انجام بالغ بر پنج هزار عمل جراحی در بیمارستان کوثر سنندج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، دکتر محمد آزاد ماجدی ظهر دوشنبه به خبرنگاران استان اعلام کرد: پروژه ساخت بیمارستان کوثر که از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان فرهنگی کردستان بود که از سال ۱۳۸۸ آغاز و در سال ۱۳۹۵ با مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار و ۹۰۰ متر مربع و در ۱۰ طبقه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به خدمات مختلف درمانی در این مرکز انجام می‌شود، افزود: یکی از بخش‌های بسیار مهم و اثرگذار در زمینه ارائه خدمات به بیماران، بخش ارتوپدی مردان و زنان است که از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۴ هزار و۷۰۶ بیمار به آن مراجعه کرده و یا بستری شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از بین مراجعان بخش ارتوپد مردان و زنان برای پنج هزار و ۳۴ نفر عمل جراحی توسط تیم درمانی بیمارستان به انجام رسیده است.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر گفت: در این بخش ۳۵ نفر پرسنل درمانی شامل (۱۰ نفر پزشک متخصص، ۱۸ نفر پرستار، ۲ نفر کمک پرستار و ۳ نفر نیروی خدماتی به این قبیل بیماران خدمات درمانی را ارائه می‌دهند.

دکتر ماجدی با اشاره به اینکه، مرکز درمانی کوثر سنندج مرکز بیماران و مصدومین ترومایی است، افزود: مهم‌ترین دلیل مراجعه به بخش ارتوپدی بیمارستان مربوط به انواع اعمال جراحی ارتوپدی مربوط به بیماری‌های اسکلتی عضلانی در اندام‌های مختلف و شکستگی‌های ناشی از تصادفات، سقوط از ارتفاع و نزاع بوده است.

وی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان بیمارستان کوثر سنندج به دلیل تلاش برای ارائه بهترین خدمات به بیماران و مراجعین، اضافه کرد: یک‌هزار و ۲۷۰ نفر پرسنل بخش‌های مختلف در این بیمارستان مشغول کار هستند.

خروج از نسخه موبایل