حوادث

انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بیش از ۳ و نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک در حوزه هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش سرخط نیوز، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی دقیق موفق شدند از برنامه‌ریزی سوداگران مرگ برای قاچاق محموله موادمخدر به داخل کشور مطلع شوند.

وی افزود: مرزبانان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و با اجرای کمین هدفمند، توانستند با برتری آتش، سوداگران مرگ را زمین‌گیر کنند و ضمن دستگیری احدی از قاچاقچیان، تعداد دو دستگاه خودرو، مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی و بیش از ۳ و نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.  

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان، اظهار کرد: مرزهای ایران اسلامی با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزبانان و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور از امنیت و آرامش برخوردار است.

انتهای پیام

بخش مطالب حوادث

نویسنده حوادث با توانایی ارائه نظرات و تحلیل‌های منحصر به فرد هستم. تمرکزم بر رویدادهای مهم و جالب است که خوانندگان را درگیر می‌کند.