استان ها

انتخاب مهم ۹۷۰۰ رای اولی در گلستان در انتخابات ۸ تیر

سرخط نیوز/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در استان گلستان حدود 9700 رای اولی خواهیم داشت.

سیدعلی مهاجر صبح یکشنبه ۲۰ خرداد ماه در جمع دست اندرکاران برگزاری انتخابات در گالیکش با اعلام این خبر اظهار کرد: متولدین ۸ تیر سال ۱۳۸۵ و قبل از آن، واجد رأی دادن در این انتخابات هستند.

وی در ادامه با تاکید بر رعایت اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات، افزود: هیئت نظارت را کمک خود بدانید و در فرآیند انتخابات تعامل و هماهنگی را در چهارچوب قانون با هیئت نظارت حفظ کنید.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: در انتخاب عوامل شعب، حداکثر دقت و حساسیت را داشته باشید و از افراد کار بلد متعهد و متبهر به کار گیری شوند. تدابیر لازم را برای مشارکت افزایی در نظر بگیرید.

مهاجر تصریح کرد: در سوگ رئیس جمهوری هستیم که الگوی ولایت‌مداری بود و ما نیز با همان مشی، فرمایشات رهبری را که هم برای مردم و هم برای مجریان انتخابات راه‌گشا و فصل‌الخطاب است را سرلوحه کار خود می‌دانیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه باور داریم اگر فرمایشات ولی فقیه عمل شود گره‌های کشور باز و مسیر پیشرفت هموار خواهد شد و این تجربه‌ای است که در دولت مردمی شاهد بودیم.
 وی با بیان اینکه بی‌طرفی مجریان انتخابات تاثیر مستقیم بر سلامت انتخابات دارد لذا نسبت به این مهم حساس هستیم و با عوامل خاطی برخورد خواهیم کرد، گفت: هیئت نظارت را کمک خود بدانید و در فرآیند انتخابات تعامل و هماهنگی را در چهارچوب قانون با هیئت نظارت حفظ نمایید.

رئیس ستاد انتخابات گلستان بیان کرد: در انتخاب عوامل شعب حداکثر دقت و حساسیت را داشته باشید و از افراد کار بلد متعهد و متبهر استفاده نمایید.

وی با تاکید اینکه همه تدابیر لازم را در بحران‌های احتمالی نظیر قطع برق در نظر بگیرید و به هیچ وجه نباید فرایند اخذ رای متوقف شود، تصریح کرد: هریک از شعب را آبروی خود می‌دانیم که هر نقص آن لطمه به آبروی ماست، شایسته نیست با وجود تجربه‌های متعدد شاهد نواقص و معایب باشیم.

انتهای پیام