اجتماعی

اعلام آمار تخلفات امتحانات نهایی ظرف هفته آتی / تکذیب یک فیلم تخلف

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش گفت که آمار تخلفات امتحانات نهایی هفته آینده اعلام می‌شود.

مهدی کاظمی در گفت‌وگو با سرخط نیوز، با بیان اینکه اطلاعات تخلفات امتحانات نهایی در استانها ثبت شده اما بررسی موارد انجام نشده است گفت: امروز اولین روزی است که سامانه، اطلاعات را برای ستاد ارسال می‌کند لذا هفته آینده می‌توان نتایج آن را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه امکان توزیع جواب سوالات امتحانی توسط مسئولان مدارس امکان پذیر نیست افزود: اگر اطلاعاتی مبنی بر انجام این کار وجود دارد، افراد  می‌توانند آنها را برای بررسی و برخورد اعلام کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در صورت بیان موضوع حتما بررسی‌های لازم انجام می‌شود ادامه داد: مواردی این چنینی تا الان برای ما گزارش نشده است؛ دیروز گفت‌وگویی با رئیس مرکز سنجش انجام شد و چیزی ناظر بر این موضوع وجود نداشت اما در صورت وجود چنین تخلفاتی، موضوع از طریق حراست و دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

کاظمی به بحث امنیت آزمونها نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع بسیار مهم است و دستگاه‌های امنیتی در حال کمک هستند؛ فیلمی مبنی بر تخلفات امتحانی چند روز پیش منتشر شد که تکذیب شد.

وی با بیان اینکه بعد از بررسی تخلفات چه از سمت دانش آموزان چه همکاران، برخورد لازم صورت می گیرد افزود: سال گذشته یک همکار متخلف داشتیم که برای وی حکم تعلیق صادر شد.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر نقش جوانان در تغییرات اجتماعی و ساختار اجتماعی.