اخباری: چمن “سن سیروس” زیبنده فوتبال نیست/ اگر به ما میزبانی ندهند فکر می‌کنم خبرهایی است

فوتبال

اخباری: چمن "سن سیروس" زیبنده فوتبال نیست/ اگر به ما میزبانی ندهند فکر می‌کنم خبرهایی است

سرمربی چادرملو از وضعیت بد چمن ورزشگاه “سن سیروس” گفت که این زمین زیبنده فوتبال نیست و زمین شهید نصیری بسیار بهتر است.

به گزارش سرخط نیوز، سعید اخباری جمعه شب پس از شکست مقابل ملوان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به تیم ملوان و سرمربی آن تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم شروع بازی در یک ضربه ایستگاهی که به ضرر ما بود یک هندی اتفاق افتاد که منجر به این شد که یک گل دریافت کنیم. به بازی برگشتیم و مساوی کردیم و در ادامه در دو غافل‌گیری گل خوردیم. اصلا دلیل باخت‌مان را قضاوت داوران نمی‌دانیم. مساله‌ای که وجود دارد، تیم ما روان است و از سال قبل یاد گرفته روی زمین بازی کند. به عنوان تیمی که لیگ برتر آمده همیشه به بازیکنان می‌گفتیم اگر به لیگ برتر بیاییم زمین‌ها و داوران خوب داریم. ما دو بازی میهمان بودم که یکی در نقش جهان و دیگری در انزلی بود که کییفت زمین بسیار پایین بود.

او افزود: این زمین شایسته تیم ملوان نیست. فکر می‌کنم این شکل برگزاری مسابقات فقط به صورت رد شدن است. سال قبل در لیگ یک زمین‌های بسیار خوب داشتیم و شرایط برگزاری بهتر از الان بود. چند بار به دروازه تیم حریف رسیدیم ولی روی بی‌دقتی به گل نرسیدیم. بازیکنان خارجی ما نمی‌توانستند بازی کنند و سر می‌خوردند. بازیکنان ملوان بلد بودند در این زمین چگونه بازی کنند. در زمان بدی هم گل خوردیم. من فوتبال بکش بکش را بلد نیستم. قبل از بازی که با مازیار زارع صحبت کردم با هم درد و دل کردیم. در این زمین فقط باید از توپ بلند استفاده کرد چون در این زمین نمی‌شود راه رفت. 

اخباری ادامه داد: نمی‌دانم باید صدای‌مان را به کی برسانیم. سه هفته است که روی اشتباه داوری سه گل اول را خوردیم. ملوان شایسته برد بود و به آن رسید. چگونه است باقی تیم‌ها VAR دارند؟ باید به این شرایط عادت کنیم یا باید فریادمان برسد. ما سه هفته خارج از خانه بازی کردیم و چیزی به اسم میزبانی برای ما وجود نداشت و تیم ملوان میزبان بوده و به پیروزی رسید. ورزشگاه شهید نصیری وضعیتش از این زمین و زمین نقش جهان بهتر است. برای بازی آینده اگر قرار است چنین برخوردی با ما بشود و مجبورمان کنند در شهر دیگر میزبانی کنیم واقعا به این نتیجه می‌رسم که نمی‌خواهند تیم ما نتیجه بگیرد و خبرهایی است. استاندارد سازی‌های ورزشگاه انجام شده است. 

انتهای پیام