ادکلن برای برنامه نویس

در بازار رقابتی عطر و ادکلن معرفی فروشگاه خود به مردم کار سخت و در عین حال تأثیرگذاری است. در این مقاله نمونه متن متن برای تبلیغ عطر و ادکلن آورده شده است سپس چندین عبارت یا جمله برای ترکیب کردن و الهام گرفتن در انواع مختلف تبلیغات آمده است. در انتها به نکات مهمی که خوب است هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغات عطر و ادکلن در نظر بگیرید اشاره شده است.  عبارات جذاب برای متن پیامک تبلیغات عطر .

ادکلن | برنامه نویس

شناخت انواع عطر و ادکلن و تفاوت های آن ها

یکی از مواردی که در اولین جلسات یا مجالس اجتماعی بسیار مهم است، استفاده از عطر و ادکلن مناسب است، زیرا حتی اگر فردی ظاهر یا رفتار شما را فراموش کند، هرگز عطر شما را فراموش نخواهد کرد. برخی برای خرید ادکلن مردانه میلانو و زنانه هیجان زده هستند و نیاز به راهنمایی دارند. انواع عطر رایحه گل: در واقع این عطرها مورد پسند همه به خصوص خانم ها بوده است. این عطرها شامل رایحه یک گل یا ترکیبی از چند گل می باشد. معمولا برای آنها از گل هایی با رایحه های قوی استفاده می شود مانند: گل رز، یاس، مریم و … نمونه هایی از این نوع عطر به دلیل محبوبیتی که دارد توسط برندهای معتبر عطر و ادکلن تولید شده است. عطرهای زنانه شانل (کانال و کارل لاگرفلد) از این نوع هستند.

رایحه شرقی: معمولاً از رایحه های خاکی با بوی مشک و عنبر تهیه می شود که بویی بسیار اغوا کننده، گرم، شیرین و گاهی ادویه ای دارند. به عنوان مثال هل و دارچین با رایحه یاس و ارکیده ترکیب شده و این نوع رایحه را تشکیل می دهند. عطر Givenchy و عطر زنانه Guerlain Shalimar از جمله آنهاست. این عطر رایحه ای شیرین از میوه های شیرین و مطبوع مانند هلو، سیب و انبه دارد و گاهی با رایحه برخی گل ها ترکیب می شود. ادو تویلت Harajuku Lovers و Eau de Toilette Ralph Lauren از جمله آنها هستند. هر عطر چه زمانی باید استفاده شود؟ عطرهایی با عصاره شکلات و ادویه های شرقی، مرکبات و هندوانه عطرهای خنکی هستند که برای استفاده در تابستان مناسب هستند. در مقابل عطرهایی با رایحه های گرم و شیرین در فصل زمستان استفاده می شود.

انواع عطرهای برجسته

عطر بلک اپیوم: این عطر از رایحه های شیرینی مانند قهوه و وانیل تشکیل شده و به انسان احساس جوانی می دهد. این عطر یک عطر لاکچری برای بانوان می باشد. ادکلن فارنهایت دیور: این عطر یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه تلخ و خوشبو است که مناسب فصل پاییز و زمستان می باشد. عطر آمواج: این عطر به درخواست سلطان قابوس در عمان ساخته شده است که طرفداران زیادی در بین بانوان خاورمیانه دارد. ادکلن جگوار: این عطر یک عطر خنک و تلخ است که برای فصول گرم سال استفاده می شود و کاملا مردانه و خاص است. اسپری ویتابلا زنانه را کجا استفاده کنیم ؟

نکات مهم در نوشتن متن برای تبلیغ عطر و ادکلن

با الهام از نمونه متن‌های پیامک تبلیغ عطر و ادکلن که در بالا آمده است می‌توانید خودتان با استفاده از خلاقیتتان متن‌های جذاب و گیرایی بنویسید. هنگام انجام این کار خوب است موارد زیر را در نظر بگیرید.

