اخباری: پنالتی سپاهان شبهه‌دار بود/خوب نیست فقط ۲ بازی VAR داشته باشد

سپاه

اخباری: پنالتی سپاهان شبهه‌دار بود/خوب نیست فقط ۲ بازی VAR داشته باشد

سرخط نیوز/اصفهان سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: بازیکنان ما جنگیدند و نتیجه ۳ بر یک برای این بازی عادلانه نبود، پنالتی سپاهان شبهه برانگیز بود و شاید اگر VAR بود تصمیم دیگری گرفته می‌شد.

به گزارش سرخط نیوز، سعید اخباری، پس از شکست ۳ بر ۱ برابر سپاهان در نقش‌جهان، در دیدار نخست لیگ‌برتر، اظهار کرد: برای نخستین بازی لیگ و با توجه به این که بازیکنان جدید زیادی داشتیم، عملکردی خوبی داشتیم. در نیمه اول فقط یک موقعیت به سپاهان دادیم و چند موقعیت نیز داشتیم. 

وی افزود: پنالتی سپاهان شبهه برانگیز بود، شاید اگر VAR بود تصمیم دیگری گرفته می‌شد، مشابه همین صحنه در سال‌های گذشته پنالتی نبود. 

اخباری با بیان اینکه توانستیم به بازی برگردیم، گفت: بازیکنان ما جنگیدند و نتیجه ۳ بر یک برای این بازی عادلانه نبود؛ مهم‌ترین موضوع نگاه عادلانه به همه تیم‌ها است، اگر بخش خصوصی ببیند نگاه عادلانه نیست شاید دلسرد شود. 

سرمربی تیم فوتبال چادرملو یادآور شد: نبود VAR را مجبوریم تمکین کنیم. خود سپاهان هم می‌داند که ۳ بر یک نتیجه عادلانه‌ای نبود، ما سعی  کردیم در شرایط مساوی نیز موقعیت ایجاد کنیم.

او ادامه داد: سعی می‌کنیم هماهنگ تر شویم و همین که در این زمین مصدوم ندادیم نکته مثبتی است؛ شاید آخرین قربانی برگزاری بازی ها در نقش‌جهان بودیم. در مورد بحث فنی این بازی صحبت نکنیم بهتر است، ناراحتیم که در هفته آینده جایی غیر از یزد بازی می‌کنیم و حضور هواداران خود را نداریم، حق یزدی ها بود که در کنار تیم ما باشند، امیدوارم نگاهی که به دیگر ورزشگاه‌ها وجود دارد، برای ورزشگاه ما هم باشد. 

اخباری با تاکید بر این که از نقل و انتقالات تیم خود بسیار راضی هستم، تصریح کرد: بعد از یکی دو هفته هماهنگ تر خواهیم شد، در مورد داوری صحبت نکردم و باید اطلاعات خود را در خصوص صحنه‌هایی که می‌تواند خطا باشد بالا ببریم؛ نمی‌گویم اگر VAR بود ما برنده می‌شدیم ولی نتیجه متفاوت می‌شد، فوتبال به شکلی نیست که بتوان گفت اگر این اتفاق رخ می‌داد، آن نتیجه رقم می‌خورد. 

او در پایان اضافه کرد: سپاهان در آسیا نیز گل‌هایی به ثمر رساند و دریافت کرد که به دلیل شرایط زمین بازی بود. خوب نیست که فقط برای دو بازی VAR استفاده شود.

انتهای پیام