ترور شهید هنیه، امضحلال صهیونیست‌ها را در پی دارد

صهیونیست

ترور شهید هنیه، امضحلال صهیونیست‌ها را در پی دارد

سرخط نیوز/فارس استاندار فارس ضمن محکوم کردن ترور شهید اسماعیل هنیه در کشورمان توسط صهیونیست‌ها، این جنایت را عاملی برای نابودی کامل صهیونیست‌ها دانست.

محمد هادی ایمانیه امشب، ۱۵ مردادماه در یادواره شهدای استانداری فارس و شهید جبهه مقاومت اسماعیل هنیه که در سالن امامی استانداری فارس برگزار شد، بیان کرد: صهیونیست‌ها با شناخت کامل میهمان ما را در ایران ترور کردند و باید منتظر باشند که این شهادت و این خون عزیزی که با مظلومیت تمام ریخته شد، آخرین ریشه صهیونیست‌ها را می‌خشکاند.

استاندار فارس ادامه داد: ۱۴ قرن قبل دشمن جنگ احزابی ایجاد کرد، تا کمر اسلام‌ جوان را بشکنند و امیرالمومنین(ع) اجازه نداد. امروز هم مجدداً دشمنان دور هم جمع شدند تا جمهوری اسلامی را بشکنند، باید بدانند نه تنها نخواهند توانست، بلکه هرچه از انقلاب اسلامی بیشتر بگذرد این انقلاب روز به روز بارورتر خواهد شد.

ایمانیه با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت و کشورهای مقاومت تا مرز رژیم صهیونیستی پیش رفته‌اند، گفت: صهیونیست‌ها باید بدانند که ۸۰ سالگی خود را نخواهند دید و ان‌شاءالله دنیای بشریت برای ظهور آن موعودی که همه در انتظار ظهورش هستیم، آماده می‌شود.

استاندار فارس اظهار کرد: امروز با وجود تمام دشمنی‌ها، دو رکن مهم توانسته است اسلام را زنده و رو به پیشرفت نگه دارد و آن رهبری و شهادت است. قبل از انقلاب اسلامی شهدای ما زیر شکنجه به شهادت می‌رسیدند، اما رهبری به نام امام خمینی(ره) داشتند که بعد از تبعید، بازگشت و انقلاب اسلامی به وسیله امام (ره) و شهدا به ثمر نشست.

وی ادامه داد: پیروزی در دفاع از حرم‌های مقدس اهل بیت(ع) را مدیون رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و شهدای حرم‌های مقدس اهل بیت(ع) هستیم. ترکیب رهبری و شهدای حرم، مقابل پیشرفت داعشی‌ها را گرفت و اجازه نداد به مرزهای ایران نزدیک شوند و امروز داعش رو به نابودی و زوال است. قدر شهدای عزیز را باید دانست که اگر نبودند امروز نمی‌توانستیم در این کشور زندگی کنیم.

فرمانده سپاه قدس در هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: همه دنیا مخالف انقلاب اسلامی بودند و مقابل جمهوری اسلامی ایستادند اما در ۲۲ بهمن انقلاب پیروز شد.

سردار لطف‌الله یداللهی ادامه داد: ۳۱ شهریور سال ۵۹ جنگ شروع شد و دنیا به این نتیجه رسید که باید انقلاب از پا در بیاید و جنگ بعثی‌ها با ۴۸ تیپ و لشکر به ایران تحمیل شد. نیروهای بعثی پشت دروازه خرمشهر بیش از یک ماه ماندند و آبادان و شهرهای جنوبی را اشغال کردند و تا نزدیک اندیمشک و دزفول پیشروی کردند. در این بین صدام رویای مصاحبه در تهران را در سر می‌پروراند.

وی با اشاره به منویات امام‌ خمینی(ره) که باید نبرد را عاشورایی کنیم‌ و حسینی بجنگیم، تصریح کرد: سال اول جنگ پیروزی نداشتیم چون فرماندهی جنگ با بنی صدر بود در سال‌های بعد با آموزش بیشتر و رهبری امام خمینی(ره) خداوند به ما نظر کرد و فتوحات آغاز شد.

یداللهی افزود: اگر حکم نائب امام زمان(عج) در کشور ساری و جاری باشد خداوند برکاتش را بر آن کشور نازل می‌کند اما اگر حکم نائب امام زمان ساری و جاری نباشد خداوند برکاتش را خواهد گرفت و ما این موضوع را در زمان جنگ تجربه کردیم.

وی در ادامه با اشاره به در پیش‌رو بودن پیاده‌روی اربعین، تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین سیر صعود به سمت ظهور است. امام حسین(ع) فقط در روز عاشورا برای اصلاح امت جدش قیام نکرد بلکه این قیام همچنان ادامه دارد لذا راهپیمایی میلیونی اربعین اصلاح امت پیامبر(ص) است.

فرمانده پایگاه بسیج استانداری فارس نیز پس از عرض تسلیت به مناسبت شهادت حاج اسماعیل هنیه گفت: استانداری فارس ۱۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنامی با دستور استاندار فارس(محمدهادی ایمانیه) در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در استانداری فارس خاکسپاری شد.

عبدالعلی کریمی با بیان اینکه دومین کنگره سرداران پ ۱۵ هزار شهید گلگون کفن استان فارس در آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: چندی است حال و هوای استان فارس شهدایی شده است.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، افزود: از مقامات بلند پایه تقاضا داریم هر چه سریع‌تر با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب خونخواهی سخت، به بهترین شکل گرفته شود تا دل مردم‌ ایران اسلامی و خانواده‌های شهدا شاد شود.

انتهای پیام