برخورد پژو پارس با کامیون بنز در شیراز ۳ کشته بر جای گذاشت

پژو پارس | شیراز

برخورد پژو پارس با کامیون بنز در شیراز ۳ کشته بر جای گذاشت

سرخط نیوز/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از برخورد شدید پژو پارس باکامیون بنز در جاده سیاخ دارنگون خبر داد.

هادی عیدی‌پور امشب ۱۶ شهریورماه با اعلام این خبر بیان کرد: در تاریخ ۱۶ مردادماه ساعت ۱۸:۰۳ طی تماس با سامانه ۱۲۵ مرکز فرماندهی آتش‌نشانی شیراز و اعلام برخورد پژو پارس با کامیون بنز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۴ والفجر با تجهیزات کامل به محل حادثه درجاده سیاخ دارنگون اعزام کرد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با کامیون بنز برخورد کرد که در اثر شدت تصادف راننده و ۲ سرنشین دیگر پژو در دم جان باختند.

عیدی‌پور بیان کرد: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودرو پژو پارس در داخل خودرو محبوس شده بودند که توسط تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی شیراز و با استفاده از تجهیزات نجات هیدرولیک موفق شدند در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر ۳ نفر را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس و عوامل نیروی انتظامی حاضر در محل تحویل دهند.

به گزارش سرخط نیوز و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز، وی ادامه داد: آتش‌نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن‌سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاک‌سازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت گازوئیل و بنزین اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل