بهترین برند لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی از محصولات جدیدی است که تقریباً جایگزین تمامی لامپ‌های قدیمی شده است. از فناوری ال ای دی برای روشنایی خانگی، اداری، تجاری، صنعتی، خیابانی و استفاده می‌شود. در واقع شاید بدون اغراق بتوان گفت که در هیچ شاخه‌ای نمی‌توان عدم حضور آن‌ها را مشاهده کرد. اما چرا اینقدر محبوب و پرفروش است؟! در این مقاله که توسط لاینکس گرداوری شده است قرار است به بررسی بهترین مارک لامپ ال ای دی می‌پردازیم.

نکاتی که پیش از خرید بهترین برند لامپ ال ای دی باید بدانید

جهت دریافت خدمات و محصولات چراغ خطی، پروفیل لاین نوری، استریپ لایت و منبع تغذیه سوئیچینگ و…. با شماره 09125154531 در ارتباط باشید.

معرفی بهترین مارک لامپ ال ای دی LED در بازار ایران

لامپ ال ای دی تفاوت‌هایی با لامپ رشته‌ای یا کم مصرف دارد که عموماً به آن‌ها توجه نمی‌کنیم. برعکس لامپ‌های قدیمی که مارک‌های مختلفشان تفاوت چندانی با هم نداشتند و نوری یکسان می‌تاباندند، ال ای دی این‌شکل نیست. لامپ ال ای دی بی‌کیفیت علاوه بر اینکه زود می‌سوزد، راندمان کمی هم دارد. از طرفی نور لامپ برندهای بی‌کیفیت سوسو می‌کند که باعث سردرد می‌شود. در ادامه با هم بهترین مارک های لامپ ال ای دی را به ترتیب کیفیت بررسی می‌کنیم.

1- لامپ افراتاب

با توجه به رضایت مصرف کنندگان، بدون هیچ اغراقی می‌توان گفت بهترین مارک لامپ ال ای دی که در صدر لیست لامپ‌های ال ای دی قرار دارد، افراتاب است. افراتاب از محبوب‌ترین برندهای حوزه روشنایی در بازار ایران است که انواع لامپ ال ای دی را، در توان‌های مختلف، به بازار عرضه می‌کند. افراتاب از توان 5 وات تا توان‌های بیش از 100 وات لامپ تولید می‌کند. لامپ‌های افراتاب بسیار باکیفیت هستند و نور زیبایی می‌تابانند. در چهار رنگ نور زرد، طبیعی (سفید سرد)، مهتابی و مهتابی سرد به بازار عرضه می شود.

2- لامپ نور

شرکت نور از قدیمی‌ترین فعالان حوزه روشنایی است که انواع لامپ با فناوری‌های مختلف را به بازار ایران عرضه کرده است و برند محبوبی است. این شرکت در سال 1363 با هدف ساخت لامپ رشته‌ای تاسیس شده است. امروزه نور انواع مختلف لامپ را از جمله لامپ رشته‌ای، بخار جیوه، بخار سدیم، کم مصرف، متال هالید، ال ای دی و تولید می‌کند. شاید بتوان با قطعیت گفت که هیچ شرکتی در ایران به اندازه نور، لامپ تولید نمی‌کند.

3- لامپ دلتا

دلتا با بیش از دو دهه فعالیت در حوزه روشنایی، انواع لامپ کم مصرف و ال ای دی را در مدل‌ها و توان‌های مختلف به بازار عرضه  می‌کند. دلتا، لامپ ال ای دی، کم مصرف تمام پیچ، نیم پیچ، اتحاد، طرح گل، فیلامنتی و را در رنگ نورهای آفتابی، مهتابی و طبیعی تولید می‌کند.

محصولات کیفیت خوبی دارند و در رده بهترین‌های بازار قرار می‌گیرند. لامپ‌های ال ای دی SMD دلتا، 12 ماه گارانتی دارند و مناسب روشنایی مسکونی و تجاری طراحی شده‌اند. 

4- لامپ کملیون

از برندهای شناخته شده بازار است. باتری‌های کملیون از باکیفیت‌ترین باتری‌ها هستند و تقریباً همۀ ما تجربه خوبی از ماندگاری آن‌ها داریم. لامپ‌های کملیون نیز با همان کیفیت باتری‌ها به بازار عرضه می‌شوند. کملیون از برندهای وارداتی است و چند سالی است که واردات لامپ‌های آن متوقف شده است و در نتیجه نمایندگی مشخصی نیز ندارد. اگر لامپ های کملیون را در بازار خریداری کنید، از کیفیت و نوع رنگ نور آن‌ها لذت خواهید برد اما به خاطر داشته باشید که گارانتی مشخصی ندارد. البته تقریباً پیدا کردن لامپ کملیون در بازار غیرممکن است.

5- لامپ اسرام

شرکت اسرام زیر مجموعه، زیمنس است و از بهترین‌ها است. کیفیت فوق العاده‌ای دارد و مناسب کاربردهای متعددی است. شاید تنها ایرادی که بتوان به محصولات اسرام وارد کرد، قیمت بالا است که با توجه به وارداتی و کیفیت خوب ساخت، دور از انتظار نیست.

6- لامپ پارس شوان

پارس شوان برندی ایرانی است که انواع لامپ ال ای دی SMD تولید می‌کند. پارس شوان انواع لامپ حبابی، استوانه‌ای، هالوژن، اشکی تولید می‌کند. در مقایسه با سایر برندها اگرچه تنوع کمتری دارد اما رنگ نور آن یکدست و زیباست. گارانتی معتبر دارد و انتخاب مناسبی برای نورپردازی داخلی است.

7- لامپ فاین الکتریک

فاین الکتریک از شرکت‌های جدید اما خوشنام بازار است که محصولات باکیفیتی به بازار عرضه می‌کند. شاید در مقایسه با سایر برندهای گفته شده، لامپ‌های گران‌تری داشته باشد اما مطمئناً ارزش هزینه‌ای را که پرداخت می‌کنید، دارد. متنوع است و برای هر کاربرد و سلیقه‌ای مدل مناسبی تولید کرده است.

۸- آریاترانور 

یکی از زیر مجموعه‌های بهرام الکتریک گستر با نام آریا ترانور، در سال ۱۳۸۷ با تولید بالاست الکترونیکی شروع به ‌کار کرد. در آن زمان هنوز هیچ مجموعه‌ای در ایران تولید بالاست الکترونیکی را شروع نکرده بود. اراین‌رو، مصرف‌کنندگان آریاترانور را مجموعه‌ای پیشتاز در صنعت تولید محصولات روشنایی با کیفیت می‌شناسند. انواع پرنورترین مهتابی ال ای دی، پروژکتور ال‌ای‌دی، چراغ سوله‌ای و خیابانی از تولیدات این مجموعه با فناوری اس ام دی (SMD) است.

۹- اسپاکو 

رضایت مشتریان و حجم فروش بالای محصولات برند اسپاکو، نام این برند را در لیست بهترین مارک لامپ ال ای دی ایرانی قرار داده است. هدف از تولید بهترین لامپ ال ای دی توسط این برند، پرداخت هزینه مقرون‌به‌صرفه با کارایی بالا است. لامپ‌های الی ای دی SMD اسپاکو برای روشنایی مسکونی معمولا استفاده می‌شوند و گارانتی نیز دارند.

۱۰- ای دی سی 

در سال 1380، برند الکترو دهقان با نام EDC، تولید محصولات روشنایی را ادامه داد و اکنون با تولید بیش از 1000 قلم کالا شهرت جایگاه ویژه‌ای در مشتریان بدست آورده است. لامپ‌های ال ای دی ای دی سی کیفیت بالایی دارند. مصرف انرژی پایینی دارند و نور زیادی از خود ساطع می‌کنند. با توجه به کارایی که دارند مقرون‌به‌صرفه هستند و برای محیط‌های صنعتی و مسکونی کاربرد دارند. محصولات این برند همراه با ضمانت‌نامه فروش در فروشگاه‌های معتبر به‌فروش می‌رسد.

۱۱- پارس اروند الکتریک 

موفقیت برند در صنعت تولید محصولات برق صنعتی و روشنایی، اهمیت به کیفیت محصول، مونتاژ قطعات با رعایت اصول و رعایت استانداردها بین‌المللی در تولید است. این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه در تولید بهترین لامپ ال ای دی بی عیب و نقص، توانسته به یکی از نامداران حوزه تولید محصولات روشنایی تبدیل شود.

۱۲- پارس شعاع توس

پارس شعاع توس، یکی از زیر مجموعه‌های خوشنام گـروه صنعتـی تولیدی پارس شعاع است که با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت روشنایی و کالاهای الکترونیک، در لیست بهترین برند لامپ ال ای دی ایرانی قرار گرفته است. لامپ‌های ال ای دی پارس شعاع توس مانند همه لامپ‌های معتبر بازار گارانتی دارند و از فناوری‌های نوین در تولید محصولات این برند استفاده می‌شود.