  1. ارسال پیامک منطقه‌ای را دست‌کم نگیرید اگر فروشگاه عطر شما تازه تأسیس است می‌توانید پیامک معرفی فروشگاه را به تمامی تلفن‌های همراه همان منطقه ارسال کنید.
  2. ویژگی‌های مخاطب را در نظر بگیرید هنگام ارسال پیامک به جنسیت، سن یا شغل مخاطب توجه کنید و با توجه به آن متن را نگارش کنید. ارسال پیامک با توجه به نیاز مخاطب باعث می‌شود آن را به مشتری تبدیل کنید.
  3. مناسبت‌ها را از دست ندهید تخفیفات و فروش ویژه را اطلاع‌رسانی کنید. روز عشاق، عید نوروز، روز مادر یا پدر و تولد اشخاص از جمله مناسبت‌های مناسب خرید عطر هستند.
  4. استفاده از مشتری راضی برای تبلیغات برای افرادی که با خود مشتری همراه می‌آورند امتیازات ویژه در نظر بگیرید و آن را از طریق پیامک به مشتری‌های دائمی خود اطلاع‌رسانی کنید.
  5. شخصی‌سازی کنید در متن پیامک از نام مشتری استفاده کنید یا تولد او را تبریک بگویید. این کار باعث می‌شود مشتری احساس کند برای او ارزش قائل هستید.
  6. پیشنهاد شگفت‌انگیز و مدت‌دار برای فروش ویژه و تخفیفات خود مدت مشخصی تعیین کنید و آن را در متن پیامک بگنجانید. زمان در نظر گرفته نباید خیلی کم یا خیلی طولانی باشد. در صورت کم بودن مدت زمان مشتری ممکن است نتواند برنامه‌ریزی کند و در صورت طولانی بودن آن نیز ممکن است آن را به روزهای آخر موکول کند و در نهایت آن را فراموش کند.
  7. متن کوتاه و کامل باشد متن را کوتاه بنویسید اما در همان متن کوتاه تمامی نکات مهم را بنویسید. کوتاهی متن نباید باعث شود درک آن سخت شود.
  8. نوشتن راه تماس فراموش نکنید که راه ارتباطی سریع مانند آدرس اینستاگرام یا شماره تماس همراه با کد شهر را نیز در پیام بگنجانید. آوردن لینک کامل اینستاگرام باعث می‌شود مشتری با یک کلیک بر آن وارد صفحه اینستاگرام شود. همچنین نوشتن شماره همراه با کد شهر تماس گرفتن را ساده‌تر می‌کند.
  9. اعتبار پیامک را بالا ببرید غلط املایی از اعتبار پیامک کم می‌کند و مخاطب احساس می‌کند پیام تقلبی است و آن را حذف می‌کند. برای ارسال پیامک از شماره ایرانسل، همراه اول یا رایتل استفاده نکنید و از سرویس‌های ارسال پیامک استفاده کنید. پیامک تبلیغاتی را در زمان کاری یا در نهایت تا ساعت 20 شب بفرستید.

نتیجه‌گیری

پرسش‌های پرتکرار

  1. بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه هنگام است؟تا قبل از ساعت 20 شب زمان مناسبی است. از ارسال پیامک تبلیغاتی در صبح زود نیز خودداری کنید.
  2. چه مدت زمان برای درنظر گرفتن تخفیفات مناسب است؟زمان فروش ویژه نباید خیلی کوتاه مثلا 1 روز یا خیلی طولانی مثلا 10 روز باشد.
  3. معرفی کدام راه ارتباطی در متن پیامک تبلیغاتی مفیدتر است؟راه‌های ارتباطی سریع مانند آدرس صفحه اینستاگرام یا آدرس سایت بیز پلاس که با یک کلیک می‌تواند محصولات را ببینید مناسب است.
خروج از نسخه موبایل