استان ها

اسکان ۱۱هزار و ۵۰۰نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

سرخط نیوز/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش این استان تا پایان روز هفتم فروردین خبر داد.

«محمد جمالی» در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان در شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا هفتم فروردین ماه یک هزار و ۴۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر هشت هزار و ۸۸۵ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی اظهارکرد: ۱۱هزار و ۵۰۰ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

وی افزود: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۸۵مدرسه و ۹۴۰ اتاق پذیرش شده اند. 

به گزارش سرخط نیوز، سعادت ارجمند، کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۱۳ فروردین پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی است، گفت: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهم ترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی در ستادهای اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان است.

گفتنی است که برخی مسافران نوروزی که از استان‌های کردستان، تهران، چهارمحال بختیاری و اصفهان در مدارس محل اسکان مستقر بودند از مهمان نوازی، برخورد توام با اخلاق و ارائه خدمات آموزش و پرورش شهر یاسوج اظهار رضایت و از عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام