیر مخابرات استان سمنان در پایان فیبرنوری را به عنوان اساسی‌ترین نیاز برای تحقق شهر هوشمند عنوان و بر ضرورت تعامل بیشتر سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با مخابرات تأکید کرد و گفت: تداوم این همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری در آن، منجر به ارائه خدمات الکترونیکی پایدار و جلب رضایت شهروندان خواهد شد.

۴۶