۱۳- پارس شهاب 

با اهمیت به کیفیت مناسب در تولید محصولات روشنایی هوشمند و لامپ‌های ال ای دی با گارانتی 18 ماهه، به مشتریان خود ثابت کرده است که بهترین برند لامپ ال ای دی ایرانی می‌تواند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، بهترین کالا را تولید کند. تعهد نسبت به انجام خدمات گارانتی، برند پارس شهاب را با تولید بیش از 300 محصول با کیفیت در لیست بهترین مارک لامپ ال ای دی قرار داده است.

۱۴- پارسه شید 

پارسه شید برندی است که بهترین لامپ ال ای دی برای روشنایی را تولید و جایگزینی برای محصولات برند کملیون است. محصولات پارسه شید همگی دارای گارانتی 12 ماهه هستند و طول عمر بالایی دارند. کیفیت محصولات این برند با توجه به هزینه‌ کمی که برای خرید آن پرداخت می‌شود، بالا است و یکی از پرفروش‌ترین مارک‌های برند ال ای دی شناخته شده است.

۱۵- لکلر 

این برند با بهره‌گیری از چیپ‌های ال ای دی از شرکت‌های مطرح در صنعت روشنایی، نظر مشتریان را برای خرید لامپ‌های ال ای دی لکر جلب کند. محصولات این مجموعه از نظر ظاهری بسیار گسترده است و بهترین لامپ‌های ال ای دی این مجموعه در سایزهای مختلف تولید می‌شود. خدمات پس از فروش ویژه و داشتن گواهی معتبر استاندارد از ویژگی‌های بهترین مارک لامپ الی ای دی است.

۱۶- مودی 

محصولات تولید شده توسط شرکت مودی، چراغ‌های ال ای دی، SMD و COB هستند که همگی طول عمر بالایی دارند. در دو رنگ مهتابی و آفتابی، در سایزهای استاندارد تولید و در بازار عرضه می‌شوند. متریال بکار رفته در آن‌ها مطابق با استانداردهای بین المللی و کیفیت بالا است. همین امر موجب شده تا نظر مشتریان را به خود جلب کند و لقب بهترین برند لامپ ال ای دی ایرانی به آن داده شود.

۱۷- نمانور

یکی از پیشگامان تولید لامپ ال ای دی مقرون‌به‌صرفه و با کیفیت است. در سال 1385 فعالیت خود را شروع کرد. با تلاش برای جلب نظر مشتریان تا امروز سعی کرده تا با کیفیت‌ترین محصولات و لامپ‌ ال ای دی ارزان را تولید و روانه بازار کند. کیفیت نوردهی بالا لامپ‌های نمانور، مصرف انرژی کم و کاربردهایی که دارد باعث می‌شود تا همه آن را با نام بهترین مارک لامپ ال ای دی بشناسند.

۱۸- نوریکس

قدمت برند به یک دهه هم نمی‌رسد و این مجموعه از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است. تولید محصولات این برند با بهترین تکنولوژی روز دنیا و فرآیند تولید کالا به صورت پیشرفته انجام می‌شود. محصولات این مجموعه از نظر کیفیت و کارایی بسیار بالا و منحصربه‌فرد هستند و قیمت مناسب لامپ‌های ال ای دی مزیت دیگری است که این برند نسبت به دیگر مارک‌های لامپ LED دارد.

۱۹- بروکس

بروکس نیز نام یکی از برندهایی است که خود را در لیست بهترین مارک لامپ ال ای دی جای داده است! این برند بر اثر تبلیغات زیادی که انجام داده، توانسته است مشتریان زیادی را وادار به خرید کند. اما نتوانسته نظر همه مشتریان را برای خرید مجدد از این برند جلب کند. به گفته برخی از مشتریان طول عمر کم لامپ‌های LED بروکس از ویژگی‌های بارز این برند است. سایز بزرگی دارد و غیراستاندارد است. ازاین‌رو، در حباب جای نمی‌گیرد.

در پایان

در این مقاله سعی شد تا تمامی مارک‌های خوب فعلی بازار را معرفی کنیم. مطمئناً محصولات باکیفیت دیگری نیز است که کیفیت مناسبی داشته باشند. اما تمامی محصولات بالا در بالا طبق تجربه چند سال فعالیت در بازار لاله زار و نظر افراد مختلف است. اگر فکر می‌کنید جای برند خاصی در این لیست خالی است، در قسمت دیدگاه‌ها برایمان بنویسید تا در بروزرسانی‌های بعدی مقاله، آن‌ها را بررسی کنیم.

ویدیو آموزش طراحی نور در نرم افزار طراحی داخلی

 

خروج از نسخه موبایل