اربعین حسینی از مظاهر اتحاد مسلمانان است

حاجی‌عبدالباقی در گفت‌وگو با آنا؛

اربعین حسینی از مظاهر اتحاد مسلمانان است
اربعین حسینی از مظاهر اتحاد مسلمانان است

مریم حاجی عبدالباقی از اهمیت اربعین حسینی و حال معنوی آن گفت و عنوان کرد:‌پیاده روی اربعین از مظاهر اتحاد بین مسلمانان است.

مریم حاجی عبدالباقی سخنران و مدرس مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: نمی‌دانم چه رمزی است که همیشه با جامعه مداحی در مراسم‌ها حضور پیدا می‌کنم، درحالی که نه مداحی بلدم و نه چیزی دراین زمینه سررشته دارم، اما خدا را شکر می‌کنم که مرا در این مسیر قرار می‌دهد.

وی در ادامه افزود: واقعا حال معنوی خوبی از حضور در اجتماعات مثل اجلاس پیرغلامان،‌ مراسم‌های پیاده روی اربعین و … وجود دارد ، از زمانی که در فضایشان قرارمی‌گیرم،‌ سخنرانی و تدریس می‌کنم و خوشحالم که قسمتم می‌کند با این عزیزان همراه شوم و بتوانم دراین اجتماعات شرکت کنم.

حاجی عبدالباقی با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین گفت: خوشبختانه در متون هم توجه به زیارت اربعین قید شده و ما هم دراین زمینه می‌بایست توجه داشته باشیم که دراین حال و هوا حضور پیدا کرده و اتحادمان را با هم حفظ کنیم.

وی در پایان گفت: انشاءالله قسمت دوست‌داران بشود و بتوانیم دراین اجتماع بزرگ امسال نیز حضور پیدا کنیم و واقعا غبطه می‌خورم به همه کسانی که از دور و نزدیک توانستند از الان در این مسیر باشند.