اعلام نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

اعلام نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت مجموعه‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی صدر  گفت: معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع كارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1403 که اسامی آنها اعلام شده است برای اطلاع از مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش از روز دوشنبه 4 تیر ماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه مورد نظر اعلام شده مراجعه کنند.

وی افزود: عدم مراجعه برای شركت در مراحل پذیرش، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در كدرشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذكور وجود نخواهد داشت.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تأکید کرد: آن‌دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته‌محل‌های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه را داشته‌ یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی مرحله مصاحبه این رشته ها را نداشته‌اند، در فهرست معرفی‌شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند.

وی در مورد شرایط پذیرش در مجموعه های امتحانی دارای شرایط خاص، گفت: گزینش نهایی از بین متقاضیانی خواهد بود كه نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد و متقاضیان لازم است شرایط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرایط خاص یا دستگاه اجرایی بورس دهنده را نیز داشته باشند.

صدر در پایان به متقاضیان توصیه کرد اطلاعیه منتشر شده در مورد اعلام اسامی معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت كد مجموعه‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه مقطع كارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1403 در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

برای مشاهده اطلاعيه اعلام اسامي معرفي‌شدگان چندبرابر ظرفيت كد مجموعه‌هاي امتحاني داراي شرايط خاص و بورسيه و زمان و محل مصاحبه يا برگزاري آزمون عملي يا پروژه تشريحي در كد مجموعه‌هاي امتحاني 1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 ،1364 و 1365 در آزمون ورودي مقطع كارشناسي‌ارشد ناپيوسته سال 1403 اینجا را کلیک کنید

برای ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 اینجا را کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل