عمومی

اختصاص سهمیه جذب معلم در هرمزگان از برکات شهید جمهور بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمد قویدل با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی معلم مخصوص شهرستان بشاگرد و جزایر استان هرمزگان در روز یکشنبه ۳ تیرماه اظهار کرد: در دولت سیزدهم با مدیریت و اهتمام رئیس جمهور شهید، اتفاقات بی نظیری در حوزه آموزش و پرورش استان هرمزگان رقم خورد که اختصاص سهمیه جذب معلم ویژه بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش کشور نمونه‌ای از این اقدامات است.

وی افزود: این گام‌ها بلند برای ارتقای وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش مصداق عینی توجه و ارادت خاص شهید جمهور آیت الله رئیسی به مناطق محروم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: در این آزمون ۳ هزار و ۳۳۴ نفر از داوطلبان در ۱۴ حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که از بین آنان ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص خواهد یافت.

قویدل خاطر نشان کرد: نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی برای تصدی شغل آموزگاری دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت خواهند کرد.