بیش از ١٠٠٠ شعبه اخذ رأی در قزوین فعال می‌شود

سرخط نیوز/قزوین معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: برای برگزاری انتخابات چهاردهم ١٠٨٩ شعبه در استان قزوین داریم که ٢۵٩ واحد سیار، ٧٠٠ شعبه شهری و  ٣٨٩ شعبه روستایی در قزوین دایر است و تعداد ۲۵۰۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف در شعب اخذ رأی فعال خواهند بود.

به گزارش سرخط نیوز، عباس کاظمی در همایش شبکه نظارت بر انتخابات که عصر پنجشنبه ٣١ خرداد در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی بعد از عمری مجاهدت به جایگاه خدمت به مردم،  عزت و کرامت بخشید، او در شرایط خاصی سکان قوه مجریه را به عهده گرفت چرا که آنان که باید امانتداری می‌کردند از جایگاه خدمت غفل بودند و اشتباهاتی سر زده بود که اعتماد عمومی مردم را مخدوش کرده بود.

وی با اشاره به اقدامات رئیس جمهور شهید بیان کرد: ایشان در مدت خدمتگزاری به مردم واجد توصیفات بی‌نظیر از لسان رهبر حکیم انقلاب شدند و کاری کردند که جایگاه‌ ریاست جمهوری قداست خود را در ایران اسلامی بازیابد.

کاظمی تصریح کرد: اصل انتخابات همواره مورد دشمنی بیگانگان است در حالی که اصل انتخابات و نظام انتخاباتی ما یک قله افتخار برای ماست و به طور قطع مورد تحسین افکار عمومی دنیا به ویژه  آنان که نظر سالم دارند و موضوع ایران و رویدادهای سیاسی دنیا را تحلیل می‌کنند جلب می‌کند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در بیانیه گام دوم، رهبر معظم انقلاب برکات را می‌گویند و به ۲ نکته در خصوص انتخابات اشاره دارند؛ یکی فرمودند جمهوری اسلامی توانست مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه در انتخابات را به اوج برساند و نکته دیگر ارتقای شگفت‌انگیز بینش سیاسی است که هر ۲ برای کشور ارزشمند خواهد بود.

کاظمی گفت: دشمن تلاش می‌کند در موسم انتخابات با شبهه‌افکنی بیشتری وارد عمل شود که با مجاهدت‌های مؤمنانه از آرای مردم صیانت می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و با همکاری همه مسئولان در سطح استان امید داریم یکی از پرشکوه‌ترین و قائده‌مندترین و منظم‌ترین انتخابات‌ها را در استان قزوین رقم بزنیم.

وی در ادامه بیان داد: برای برگزاری انتخابات چهاردهم  ١٠٨٩ شعبه در استان قزوین داریم که ٢۵٩ واحد سیار، ٧٠٠ شعبه شهری و  ٣٨٩ شعبه روستایی در قزوین دایر است و تعداد ۲۵۰۰۰ نفر در حوزه‌های مختلف در شعب اخذ رأی فعال خواهند بود.

معاون استاندار قزوین در پایان یادآور شد: امید داریم مثل انتخابات گذشته با مشارکت صمیمانه مردم این انتخابات هم به فضل الهی با نظم برگزار شود و نتیجه آن رضایت نایب بر حق امام زمان و امام زمان (عج) را در بر داشته باشد و در نوع خود دشمن‌شکن باشد.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل