تعمیر انواع سایبان کولر

خرابی سایبان‌های برقی یکی از عمده مشکلاتی است که سبب شده بسیاری از افراد از خرید سایبان برقی اجتناب کنند چرا که هزینه‌های تعمیر سایبان برقی بر دوش افراد سنگینی می‌کند. عواملی از قبیل اختلال در عملکرد در هنگام باز و بسته شدن سایبان برقی، مشکل پیدا کردن جعبه دنده، قفل شدن بازوها و از کار افتادن آ‌ن‌ها، خراب شدن موتور و از کار افتادن کامل سایبان برقی، خارج شدن حالت سایبان در ارتفاع، از فرم افتادن اسکلت سایبان و پارگی پارچه‌ی سایبان برقی باعث شده تا بسیاری از مخاطبان در مورد سایبان برقی احساس تردید کنند. در این مقاله به بررسی راه‌های تعمیر سایبان‌های برقی می‌پردازیم.

ویژگی‌های سایبان‌های برقی

شما همواره از ویژگی‌های مثبت سایبان‌های برقی مطلع شدید اما باید بدانید با نصب سایبان‌های برقی، مزایای بسیار زیادی نصیب شما خواهد داشت. از جمله این مزایا را می‌توان به ترتیب:

  1. امکان نصب در شرایط و مکان‌های مختلف

اولین ویژگی که باعث شد توجه بسیاری از مخاطبان را به خود معطوف کند، قابلیت نصب این سایبان‌ها در شرایط آب و هوایی و مکان‌های مختلف بود. سایبان‌های برقی علاوه بر آن که می‌توانند در فصل‌های گرم و خشک سال سایه‌ی خنکی ایجاد کنند، این قابلیت را دارند که به وسیله‌ی سیستم‌های گرمایشی نصب شوند و گرمای لازم در فصل سرما برای شما به وجود آورند. پس در تمامی مناطق، شهرها، روستاها، استان‌ها و فصل‌های سال می‌توان از سایبان‌های برقی استفاده کرد.

  1. به کار رفتن پارچه‌های مستحکم

پارچه‌های مورد استفاده شده، جدا از مقاوم بودن و قدرت استحکام بسیار بالای آنها، یکی از دلایلی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. جنس این پارچه‌ها اکثرا از پی وی سی یا برزنت است که در برابر فشار هوا و تغییرات شدید آب و هوایی و ضربات بسیار سنگین مقاوم است و از بابت خرابی آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. در صورت خرابی این پارچه‌ها، به منظور تعمیر سایبان می‌توانید از گروه متخصص سایبان برقی ثامن کمک بگیرید.

  1. موتورهای بادوام

به کار رفتن موتورهای قوی با ضمانت و کیفیت بالا از دیگر ویژگی‌های مثبت سایبان‌های برقی است که بر اساس وزن، عرض، میزان باز و بسته شدن سایبان و محلی که سایبان برقی در آن نصب شده، به تشخیص کارشناسان کاربلد و خبره انتخاب و نصب می‌شود. موتور برقی به کار رفته در سایبان‌های برقی از دو جنس توبولار و ساید هستند که برای استفاده از هر کدام، باید به تشخیص کارشناسان نصب سایبان مشخص شود چرا که هر موتوری با توجه به نیاز شما به مدل سایبان برقی سازگار نیست.

  1. عملکرد دستی

می‌توان از سایبان‌های برقی هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک  استفاده کرد. در مواقع اضطراری و در شرایط ضروری به هنگام قطعی برق یا موقع تعمیر سایبان، شما نمی‌توانید از ریموت سایبان برقی استفاده کنید اما می‌توانید به صورت دستی سایبان‌ را باز و بسته کنید.

شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل‌های مخصوص سایبان برقی، سایبان برقی خود را مطابق با شرایط آب و هوایی و نیاز خود تنظیم کنید. به هنگام نصب سایبان برقی، متخصصان ما یک پک رسیور و دو عدد ریموت کنترل به شما خواهند داد. برای باز و بسته کردن سایبان برقی هیچگونه محدودیت فاصله‌ی مکانی وجود ندارد و شما تنها با فشار یک دکمه می‌توانید از آن به شکل دلخواه استفاده کنید.

  1. مزیت برندینگ در دنیای کسب و کارها

بسیاری از افراد از این مسئله بی خبر هستند که سایبان‌های برقی امکان مزیت رقابتی را دارند. بسیاری از سایبان‌های برقی به منظور تبلیغات کسب و کارهایی همچون رستوران‌ها، مغازه‌ها و کافه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سایبان‌های برقی دارای مدل‌های بسیار زیادی هستند و بعضی از مدل‌های سایبان برقی به دلیل تنوع رنگ‌ها و طرح‌هایی که دارند، مناسب چاپ لوگو و تبلیغات برای کسب و کارها هستند که می‌توانند باعث جلب توجبا شروع فصل گرم سال نوبت به راه اندازی و نصب کولر آبی می رسد تا خود را برای گرمای طاقت فرسای آفتاب تابستانی تجهیز کنیم. نصب سایبان برای کولر آبی نه تنها برای بالا بردن کیفیت هوای خنک اهمیت زیادی دارد بلکه با توجه به لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب هم استفاده از سایه‌بان یک امر ضروری قلمداد می‌شود.

به دلیل اهمیت این موضوع تصمیم داریم تا در این مطلب ابتدا دلایل لزوم نصب سایبان کولر آبی را توضیح داده و سپس بهترین سایبان کولر آبی را به شما معرفی کنیم. در نهایت طریقه نصب سایبان کولر و ساخت آن را به شما آموزش می دهیم.

چرا باید از سایه‌بان برای کولر آبی استفاده شود؟

کولر آبی در بیش از 95 درصد خانه‌ها در زمان اوج گرمای هوا به خوبی توان خنک کردن خانه را ندارد و دلیل آن هم این است که کولر هم به دلیل قرار گرفتن در زیر نور آفتاب تحت تاثیر گرمای آفتاب قرار گرفته و به نظر نصب سایبان اهمیت زیادی دارد.

آفتاب تابستان بی رحمانه بر اتاقک کولر می‌تابد و باعث می‌شود تا حرارت بدنه و نهایتاً آب داخل کولر بالا برود. آب داغ هم خیلی زود تبخیر می‌شود و مصرف آب را به شدت بالا می‌برد و هم اینکه کیفیت لازم را برای تولید باد خنک ندارد.

مشکل دیگر اینکه نور آفتاب به راحتی بر روی بدنه و کیفیت کولر تاثیر می‌گذارد و در طول زمان باعث فرسودگی زودتر از هنگام کولر می‌شود.

در زمانی که باد خنک دستگاه شرایط مطلوبی نداشته باشد باید دائم بر روی پشت بام باشید و آب دستی روی پوشاله‌ها بریزید و هم اینکه باید دور کولر را تندتر کنید تا کمی خنکی هوا را حس کنید. بنابراین مصرف برق هم خیلی بیشتر از حد نرمال خواهد شد.

در حالی که ساخت سایبان برای کولر آبی می‌تواند هزینه  نگهداری و را تا حدود زیادی کاهش دهد.

با این حال توجه داشته باشید که سایبان تنها برای فصل تابستان و مصرف کولر آبی تاثیرگذار نیست. اگر سایه بان کولر به درستی نصب شوند در زمان استراحت کولر هم می‌تواند ناجی این وسیله از نشستن برف و باران و ورود گرد و خاک و فضولات حیوانات باشد.

همیشه به یاد داشته باشید که یکی از مهم‌ترین عوامل از بین برنده رنگ کولرها فضولات حیوانات بخصوص پرندگان است که به دلیل اسیدی بودن و توجه کم برای تمیزی باعث ترک خوردگی و از بین رفتن رنگ کولر می‌شوند. مشاهده  می تواند تکمیل کننده این مبحث باشد.

پس دلایل لزوم نصب سایبان کولر به صورت خلاصه عبارتند از:

نصب سایه‌بان کولر آبی

بدون تعارف اغلب ما در مورد ایجاد سایبان برای کولر آبی سهل انگاری می‌کنیم و غافل از این هستیم که کولر هم به عنوان یک عضو برقی و الکترونیکی خانواده ما نیاز به رسیدگی با انجام  و حفاظت و ایمنی در شرایط مختلف دارد. اما موضوع انتخاب سایه بان کولر از اهمیت زیادی برخوردار است.

برخی از افراد با قرار دادن انواع وسایل بر روی کولر فکر می‌کنند که سایبان برای کولر آماده کرده‌اند، در حالی که این وسایل تنها بار اضافی بر دوش کولر است و خود باعث آسیب به کولر می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل